K-Jet lämpötila-anturi

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Perttu
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 01.02.2006 17:57

K-Jet lämpötila-anturi

Viesti Kirjoittaja Perttu »

Terve

M110 kone ei oikein kylmällä lähtenyt käyntiin ja tutkimuksen tuloksena varmistui syynä olleen viallinen moottorin lämpötila-anturi. Siis se mikä antaa ruiskulle infon suihkia lisää moottorin ollessa kylmä. Anturihan on sellainen bi-metallinen mötikkä jossa on kaksinapainen liitin. Olisiko jollain tietoa mistä tällaisen anturin saisi kohtuullisella hinnalla? Tai missä malleissa on kyseinen kone ollut niin voisi ainakin etsiskellä laajemmalti. Autona on W116 280 SEL.
Petteri75
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 37
Liittynyt: To 11.11.2004 10:09
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Petteri75 »

Vanha, mutta jos olisi jotain apua? Vanhoissa Saab 900i:ssä oli K-Jetronicin ruiskutus, itse asiassa aika pitkään. Joskus -74 99:stä vuoteen 90 8-venttiiiseen katalysaattorimalliin. Tuo lämpö-/aika-anturi on joskus auttanut mm. käynnistyvyyteen ja Boschin alkup. osana tuon saa vajaaseen 50 euroon Motonetista - sitten vain ihmettelemään kierteitä ja vastusarvoja!
Vastaa Viestiin