renkaiden merkeistä??

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
taistovainaa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: To 07.09.2006 18:04
Paikkakunta: tuulos

renkaiden merkeistä??

Viesti Kirjoittaja taistovainaa »

kattelin tuos rengasonlinen gummeja.
kellään kokemusta tälläisista merkeistä kuin esim:

-nankang
-goodride
-linglong yms.

esim tuo goodride; neza200 kokoon 225/45 17 w nopeusluokkaan hurjat 65e/kpl kotio tuotuna.
eiköstä w=270km/h??

tohtiikos tuommoisia kokeilla ensinkään??

ei mielellään mutua.
kokemuksia kiinnostaisi kuulla näistä halpis kumeista.

haulla jotain posetiivista löytyikin nankangeista, mutta nämä muut viidakossa tehdyt??

sitte lisää.
vaikuttaako nopeusluokan nosto pitoon kuinka kovin, esim.max240km/h vs. max.300km/h renkaissa??
kuluu nuo 300km/h gummit vissiin huomattavsti nopeampaa, mutta saiskos kaupan päälle myös huomattavasti lisääntyneen pidon??
Avatar
JUKE65
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 51
Liittynyt: Ke 13.12.2006 00:05
Paikkakunta: OULUN SEUTU

renkaiden merkeistä

Viesti Kirjoittaja JUKE65 »

Noista ei kokemusta,mutta näitä testattu viime kesänä:Ensin oli alla Nokian nry:t ,ajettavat ja suht meluttomat mutta kuluivat vaihtokuntoon(3milliä pintaa)9:ssä tuhannessa.Maksovat 500e töineen.Seuraavaksi nuukuuksissa tuli hankittua Antyre-merkkiset renkaat.Kuvio muistutti kovasti NRY:tä mutta muuta yhteistä ei ollukkaan.Melu oli kova jo viidenkympin vauhdissa,kovemmassa korviahuumaava.Ja vähäsetki ajo-ominaisuudet hävis.Luikerteli ku käärme.Maksovat 400e töineen.Viikon "koe"ajon jälkeen vaihtamaan alle Eagle F1:set,sitte alko ajo maittaan:Melu järkevällä tasolla ja ajo-ominaisuudet erittäin hyvät ainakin antyre:satsiin verrattuna.Hinta 600e töineen.Niin ja kaikki renkaat oli kokoa 225/45 17.Eagle F1:sten kulumiskestävyydestä ei vielä tietoo ku kerkes tulla talvikelit.Mutta mun mielestä tuon kokoluokan renkaan pitäs normi ajolla kestää 20tuhatta kilsaa.Sen verran kesän aikana selvis että kunnon renkaista täytyy maksaa.Ei halpis kumeja...
sitte lisää.Mielestäni: Suurempi nopeusluokka=parempi pito ja nopeampi kuluminen.
Vastaa Viestiin