124:n sähköikkuna

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
luotsakone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 88
Liittynyt: Pe 22.10.2004 20:13
Paikkakunta: oulunlääni

124:n sähköikkuna

Viesti Kirjoittaja luotsakone »

Help! Kuka tietäisi miten ovipahvi lähtee takaa irti? Kyseessä sähköikkuna, joka ei mene täysin kiinni. :roll: Kiitoksia tiedoista!
Nykyiset: S124 E300TDT.-95 aj.292t.
210 300 TDT.-97aj.262t.
Honda VF Magnav65.-96aj.18tml.
BMW K1100.-93 aj.130tkm
Exät:124 300TDT-93 aj 268t.,300D-85-aj.835t.,W124300TDT-93 aj 532t.,124 300TE-24v..90,124 300D -86 Belgia,124 300TD-93 ,124 300TE 4-MATIC-90 aj.160tml,124 200D-90, W124 300TDT-93 aj 268t. W123 300TDT -77/82 KV,Chevyvan 6.2D-88aj.220t.,Nissan Laurel 2.8D-91,Mazda 626 2.0D Comprex ,Toyota Corolla LBD-87,Volvo 740 2.4D AM,Honda Prelude 2.0EX-83AM.,Nissan Primera 1.6SD.99
,Nissan Primera 1.6 sedan -97 ,Legasy 4WD.-91, Hiace.-78B, Vanette 2.0D-87,Opel Ascona 2.0i LB.-88, Ascona 1.6S-82,Opel Record 2.1D-77, Corolla1.3.-75, Corolla1.1.-70
Fiat600-71,Honda Transalp600.-88 ,Suzuki465RM.-82,YamahaIT250.-81,Yamaha350R.-72
Avatar
Tenutähti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1051
Liittynyt: Su 04.12.2005 22:19
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Tenutähti »

On ollu monestikin yksityiskohtaiset ohjeet täällä jossain... Hakua vaan!
aseva
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 369
Liittynyt: Su 25.09.2005 18:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aseva »

Laske ikkuna alas - ei kylläkään pakollinen toimenpide, mutta antaa tilaa. Ovipahvin takaosasta salvan ympärysmuovi ristipääruuvilla - irti. Aukaisukahvan muovi pois.( Väännä etupäästa ulos. Takalaidassa "koukut"). Irrota 10 mm kannalla oleva pultti, joka paljastuu muovin alta. Pukkaa kahvaosaa eteenpäin, niin irtoaa pelistä. Ja sitten nostoja. Takaosan ylälaita yleensä aika tiukka.
Ajokit:

Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
luotsakone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 88
Liittynyt: Pe 22.10.2004 20:13
Paikkakunta: oulunlääni

Viesti Kirjoittaja luotsakone »

aseva kirjoitti:Laske ikkuna alas - ei kylläkään pakollinen toimenpide, mutta antaa tilaa. Ovipahvin takaosasta salvan ympärysmuovi ristipääruuvilla - irti. Aukaisukahvan muovi pois.( Väännä etupäästa ulos. Takalaidassa "koukut"). Irrota 10 mm kannalla oleva pultti, joka paljastuu muovin alta. Pukkaa kahvaosaa eteenpäin, niin irtoaa pelistä. Ja sitten nostoja. Takaosan ylälaita yleensä aika tiukka.
Kiitosta vaan!! On nopeasti toimiva topiikki tämä näköjään :D Koitan näillä neuvoilla! Kysyin kun on tapana ensin rikkoa ja sit ihmetellä,et olipa tuokin heikosti tehty :wink:
Nykyiset: S124 E300TDT.-95 aj.292t.
210 300 TDT.-97aj.262t.
Honda VF Magnav65.-96aj.18tml.
BMW K1100.-93 aj.130tkm
Exät:124 300TDT-93 aj 268t.,300D-85-aj.835t.,W124300TDT-93 aj 532t.,124 300TE-24v..90,124 300D -86 Belgia,124 300TD-93 ,124 300TE 4-MATIC-90 aj.160tml,124 200D-90, W124 300TDT-93 aj 268t. W123 300TDT -77/82 KV,Chevyvan 6.2D-88aj.220t.,Nissan Laurel 2.8D-91,Mazda 626 2.0D Comprex ,Toyota Corolla LBD-87,Volvo 740 2.4D AM,Honda Prelude 2.0EX-83AM.,Nissan Primera 1.6SD.99
,Nissan Primera 1.6 sedan -97 ,Legasy 4WD.-91, Hiace.-78B, Vanette 2.0D-87,Opel Ascona 2.0i LB.-88, Ascona 1.6S-82,Opel Record 2.1D-77, Corolla1.3.-75, Corolla1.1.-70
Fiat600-71,Honda Transalp600.-88 ,Suzuki465RM.-82,YamahaIT250.-81,Yamaha350R.-72
Vastaa Viestiin