liian tiiviisti pakattu :)

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
rellu
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

liian tiiviisti pakattu :)

Viesti Kirjoittaja rellu »

Moi!
oon just hankkinu mun ekan mersun ja haluaisin tietää miten saisin piuhat vedettyy hienosti takaluukusta soittimeen mutta kans akkun? puhun nytten E sarjan 230, v-91. Jos löytyy vastauksia niin antaa tulla. Oon yrittäny löytää pienen kolon sinne moottoriin saakka mut ei vaan löydy, niin hienosti on pakattu mun auto. en mielellään haluais et johdot roikkuu mun jaloissa niinku vanhas autossa. siitä tulikin mieleen että jos on vanhemman rämä auton tarpeessa niin löytyis semmonen subaru legacy -89. hinta 650€. Hyvä auto mut vähän ruosteita on kyl mut hitsattavissa.
e320
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja e320 »

Korin kynnyslistat auki, johdot sieltä ali kulkemaan tulipellin läpiviennille, läpivientikumista läpi moottoritilaan. Läpivientejä on muita johtoja varten tehtynä, niiden läpi voi viedä muutakin tavaraa.
Peksi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Peksi »

Omassa 200d:ssä on läpivientikumi tulipellissä sopivasti akun takana. Apukuskin penkin alla lattiassa kulkee muovikotelo jota pitkin saa vietyä piuhat takapenkille asti irrottamatta kynnyslistoja. Takapenkki irti niin saa piuhat konttiin.

Niin ja virtajohto ja rca kannattaa viedä mieluiten eri puolilta autoa vaikka vähän töitä teettääkin. Ite ujuttelin rca:n koskikonsolin kautta, riittää lyhyempi johto. Virtapiuhan laitoin vänkärin puolen kynnyksiin, huomasin penkin alla kulkevan kotelon liian myöhään.. :roll:
Autoni on loistava - olen aina jonon ensimmäinen.

MB W124 200d -90
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

niin ja läpiviennit löytää hyvin pimeässä, kun laitat auton sisälle halogeenin palamaan, ja katot konehuoneen puolelta mistä näkyy valoa :wink:

Mutta, akun takaa kun otat sen muovihärpäkkeen pois, ja vähän tutkailet, niin sieltä löytyi ainakin sellainen läpivienti, mistä ite sain virtapiuhan vedettyä
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Vastaa Viestiin