
Tankkaus hidasta
Tankkaus hidasta
Aikamoista liruttamista on tankkaus,hitaasti menee ei voi normaalisti laittaa pistoolia,Kahella tankilla jokin väliputki ilmeisesti on,huohottimesta ei ole tietoa missä lienee,202 97 vm. 

Tankkaus hidasta
onko vika ilmaantunut nyt talvella, vai onko ollut kesäisinkin samaa murhetta
Kyllä se on nyt pakkasilla on menny huonommaksi,mutta kuiteski hiras kesäkelilläkin.
Kyllä se on nyt pakkasilla on menny huonommaksi,mutta kuiteski hiras kesäkelilläkin.
Moro!
Samaa vikaa itekin ihmetellyt.
Veholla on kuulemma joihinkin 202:siin vaihdettu kerääjäsäiliöitä tms?
Tosi v-maista tankata, kun aikaa menee 15min jos haluaa tankata täyteen.
Tosin jos pistoolin laittaa vinoon ( klo 8 asentoon), on tankkaaminen lähes normaalia.
Samaa vikaa itekin ihmetellyt.
Veholla on kuulemma joihinkin 202:siin vaihdettu kerääjäsäiliöitä tms?
Tosi v-maista tankata, kun aikaa menee 15min jos haluaa tankata täyteen.

Tosin jos pistoolin laittaa vinoon ( klo 8 asentoon), on tankkaaminen lähes normaalia.

S212 220CDI 2013 Avantgarde
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
Tämä W202:n ominaisuus ei vika
ex. W124 250D -85
ex. W124 200D -92
ex. W210 220D -96
ex. W202 220D STW -96
ex. W202 C200CDI -98
ex. W202 C200CDI -99
ex. W202 C200CDI A STW -01
ex. W211 E200CDI A -08
ex. W204 C200 CDI A -08
ex. W212 E200 CDI A -12
ex. W212 E200 CDI A -13
ex. W212 E200 CDI A -15
ex. W205 C200 CDI A STW (2,1) -16
ex. W205 C200 CDI A STW (2.1) -17
ex. W213 E200 CDI A Pro Premium-17
ex. W213 E200 CDI A Business -18
ex. W213 E200 CDI A Pro STW -18
ex. W247 B180 D Limited Edition -19
ex. W213 E200D Avantgarde Business .19
ex. W213 E200D Edition One Avantgarde -19
X247 GLB 2.0 D A Business -21
ex. W124 200D -92
ex. W210 220D -96
ex. W202 220D STW -96
ex. W202 C200CDI -98
ex. W202 C200CDI -99
ex. W202 C200CDI A STW -01
ex. W211 E200CDI A -08
ex. W204 C200 CDI A -08
ex. W212 E200 CDI A -12
ex. W212 E200 CDI A -13
ex. W212 E200 CDI A -15
ex. W205 C200 CDI A STW (2,1) -16
ex. W205 C200 CDI A STW (2.1) -17
ex. W213 E200 CDI A Pro Premium-17
ex. W213 E200 CDI A Business -18
ex. W213 E200 CDI A Pro STW -18
ex. W247 B180 D Limited Edition -19
ex. W213 E200D Avantgarde Business .19
ex. W213 E200D Edition One Avantgarde -19
X247 GLB 2.0 D A Business -21
Joo siinä 7-8 välissä on paras paikka, ainakin diisseliä menee ilman katkoksia vaikka laskee D-mittarin isosta putkesta täysillä.
Joskus kun alkaa sitten tökkimään niin sitten se tökkii kunnolla, siloin on parasta pitää 10 sekunnin tauko ja antaa valua putki tyhjäksi jonka jälkeen taas saa laskea.
Näin ainakin minulla.
Joskus kun alkaa sitten tökkimään niin sitten se tökkii kunnolla, siloin on parasta pitää 10 sekunnin tauko ja antaa valua putki tyhjäksi jonka jälkeen taas saa laskea.
Näin ainakin minulla.
W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.