Kromia C-koriseen

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
heinzharald
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Kromia C-koriseen

Viesti Kirjoittaja heinzharald »

Jepjep.. Kaupastahan näitä avarimaskeja saa, sen jo tiedän. Pihinä miehenä/mielekkään tekemisen puutteesta ajattelin sellaisen itse askarrella. Olisi siis tietoiskun paikka.
Motonetista sekä muuan rautakaupasta koetin maskiin sopivaa listaa jo etsiä muttei mielestäni sopivaa tullut vastaan. Minkälaista listaa olette tähän käyttäneet? Samalla varmaankin voisi valmiiksi kromiset kohdat vaihtaa uusiin, kun niistä ei hinkkaamalla saanut uudenveroisia.

Miltä mahtaisi mese näyttää kiiltävillä kattokaiteilla? Materiaali lienee alumiini, joten niihinhän kiillon loihtisi ihan käsin hinkkaamalla.. Kellään kokemuksia?
Ja kohde on siis W202 farkku, tumma violetti/sininen väriltään. Värityksen puolesta kromikilkkeet sopii autoon, ainakin itseni silmissä.
"Meidän äiti tekee teidän äidistä ruokaa!"
juhako
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja juhako »

kromi listaa loytyy kl-varaosasta tai merteililläkin näytti sitä olevan ei ollut kovin kallista. laita juttua/kuvia olen myös itse miettinyt tollaista maskin muokkausta
mut en ole vielä saanut ajatusta pidemmälle
hannun1
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja hannun1 »

Itse hain Mb-Osasta Oulusta listaa. Muistaakseni ostin 201 listoja, jotka sopivat painelemalla maskin muoviripojen päälle.
Vastaa Viestiin