Elikäs ostin eilen tuollaisen punaisen alkuperäisen farkun käyttöautoksi. Diesel sierran jälkeen ja täytyy sanoa että ero vanhaan monella osa-alueella oli huima..
Tavoitteena on tehdä tästä ajettava käyttöauto, lisäten hieman tehoa ja vääntöä.
harrasteena onkin bensaturbo voortti niin tästä ei ihan superia tehdä, mutta vajaa 300 tehot ja vajaa 500 väännöt kun saavutetaan niin olen todennäköisesti tyytyväinen suorituskykyyn. Joka nytkin 576tkm ajettuna on aivan mainio isoksi autoksi.
Tulen tähän laittamaan varmaan projektista/käyttökokemuksistani kirjoitusta, sitä mukaan kun kerkiän ja saan tutustuttua ensin paremmin autoon ja sen sielunelämään.
http://koti.mbnet.fi/miika83/300tdt88/300tdt/
W124 300tdt -88 tuli hankittua käyttöautoksi ja projektiksi
W124 300tdt -88 tuli hankittua käyttöautoksi ja projektiksi
Viimeksi muokannut cossu, Pe 27.04.2007 11:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
juu Kiitoksia..
Eilen tuli pestyä konehuone.. Konepellin aukaisuvivun, sen muovisen sain jo rikottua, kun nostin siitä varomattomasti.
No ensi tilistä tarvii ostaa KL osista uusi vipu huoltopaketin kera.
Yksi sec maskikonepelti ja muoviset helmasarjat tulee varmaan hommattua, kun kaveri puhui että hälle jäi sellaiset kun möi mersunsa..
Jos ne sitten kesällä laittaisi ja vetäisi uuden värin auringon haalistaman päälle.
Niin juu ja mahtaisiko kellään olla huolto/korjaus oppaita, etenkin w124:seen. niin pääsisi tutustumaan miten autoa korjataan..
Eilen tuli pestyä konehuone.. Konepellin aukaisuvivun, sen muovisen sain jo rikottua, kun nostin siitä varomattomasti.
No ensi tilistä tarvii ostaa KL osista uusi vipu huoltopaketin kera.
Yksi sec maskikonepelti ja muoviset helmasarjat tulee varmaan hommattua, kun kaveri puhui että hälle jäi sellaiset kun möi mersunsa..
Jos ne sitten kesällä laittaisi ja vetäisi uuden värin auringon haalistaman päälle.
Niin juu ja mahtaisiko kellään olla huolto/korjaus oppaita, etenkin w124:seen. niin pääsisi tutustumaan miten autoa korjataan..
Viimeksi muokannut cossu, Pe 27.04.2007 11:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
300tdt s124 -92
310d sprinter -97
310d sprinter -97
Jos auto myyjä sanoo että sitä (sähkö-)kattoluukkua ei varmaan kannata kokeilla ettei se jää auki kun sitä ei ole muutamaan vuoteen avattu..
Niin mitä silloin pitäisi tehdä...?
No nyt ainakin tuntuu että olisi voinut avata kesällä vasta kun ei mene kiinni kuin puoliväkisin ja takaosa jää liian alas. löysinkin foorumista keskustelua kattoluukusta ja siellä on siis ilmeisesti toinen tanko katkesi.
Jos joku sattuu lukemaan tätä joka tietää miten kattoluukun verhouksen saa rikkomatta auki ja pääsee mekanismia tutkimaan niin kertokaa ihmeessä, tuntuu että osat ei irtoa kuin voimalla
Niin mitä silloin pitäisi tehdä...?



No nyt ainakin tuntuu että olisi voinut avata kesällä vasta kun ei mene kiinni kuin puoliväkisin ja takaosa jää liian alas. löysinkin foorumista keskustelua kattoluukusta ja siellä on siis ilmeisesti toinen tanko katkesi.
Jos joku sattuu lukemaan tätä joka tietää miten kattoluukun verhouksen saa rikkomatta auki ja pääsee mekanismia tutkimaan niin kertokaa ihmeessä, tuntuu että osat ei irtoa kuin voimalla

300tdt s124 -92
310d sprinter -97
310d sprinter -97