Mistähän moinen ilmiö

Minkäänlaista vikailmoitusta ei anna mittaritauluun.
Auto alkoi tehdä tätä tällä viikolla ja vaihdoin samantien ilmanputsarin. Entinen oli totaalisesti tukossa.
Kiitän etukäteen kaikista vinkeistä

hessander kirjoitti:Kiitos vastauksista.
Mutta tämä kapistus on mulle aika uusi tuttavuus, joten anteeksi tietämättömyyteni. Maf, egr, yms.....Mistähän mä löydän ne ja kuinka testaan niitten kunnon?![]()
Ai niin, ja yksi juttu vielä oireista. Kun auto on käynnistymisen jälkeen hetken ns. menohaluinen, kiihdytettäessä kuuluu kummaa 'suhinaa'. Ihan kuin oltaisi huonolla hapella ja vedettäisi ilmaa hampaitten välistä. Ääni loppuu heti kun hellittää kaasusta.
No jos suhinaa kuuluu, kun kaasua hiukan enemmän poljetaan, niin ahtoputki silloin vuotaa. Tarkasti käyt läpi putken ahtimelta imusarjalle.hessander kirjoitti:Kiitos vastauksista.
Mutta tämä kapistus on mulle aika uusi tuttavuus, joten anteeksi tietämättömyyteni. Maf, egr, yms.....Mistähän mä löydän ne ja kuinka testaan niitten kunnon?![]()
Ai niin, ja yksi juttu vielä oireista. Kun auto on käynnistymisen jälkeen hetken ns. menohaluinen, kiihdytettäessä kuuluu kummaa 'suhinaa'. Ihan kuin oltaisi huonolla hapella ja vedettäisi ilmaa hampaitten välistä. Ääni loppuu heti kun hellittää kaasusta.