Koodinlukija
Koodinlukija
Onko kukaan rakennellut mitään omaa koodinlukijaa?Täytys löytää sellainen
yksinkertainen ja halpa.Tämän sitten kytkis kannettavaan.Ohjelmia saa ilmaisversioita.
Onko noilla valmiilla myytävillä pienillä laitteilla mitään tekoa?
yksinkertainen ja halpa.Tämän sitten kytkis kannettavaan.Ohjelmia saa ilmaisversioita.
Onko noilla valmiilla myytävillä pienillä laitteilla mitään tekoa?
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Kiinnostais minuakin. Yritin haulla etsiä mutta selvää vastausta ei löytynyt.
Eli pitäis saada tuosta väyrysestä koodeja ulos.
Bemareihin käypä halppislukija mulla on ja se kyllä toimii hienosti mutta ei käy muihin autoihin.
Bemareihin käypä halppislukija mulla on ja se kyllä toimii hienosti mutta ei käy muihin autoihin.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
vastaa eipä se kallista ole käydä niitä luetuttamassakaan ja kokemuksesta voin sanoa että välttämättä ei edes boschin testeri osaa kertoa oikeaa tietoa.juhape kirjoitti:Kiinnostais minuakin. Yritin haulla etsiä mutta selvää vastausta ei löytynyt.
Täältä löytyy kaapeleita ja lukijoitakin
http://www.elekma.com/
Tällä ja ohjelmistolla kiinni koodeihin, löytyy näköjään myös Rs liittimellä vanhempiin kannettaviin
ELM323-adapteri (usb-versio
Tällä ja ohjelmistolla kiinni koodeihin, löytyy näköjään myös Rs liittimellä vanhempiin kannettaviin
Difference between men and boys is the price of the toys
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
Saakos noilla ulos muita kuin moottorinohjauksen koodeja?Bruno59 kirjoitti:Täältä löytyy kaapeleita ja lukijoitakin
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
No, mitä hyötyä on vehonkaan stardiagnosisin testeristä jos ei ukot osaa/viitsi tulkita niitä?center69 kirjoitti:vastaa eipä se kallista ole käydä niitä luetuttamassakaan ja kokemuksesta voin sanoa että välttämättä ei edes boschin testeri osaa kertoa oikeaa tietoa.juhape kirjoitti:Kiinnostais minuakin. Yritin haulla etsiä mutta selvää vastausta ei löytynyt.
en tiedä mitä tuolla kommentilla tarkoitat? onko sinulle näin käynyt? mutta eihän kaikki jotka osaavat lukea niin ymmärrä mitä tarkoitat.AK47 kirjoitti:No, mitä hyötyä on vehonkaan stardiagnosisin testeristä jos ei ukot osaa/viitsi tulkita niitä?center69 kirjoitti:vastaa eipä se kallista ole käydä niitä luetuttamassakaan ja kokemuksesta voin sanoa että välttämättä ei edes boschin testeri osaa kertoa oikeaa tietoa.juhape kirjoitti:Kiinnostais minuakin. Yritin haulla etsiä mutta selvää vastausta ei löytynyt.
Jep, koodeja kyllä tuli mutta eivät niistä osanneet/viitsineet sanoa mitä ne on.center69 kirjoitti:en tiedä mitä tuolla kommentilla tarkoitat? onko sinulle näin käynyt? mutta eihän kaikki jotka osaavat lukea niin ymmärrä mitä tarkoitat.AK47 kirjoitti:No, mitä hyötyä on vehonkaan stardiagnosisin testeristä jos ei ukot osaa/viitsi tulkita niitä?center69 kirjoitti:vastaa eipä se kallista ole käydä niitä luetuttamassakaan ja kokemuksesta voin sanoa että välttämättä ei edes boschin testeri osaa kertoa oikeaa tietoa.juhape kirjoitti:Kiinnostais minuakin. Yritin haulla etsiä mutta selvää vastausta ei löytynyt.
Vain ne mitkä itsekkin näki joissa siis oli tekstiselite perässä kerrottiin kun kysyi. Itse olen selvitellyt wissin kanssa ja löytänytkin selityksiä jonkin verran.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.