Kokeilin tuolla haullakin, mutta ei osunut kohdalle kyseistä tietoa.
Asiaa on varmaankin sivuttu ehkä useampaankin otteeseen näissä spesialistien keskusteluissa.
Poikkesin eilen tuolla Toijala Autosähkössä Harisen puheilla ja tuli aikakin varattua tuonne ensiviikon loppupuolelle, pienoiseen ohjelmiston päivitykseen.
Lupasi tehon nousevan tuosta 197HP ==> +250HP
Väännön muutos 470 NM ==> +600NM
Kertoili ohjelmallisesti onnistuvan tuon väännön muokkaamisen välille 500 - 1000NM ?
Tuntui vaan 1KN jo aika hurjalta, elikkä puhuiko guru lämpimikseen ! ?
Mutta, mutta, paljonka tuo 5V sähkölaatikko kestää selkäsaunaa ( NM ) ?
( Kyseessä mallivuosi 2001 )
Kertokaapa kokemuksistanne, ettei tämä menisi perinteisesti vaikeimman ja kalleimman jälkeen !
W210, 320cdi, 5v sähkölaatikon sallittu Maximi vääntö
Siinä 1900 kierroksen paikkeilla pitäisi tuo 600NM löytyä.
Mutta ymmärsin että, ohjelmallisesti tätä kierroslukua voidaan muutella +- jotakin..?
Tällä tavalla kai saadaan säästeltyä tuota laatikkoa pahimmalta kurmootukselta, tai sitten ei?
Ei tullut puheeksi täytyykö tuo laatikkokin ohjelmoita uudella ohjelmalla ?
Mutta tuo mekaaninen kestävyys vain askarruttaa.
Tämän saitin Turbomiehillä varmaakin on kokemusta ja tietoa mitä kestää ja mitä täytyy mahdollisesti vahvistaa?
Muistelen jossakin saitilla nähneeni tuollaista 283Hp / 620 NM yhdistelmää, mutta kun ei nyt taas löydy niin ei löydy
Mutta ymmärsin että, ohjelmallisesti tätä kierroslukua voidaan muutella +- jotakin..?
Tällä tavalla kai saadaan säästeltyä tuota laatikkoa pahimmalta kurmootukselta, tai sitten ei?
Ei tullut puheeksi täytyykö tuo laatikkokin ohjelmoita uudella ohjelmalla ?
Mutta tuo mekaaninen kestävyys vain askarruttaa.
Tämän saitin Turbomiehillä varmaakin on kokemusta ja tietoa mitä kestää ja mitä täytyy mahdollisesti vahvistaa?
Muistelen jossakin saitilla nähneeni tuollaista 283Hp / 620 NM yhdistelmää, mutta kun ei nyt taas löydy niin ei löydy
