Auto tuli myytyä ja nyt olis uuden hankinta edessä... Luultavasti Mese...
Kävin ajamassa yhtä c230kompuraa mikä oli 200tkm ajettu. Vaikutti muuten ihan hyvältä mutta kaasu ja kytkin polkimet olivat älyttömän jäykät. Onko tämä normaalia tallä koneella olevissa, koska ainakaan näin ei c180:ssä ole?
Toinen asia oli kun kytkimen päästi ylös vaihdetta vaihtaessa niin auto nykäisi melko paljon. Eikä johtunut siitä että olisi ollut liian suuret kierrokset nopeuteen nähden. Tämä tapahtui vain vaihdettaessa kakkoselta kolmoselle. Onko kytkin jo liian kulunut vai oliko jossain muualla vika?
W202 Polkimet
Re: W202 Polkimet
En tiedä onko normaalia, mutta omassa kytkin poljin kans todella raskas. Voiko sitä rasvata jotenkin että tulisi kevyemmäksi?CKompre kirjoitti:Auto tuli myytyä ja nyt olis uuden hankinta edessä... Luultavasti Mese...
Kävin ajamassa yhtä c230kompuraa mikä oli 200tkm ajettu. Vaikutti muuten ihan hyvältä mutta kaasu ja kytkin polkimet olivat älyttömän jäykät. Onko tämä normaalia tallä koneella olevissa, koska ainakaan näin ei c180:ssä ole?
Toinen asia oli kun kytkimen päästi ylös vaihdetta vaihtaessa niin auto nykäisi melko paljon. Eikä johtunut siitä että olisi ollut liian suuret kierrokset nopeuteen nähden. Tämä tapahtui vain vaihdettaessa kakkoselta kolmoselle. Onko kytkin jo liian kulunut vai oliko jossain muualla vika?
Nissan 200sx -92
Mercedes-Benz C200K -97 farmari
Nissan Sunny -89
Mercedes-Benz C200K -97 farmari
Nissan Sunny -89
Re: W202 Polkimet
Taitaa olla normi koneella olevaan nähden jäykempi paineasetelma.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-