W 210 työntää sinistä savua kylmänä ??
W 210 työntää sinistä savua kylmänä ??
Mercedes 290 TD on alkanut oireilemaan seuraavasti: kun auto on seisonut yön yli, niin aamulla käynnistettäessä on sinistä (öljynkatkuista) savua ilmassa sen verran paljon, että naapurit ovat varmaan ristineet auton Wartburgiksi? Kyseinen vika ilmeni mielestäni heti turboremontin jälkeen, voiko auto vuotaa öljyä turbon puolelta vai missä liene vika? Autolla on ajettu 6000km öljynvaihdon jälkeen mutta öljynkulutusta ei ainakaan mittatikusta huomaa.
Omasta 290 tds:tä meni kansipahvi.
Ykkössylinterin ja öljykanavan välistä tunki öljyt ykkössylinteriin ja savutus oli aivan mahtava.
Nyt ei ilmeisesti ole kyse tästä viasta, sillä omassani öljynkulutus oli todella suuri ja savutus sen mukainen sekä kylmällä että kuumalla koneella ajettaessa.
Warreksi ne nimittivät omaakin mersuani savutuksen takia.
Ykkössylinterin ja öljykanavan välistä tunki öljyt ykkössylinteriin ja savutus oli aivan mahtava.
Nyt ei ilmeisesti ole kyse tästä viasta, sillä omassani öljynkulutus oli todella suuri ja savutus sen mukainen sekä kylmällä että kuumalla koneella ajettaessa.
Warreksi ne nimittivät omaakin mersuani savutuksen takia.
W201. 200 D
S210. 290 TD
S211 220 D
S212. 220 D
S213. 220 D
S210. 290 TD
S211 220 D
S212. 220 D
S213. 220 D
Mesen savutus
Kyllä se savutus johtuu ainoastaan rikkipalaneesta kannentiivisteestä.Seuraava oire ,venttiilit alkavat "rallattaa".Kannattaa uhrata se 500€ kansiremonttiin ja taas on kuin uusi kone kestää 500 tuhatta km ajella taas.