varoitusvalot eivät sammu 250d ( VIKA KORJATTU!)

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
feed
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: La 01.11.2003 22:38

varoitusvalot eivät sammu 250d ( VIKA KORJATTU!)

Viesti Kirjoittaja feed »

eli startatessa: auto lähtee käymään, öljynpaineet nousevat ja pysyvät normaaleina, mutta varoitusvalorivi jää palamaan... kun painaa hieman kaasua varoitus valot sammuvat. onkohan joku anturi tiensä päässä vai mikä?
Viimeksi muokannut feed, To 04.12.2003 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JF
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 35
Liittynyt: Ke 19.11.2003 10:07
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja JF »

Eikös nuo varoitusvalot ole kaikki kytkettu latausvalon kanssa samaan piiriin jotta polttimot tulee tarkistettua kun virrat laittaa päälle. Joten valorivi sammuu vasta sitten kun laturi alkaa lataamaan, vanhemmissa latureissa vaaditaan pieni kierrosten nousu.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12615
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

no onkos sit laturissa vikaa, eihän sen tuota pitäisi tehdä normaalisti :shock:
JF
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 35
Liittynyt: Ke 19.11.2003 10:07
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja JF »

En ole MB asiantuntija, VAG-tuotteet ovat tutumpia. Vanhemmissa laitteissa on melko yleistä että laturi herää (latausvalo sammuu) vasta kierroksia hieman nostamalla.
Avatar
MB11
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 71
Liittynyt: La 07.06.2003 22:57
Paikkakunta: Järvi_Suomi
Viesti:

Laturi

Viesti Kirjoittaja MB11 »

Kyl maar taitaa laturin hiilet/laturi olla tiensä päässä. Mulla oli aikoinaan sama vika, joka asettui laturin vaihdolla
MB E220CDI A
Jack
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 12.11.2003 16:39

Viesti Kirjoittaja Jack »

epk kirjoitti:no onkos sit laturissa vikaa, eihän sen tuota pitäisi tehdä normaalisti :shock:
Siihen saa kätevästi vaihdettua "hiili kasetin" , eli parilla ruuvilla on hiilet kiinni laturin takana.
itse ajelen polkupyörällä :D
feed
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: La 01.11.2003 22:38

Viesti Kirjoittaja feed »

nyt pelittää taas, toinen hiilisauva oli katkennu koska holkki johon hiilet laahaavat on NIIIIN kulunut. uusi holkki oli vähän työläs laittaa mutta koko rempalle ei tullut hintaa kuin 15e sis. holkin, tinan ja hiili-jännitteensäädin kasetin. oujee :D
Vastaa Viestiin