300 turbodiisseli s-sarja -96 eteenpäin
-
- Vakiokalustoa
300 turbodiisseli s-sarja -96 eteenpäin
Sattumoisin huomasin että ei sitä ässää w140 ole pelkästään sillä 3.5dt susimallilla tehty vaan myös väyrysen koneella ? 177hv. Vero oli näköjään 96 vain rapiat 6000e ja auton saa 10000e Saksasta. Ostanko ???
w 124 200 D -89
w 124 300 D aut. -90
Hyviä autoja nää vanhat nokinuijat.
w 124 300 D aut. -90
-
- Vakiokalustoa
Moro,
Tullimiehellä on ollut todella hyvä päivä - pari vuotta vanhemmista S350:stäkin on normaalisti perittty enemmän.
Samoin tuo kymppitonni autoon on vähän alakanttiin vaatimustasosta riippuen - jos haluaa kolaroimattoman, savustamattoman ja oikeasti alle neljännesmiljoonan ajetun niin tarvitaan 15 tonnia tai todella hyvää tuuria.
Minä kävin katsomassa kahdeksaa "lupaavaa" yksilöä kolme vuotta sitten ennen kun löysin omani ja siihen aikaan autoja oli Mobilessa 2-3 kertainen määrä nykypäivän tilanteeseen verrattuna.
Joten veikkaan että tuontikuluineen lopullinen summa on lähempänä 25.ttä kun 20 tonnia. Mutta eihän sitä varmasti tiedä ennen kun kokeilee.
Tullimiehellä on ollut todella hyvä päivä - pari vuotta vanhemmista S350:stäkin on normaalisti perittty enemmän.
Samoin tuo kymppitonni autoon on vähän alakanttiin vaatimustasosta riippuen - jos haluaa kolaroimattoman, savustamattoman ja oikeasti alle neljännesmiljoonan ajetun niin tarvitaan 15 tonnia tai todella hyvää tuuria.
Minä kävin katsomassa kahdeksaa "lupaavaa" yksilöä kolme vuotta sitten ennen kun löysin omani ja siihen aikaan autoja oli Mobilessa 2-3 kertainen määrä nykypäivän tilanteeseen verrattuna.
Joten veikkaan että tuontikuluineen lopullinen summa on lähempänä 25.ttä kun 20 tonnia. Mutta eihän sitä varmasti tiedä ennen kun kokeilee.
-
- Vakiokalustoa
Kannattais lukea tullin sivuilta niitä veroja tarkemmin ennenkuin alkaa louskuttaa leukaa. Huhtikuu 2006 löytyy -96 300 turbodiesel s-sarja . Vero vähän päälle 6000e. Mobile.de kun kattoo niin 10000e ne hinnat alkaa. Pöljä
Minkäs mä sille voin että vanhemmasta susisarjasta löytyy korkeampi vero. Enkä voi sillekkään mitään et joku vasuri tuo tänä päivänäkin350 susisarjalaisen tänne kotosuomeen.

w 124 200 D -89
w 124 300 D aut. -90
w 124 300 D aut. -90
Samoilla linjoilla "loksuttelen leukaani"jysi kirjoitti:Moro,
Nuo ässät on haluttua tavaraa venäläisille, joten ne yksilöt on kupattu sieltä jo vuosia sitten. Nyt sielä on todella vähän edes tarjolla noita 177hv ässiä. Ja venäläiset on aina etusijalla kaupoissa, kun heidän järjestelmänsä ei tarvi kuittia.
Saksassa nuo mobilen hinnat alkaen mallit on todella täyttä paskaa. Hinta haitarin puolen välin tienoilla voi alkaa löytymään "tuonti kelpoista" autoa.
Mutta kuten sanottu, kannattaa kokeilla itse.
