Moi!
oon just hankkinu mun ekan mersun ja haluaisin tietää miten saisin piuhat vedettyy hienosti takaluukusta soittimeen mutta kans akkun? puhun nytten E sarjan 230, v-91. Jos löytyy vastauksia niin antaa tulla. Oon yrittäny löytää pienen kolon sinne moottoriin saakka mut ei vaan löydy, niin hienosti on pakattu mun auto. en mielellään haluais et johdot roikkuu mun jaloissa niinku vanhas autossa. siitä tulikin mieleen että jos on vanhemman rämä auton tarpeessa niin löytyis semmonen subaru legacy -89. hinta 650€. Hyvä auto mut vähän ruosteita on kyl mut hitsattavissa.
liian tiiviisti pakattu :)
Omassa 200d:ssä on läpivientikumi tulipellissä sopivasti akun takana. Apukuskin penkin alla lattiassa kulkee muovikotelo jota pitkin saa vietyä piuhat takapenkille asti irrottamatta kynnyslistoja. Takapenkki irti niin saa piuhat konttiin.
Niin ja virtajohto ja rca kannattaa viedä mieluiten eri puolilta autoa vaikka vähän töitä teettääkin. Ite ujuttelin rca:n koskikonsolin kautta, riittää lyhyempi johto. Virtapiuhan laitoin vänkärin puolen kynnyksiin, huomasin penkin alla kulkevan kotelon liian myöhään..
Niin ja virtajohto ja rca kannattaa viedä mieluiten eri puolilta autoa vaikka vähän töitä teettääkin. Ite ujuttelin rca:n koskikonsolin kautta, riittää lyhyempi johto. Virtapiuhan laitoin vänkärin puolen kynnyksiin, huomasin penkin alla kulkevan kotelon liian myöhään..

Autoni on loistava - olen aina jonon ensimmäinen.
MB W124 200d -90
MB W124 200d -90
- MasaMbW124
- Mersumies
niin ja läpiviennit löytää hyvin pimeässä, kun laitat auton sisälle halogeenin palamaan, ja katot konehuoneen puolelta mistä näkyy valoa
Mutta, akun takaa kun otat sen muovihärpäkkeen pois, ja vähän tutkailet, niin sieltä löytyi ainakin sellainen läpivienti, mistä ite sain virtapiuhan vedettyä

Mutta, akun takaa kun otat sen muovihärpäkkeen pois, ja vähän tutkailet, niin sieltä löytyi ainakin sellainen läpivienti, mistä ite sain virtapiuhan vedettyä
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
W204: 220cdi '07