kone on 2,0 e -91 ja ongelma on se että flekti käy koko ajan täysillä,vaikka moottori on kylmä.vaihdoin juuri uuden anturin mutta sillä ei ollut toivottua vaikutusta.kun sammuttaa koneen ,niin keulasta kuuluu naks ,kun magneetti irroittaa otteensa siivistä.misshän mahtais vika piileksiä.
itselläni sama vika, 1.8 e -91, vikaa en ole löytänyt, olen vaihtanut anturit mutta luulisin että vika on releessä! omasta autostani releen otin pois ettei flekti pyöri turhaan. jos joku tietää vian niin minäkin olisin kiinnostunut tietämään missä vika!!
Niin mullakin pyöri -89 w124 300d flekti koko ajan mutta sain selonteon että pyörii aina vähän mukana (visko) ja kokeilemalla varovasti rukkanen kädessä tyhjäkäynnillä voi testata että näin on. Vähän rupee lavoista jarruttelee niin pysähtyy kyllä (kaikki tietenkin omalla vastuulla). Eli ei ollu mulla ainakaan mitään sen kummempaa vikaa, toimi muuten ihan normaalisti.
joo se visko- ja toi mangneettiflektin tuleekin pyöriä vähän koneen matkassa, mut mulla se pyöri kokoajan sillai ei se mangeetti oli kiinnittyneenä ja siihen ei sormia passaa sekaan laittaa voi tehdä aika kipeää!!!