No onnea hakuun vaan. Se että jos tulli on perinyt yhdestä autosta 6000 € veroa ei kyllä vielä meinaa mitään, mutta siitä vaan kokeilemaan. Huhtikuussa on tosiaan verotettu yksi kappale, mutta ihmetyttikö yhtään miksi -96 mallisessa dieselissä on vain vajaa 800 € suurempi vero kuin -91 S 320:sessä? Toukokuussa vielä 350:sestä -96:sestakin on maksettu 8300 €, joten olen Jysin kanssa samaa mieltä että kympin nurkille hyvinkin voi mennä. Pöljä varmaan minäkin?Harrastelija kirjoitti:Kannattais lukea tullin sivuilta niitä veroja tarkemmin ennenkuin alkaa louskuttaa leukaa. Huhtikuu 2006 löytyy -96 300 turbodiesel s-sarja . Vero vähän päälle 6000e. Mobile.de kun kattoo niin 10000e ne hinnat alkaa. PöljäMinkäs mä sille voin että vanhemmasta susisarjasta löytyy korkeampi vero. Enkä voi sillekkään mitään et joku vasuri tuo tänä päivänäkin350 susisarjalaisen tänne kotosuomeen.
Ja jos noita prosentteja katselee niin minun mielestä 350:sellä on 27 % ja 300:sella 30-35 %... Kannattaiskos katsoa uusiksi?
Ahmad Körfez myy varmasti mielellään sinulle 10 000:lla vähän ajetun huippuyksilön. Alat vaan soittelemaan läpi noita edullisemman pään houkuttelevia yksilöitä niin voit joutua panemaan merkille että kyseisiä autoja ei ole edes olemassa, mutta Ahmadilla on kyllä tarjolla toinen "hiukan" huonompi samaan hintaan.
-
- Vakiokalustoa
Siis mun kaveri asuu kesät etelä-saksassa hirsitaloja pystytellen ( ja talvet kävelee
Noi mobile.de hinnat alkaen on varmasti pohjois-saksassa melkein utopiaa mutta ei etelässä. Pohjoisten autojen hinnat noussu kovan kysynnän kautta ja niitä on haalittu etelä-saksaa myöten. Kaveri osti jo kyseisen ässän ja sano et jos mä en jostain syystä osta sitä niin myy sitten eteenpäin.Hinta oli tasan 10000e Kylhän noi verot on tippunu aika paljon jos vaikka kattoo 00 tai 01 530D bemaria niin vero on noin puolet pienempi kuin face liftin jälkeen eli 01 eteenpäin. Eli n. 8000e ja face-liftin jälkeen n. 15000e. 350 ässä mersun kohdalla uskon korkeamman veron johtuvan osittain siitä että siinä on isompi kone, vaikkakin huonompi. Ja niistä pyydetään Suomessa vielä n. 20000e. Kun taas itse en ole löytänyt yhtään Suomessa myynnissä olevaa ässää w140 korilla jossa 300 turbodiisseli eli autokaupoilla ei ole varsinaisesti antaa vertailupohjaa. Tietenkin varustelutaso vaikuttaa onko karvahattu vai ei. Mutta mitä itse olen huomannut niin Saksasta on vaikea löytää ns. karvahattumallia. Kaikki tai melkein kaikki varusteet. Jos vielä enemmän vertaa veroja tullin taulukoista niin huomaa että 300tkm aj. 350 on huomattavasti pienempi vero kuin 100tkm aj. Itse ostaisin suosiolla 300tkm aj kun ei se kumminkaan ole se 100tkm ajettu. Ei tietenkään 350 vaan 300 ässän

w 124 200 D -89
w 124 300 D aut. -90
w 124 300 D aut. -90
No juuri niinhän minä sanoinkin etttä tullimiehellä on ollut hyvä päivä koska luettu on, sekä tullin että Mobilen sivuja.Harrastelija kirjoitti:Kannattais lukea tullin sivuilta niitä veroja tarkemmin ennenkuin alkaa louskuttaa leukaa. Huhtikuu 2006 löytyy -96 300 turbodiesel s-sarja . Vero vähän päälle 6000e. Mobile.de kun kattoo niin 10000e ne hinnat alkaa. PöljäMinkäs mä sille voin että vanhemmasta susisarjasta löytyy korkeampi vero. Enkä voi sillekkään mitään et joku vasuri tuo tänä päivänäkin350 susisarjalaisen tänne kotosuomeen.
