Oli aiemmin juttua alapallon vaihdosta: on prässillä painettavaa tyyppiä ja vasaroimalla teettää varmasti töitä. Itsellä tuntui, kuin löisi umpirautaa.
Vanha pallo "herkistyy", kun vetää tukivarren silmän polttopillillä niin kuumaksi, että pallon kumit palaa, jolloin irtoaa 2 kg moskalla kolauttamalla. HUOM: n. pölkky tms. tukivarren alle, ettei jousta lyötäessä.
Lähimpänä on kallistuksenvakaajan kumit (W124 , TD) , joten katsele , ettet polta niitäkin!
Uusikin menee nätisti paikoilleen, kun paahtaa silmän lähes punahehkuun. Ainoa, mitä pitää kytätä on, että mötikkä lähtee suoraan eikä suojakumi osu tukivarteen ja polta reikää...
PS.
Olipa uusi kokemus: ripustuksessa vipua ja vipstaakia ihan eri malliin kuin "riisikupeissa". Ei ihmekään, että kulkee kuin juna kiskoilla...
Alapallon vaihto
Alapallon vaihto
Haluan isona ruuvimeisselinkuljettajaksi [img]http://www.my-smileys.de/smileys2/autofahrer.gif[/img]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]