Minulla on jo uusi soitin hommattu mutta vain pari pikku pulmaa estää musiikin kuuntelu harrastuksen muualtakin kuin radiosta.

Ensinnä auton mukana ei tullut mankan irroitukseen tarkoitettuja avaimia vai miksi niitä nyt kutsuttaisiinkin ja uuden soittimen avaimet eivät käy noihin punaisella ympyröityihin loviin sitten kirveelläkään. Elikä olisiko jollain vastaavaa mankaa ja avaimia olemassa !? tai tietäsikö joku paikan mistä moiset saisi, jonkin laiset kuvatkin avaimista tietenkin helpottaisi jotta voisin vaikka "puusta vuolla tollaset väkäset"
Entäs sitten onko kenelläkään tietoa miten pystyn kiertämän nuo hälyytimet jotka autossa on ensi asennettuna sillä soitin kuuluu hälyytimen piiriin ja soittimessa vilkuu hälyytimen valo. siis onko soittimen iroituksella merkitystä hälyytimen toimintaan vai onko hälyytimen valo vain hämäystä soittimessa siis kun otan soitimen irti tarvitsee minun vain yhdistää tämän kyseisen valon piuhat soittimen takaa niin että virta kiertää edelleen ja matka voi jatkua?
toivottavasti selitin asian niin että edes joku ymärtää homman jujun sillä itse en

muuten ainakin lahdessa paikallinen mersu kauppias nauroi minut ulos kun kävin kysymässä soitimeen avaimia "siis en minä vain tiedä moisista mitään, Miksi sinä edes haluat vaihtaa mersun oman radion toiseen eihän siinä ole mitään järkeä se on ihan hyvä soitin" Eli se siitä ammatti avusta