Muuta en sitten asiasta tiedä kun että yhden S300TD:n olen tuonut kolme vuotta sitten, etsintä kesti 5 kuukautta, vaati 2 matkaa ja 3000 km ajoa Saksassa ja naapurimaissa (kun en asu siellä) ja veroakin meni viitisentoista tonnia. Eniten asiaa hidasti juuri p**kaa puhuvat kauppiaat joiden löydöt ei olleet ollenkaan sitä mitä pitää.
Pöljä saatan olla ja louskutankin tässä lämpimikseni mutta autolla ajo ei ole kolmeen vuoteen v***ttanut ollenkaan.
No mutta kun se kerran siellä on sua odottaas, niin mehän nähdään varmaankin kaikki pian kuvia siitä sun helmestä, kuten joskus joku väitti tuovansa esille sen alle 5000€ ruosteettoman W124:sen.Harrastelija kirjoitti:Kaveri osti jo kyseisen ässän ja sano et jos mä en jostain syystä osta sitä niin myy sitten eteenpäin.Hinta oli tasan 10000e
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
-
- Vakiokalustoa
A V tiedoksi että jos seuraisi näitä juttuja tarkemmin niin tietäisi että kyseinen w124 300D -90 automaatti, ruosteeton hankittiin jo viime keväänä. Alle 5000e, eikä tarvinnu hakea edes Saksasta. Autolla olen nyt ajanut melkein 1.5 vuodessa 65000km. Maurinkin pitäisi se tietää kun myi minulle siihen jäähdyttimen. Hyvin on muuten pelannu, kiitos siitä. Autolle ei ole tähän mennessä tarvinnu tehdä jäähdyttimen vaihdon lisäksi mitään muuta kuin öljyt vaihtaa , huom. 20 000km välein, suodatin ja viime syksynä polttoainesuodatin. Laatikon öljyt vaihdoin suodattimineen 60 000km sitten josta tulikin mieleen että täytyy hetimiten taas vaihtaa. Seuraava tietoinen menoerä on uudet talvirenkaat , Hakkapeliitta 5. Leuan louskuttajia näköjään taas löytyy. Ei se mitään. Pysyy mieli virkeänä. Ai niin, on siinä mun 300d madallus-sarja muun tilpehöörin lisäksi. Muuta tilpehööriä en viitsi erikseen mainita ettei jollain leuka vallan venähdä. Ei se hinta pyyntö vaan toteutunut kauppahinta.
w 124 200 D -89
w 124 300 D aut. -90
w 124 300 D aut. -90
-
- Vakiokalustoa
En kai mä nyt ala tuntemattomille ihmisille mitään todistelee. Se on eri asia jos tulee 8000e kanssa koeajolle niin saa vaikka videokuvata. Jos on itä-helsingissä nähny mustan 124 madallussarjoineen niin todennäköisesti meikäläinen. Tai muualla Helsingissä. On nimittäin sen verran komea ja kiiltävä et takuulla huomaa vaikka itte sanonkin. Palataan kun ja jos se musta w140 300 TD -96 alle 17000e päätyy mun omistukseen. Terve. 

w 124 200 D -89
w 124 300 D aut. -90
w 124 300 D aut. -90
ei tarvitse juu, mutta älä siinä sitten ihmettele kun kaikki kyräilee sun "huippu" 300D:stäHarrastelija kirjoitti:En kai mä nyt ala tuntemattomille ihmisille mitään todistelee. Se on eri asia jos tulee 8000e kanssa koeajolle niin saa vaikka videokuvata. Jos on itä-helsingissä nähny mustan 124 madallussarjoineen niin todennäköisesti meikäläinen. Tai muualla Helsingissä. On nimittäin sen verran komea ja kiiltävä et takuulla huomaa vaikka itte sanonkin. Palataan kun ja jos se musta w140 300 TD -96 alle 17000e päätyy mun omistukseen. Terve.