w202 keskuslukituksen ohjaus?? miten
w202 keskuslukituksen ohjaus?? miten
joo eli ostin tuommosen keskuslukituksen ohjaus paketin ja nyt vähän hukassa noiden w202 johtojen kans...eli mitkä piuhat siitä kompuralta kytketään tuohon ohjaukseen?? ku tässä ohjeessa lukee kompuralta ulos unlock lock ja common line ??!! eli mitkä ne värit mesen päässä o ehkä vähän typerä kysymys..mut jos joltain löytyis w202 kytkentä ohje niin olisin kiitollinen!
Itselläkin on kauko-ohjaimen asennus projekti käynnissä juurikin w202:seen...Minusta se commonline on sininen johto...sitten siinä oli kaksi muuta olikohan ruskea ja joku muu en muista...itselläkään ei vielä toimi.. Minkä merkkisen kauko-ohjaimen laitoit? Mulla on Viper 211HV.. minulla on vielä muutama johto kytkemättä että sitten nähdään toimiiko vai ei, sitten se pitäs saada ohjelmoitua 3,5sek pulsillle, kun se vakiona on 0,8sek pulssille...Joko sulla toimii kauko-ohjaimen kanssa???
Mercedes Benz W202 / -93 / 200D
Mercedes Benz W210 / -00 / 220Cdi
Mun pitäis kans hankkia ja kytkeä tuollainen laite. Millä kriteereillä päädyit Viper merkkiseen? Oliko sinulla harkinnassa muuun merkkisiä?Makery kirjoitti:Itselläkin on kauko-ohjaimen asennus projekti käynnissä juurikin w202:seen...Minusta se commonline on sininen johto...sitten siinä oli kaksi muuta olikohan ruskea ja joku muu en muista...itselläkään ei vielä toimi.. Minkä merkkisen kauko-ohjaimen laitoit? Mulla on Viper 211HV.. minulla on vielä muutama johto kytkemättä että sitten nähdään toimiiko vai ei, sitten se pitäs saada ohjelmoitua 3,5sek pulsillle, kun se vakiona on 0,8sek pulssille...Joko sulla toimii kauko-ohjaimen kanssa???
Mulla oli ensin tilauksessa toinen kauko-ohjain, mutta ne lähtetti mulle 2x väärän tuotteen ku niillä ei ollut sitä oikeaa jonka olisin halunnut, viperiin päädyin siksi että siinä on hyvät ominaisuudet ja ennen kaikkea suomenkieliset asennusohjeet, ja piti olla helppo asentaa, mutta saa nyt nähdä saanko sitä itse toimimaan tänään jatkan asennusta...ja viper pitäisi olla yhteen sopiva autoni w202 kanssa! viperiä myyvä MH-turva on mersu foorumin sponsori joten tätä kautta siitä saa vielä vähän alennustakin ja teknisen tuen, jos asennus ei onnistu! 

Mercedes Benz W202 / -93 / 200D