Kiitos vaan kaikille tiedoista! Oisin ottanu sen läpän pois, mutta sen kiinnityspultit oliki lukittu hitsinapeilla, joten köytin nippusiteillä

läpän aukiasentoon. Katsastuksessa ei pitäs olla sanomista ku koppa on vm.-84. Samaten otin pois tuon ilmanputsariin menevän imuputken ku siinähän on kauhia supistus välissä, täytynee siihen kuitenki joku putki laittaa niin ei imuäänet kuulu niin paljo sisälle.
Sitä alppiventtiiliä ruuvasin ens kolme kierrosta auki ja sitte vielä toiset kolme kierrosta

, vaan enpä mää tuosa kummosta vaikutusta huomannu, eikä sieltä savua vieläkään tuu.
Vähä aikaa sai tuosa ihmetellä ku samalla lakkas sammutin toimimasta, että häh...mitä tämä nyt on...aikani sitte ku seurailin alipaineletkuja niin lopen huomasin yhden olevan halki. Sattu vaan sopivasti tieten liikkumaan siinä niin ratkes lopullisesti, onneks oli hyvällä paikalla

.
Vielä pari asiaa askarruttaa:
Kumminpäin tuo pakokaasunkierrätyskello nyt toimii, ku letku on irti nii onko se auki vai kiinni? Ilmanputsari ku oli irti ja käyttelin konetta nii ei ainakaan huomannu, että ois tullu pakokaasua...
Ja mikäs tuo kello tuolla pumpun takana on yläosassa?