PS En löytänyt tähän vastausta vaikka koitin kyllä hakua käyttää..., mut tietenki joku nyt heittää mulle valmiin topicin että katsoppa tästä

Joo, mulla kyllä kolisee tuo takapenkin selkänoja, se oikean puoleinen istuin. Penkki kyllä lukittuu pystyyn, mutta kolisee. Olen joutunut laittaan "fyllirätin" selkänojan ja lukituskappaleen väliin.jari3 kirjoitti:[Tai sitten yksikertaisesti takapenkin selkänoja ei ole kunnolla lukossa, minakin ihmettelin kolinaa aikani kunnes huomasin asian
En ole itekään tutkinu tarkemmin, mutta kun paukauttaa reilummin kiinni niin ei kolise ja penkeissa on plyyshipäälliset siksi menee huonommin kiinni.jussi70 kirjoitti:Joo, mulla kyllä kolisee tuo takapenkin selkänoja, se oikean puoleinen istuin. Penkki kyllä lukittuu pystyyn, mutta kolisee. Olen joutunut laittaan "fyllirätin" selkänojan ja lukituskappaleen väliin.jari3 kirjoitti:[Tai sitten yksikertaisesti takapenkin selkänoja ei ole kunnolla lukossa, minakin ihmettelin kolinaa aikani kunnes huomasin asian
Ymmärsinkö nyt niin, että tuo penkki ei vaan ole perillä asti lukossa?
En ole viitsinyt asiaa sen kummemmin tutkia, kun se rätti oli niin helppo taitella sinne väliin
Moialille kirjoitti:Moi!
Siis saakö Farkun hydrauli iskareihin jotain kumeja yläpäähän??
Vai onko tämä jokin Rollen oma kehitys?
T:MB
Ei auta!cuuno kirjoitti:![]()
...siis auttaako paksummat kumit iskarin yläpäässä väljiin palloihin
![]()
Melko varmasti iskarin alapallot, nimenomaan pahanee pakkasella, ei auta kuin iskarin vaihto. Palloissa oleva jousi kuoleentuu, käsin ei havaitse muuten kuin vertaamalla uuteen, väljästa saa niveltä helposti väänneltyä käsin, uudesta ei meinaa liikahtaa ilman työkaluja, erittäin jäykkä.Auto on katsastettu joulukuussa ja välyksiä ei havaittu missään. Lisäksi käytin autoa näytillä tuttavalla (Opel/Honda-liike) ja eivät hekään löytäneet mitään välyksiä mistään useamman kaverin rääkätessä autoa. Jouset katsoivat peilillä ja ehjät ovat. Iskaritestissä ei havaittu mitään.