mikä paras bensamoottori W201 korissa?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
dansku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe 15.10.2004 20:23
Paikkakunta: 09 alue

mikä paras bensamoottori W201 korissa?

Viesti Kirjoittaja dansku »

elikkä arvon herrat, kenellä kokemuksia 190:sen bensamoottori valikoimista, niin mikä olis hyvä vaihtoehto kulutuksen, kestävyyden, varaosien saatavuuden, ja käyttömukavuuden kannalta hankkia.

tässä kun vanhasta 190:sen esitteestä katselee kulutus tietoja, niin 2.0 ja 2.3 kone kuluttaisi vähemmän maantiellä bensaa, kuin 1.8 :shock: voiko olla oikeasti näin?

1.8 mallia juuri kulutuksen, ja vakuutuksien kannalta ajattelin hankkia kakkosautoksi, mutta toi kulutus juttu rupes vähän hämäämään :x
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Avatar
IsoE
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1338
Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
Paikkakunta: Täs pellon reunalla
Viesti:

Omia kokemuksia...

Viesti Kirjoittaja IsoE »

Ainakin tuo vaimon 2.3:nen on ihan erilainen mitä 1.8 tai 2.0. Ala vääntöä eritavalla ja kulutus kesällä täällä pk-seudulla 8-9.5l ja talvella 9.5-10.5l. Matka-ajossa on päässyt 7.4l ja nämä ovat ihan oikeita kulutuksia eikä mutua. Kohta 2v. olen tuota tankannut ja aina laskenut kulutukset.
Moottoriin on tankattu aina 95E:tä. Sillä se tuntuu pelaavan...
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Itsellä kokemusta 200 ja 230.. 230 todellakin pienempi matka-ajokulutus ja niin kuin Aki tuossa sanoi väännössä on hurja ero noilla 200 ja 230.. 1.8 en ole edes ajanut mutta ei siinä ainakaan parempi vääntö ole kuin 200 :wink: ja vielä kehtaisin väittää että noihin pari litrasiin saa helpommin osiakin kun 1.8.
Kaupunkiajossakaan mitään isompia eroja kulutuksessa joten 8 venttiilinen 230 keulille niin osatki on vielä halpoja.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Avatar
Ari
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke 09.04.2003 07:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ari »

Osta 2-litrainen,se yleisin.
.Osia saa ja "sopivaan" hintaan.Myös 1.8 varmaan hyvä valinta..ei kai noissa isoja eroja ole.Kehottaisin etsimään sitä hyvää,hyvin pidettyä yksilöä tuijottamatta liikaa moottorin kokoon tai siihen mitä auton pitäisi tehtaan mukaan kuluttaa.
Omalla vanhalla autollani pääsen kesäisin alle 6,5l/100km maantiellä.
2.3-litraisten omistajat usein valittaneet kovaa polttoaineen kulutusta,liekö sitten ajotyyli syynä?Osat taitavat myös tuohon olla yleensä hiukan kalliimpia.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Kinnunen
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1065
Liittynyt: Ti 25.03.2003 17:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kinnunen »

Ari kirjoitti:Osat taitavat myös tuohon olla yleensä hiukan kalliimpia.
No ei ne kyllä varmasti niin paljoa kalliimpia ole, että pelkästään siihen syyhyn nojaten kannattas 2-litranen valita.
-MB S212 250 CGI -10
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12814
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

2.6 tietysti, 2.3-16v jos 0-100 ratkaiseee.... kulutusta jos tiirailee niin kait se 2.0 olis, tosin 2.3 on jo sen verran ratkaisevasti "parempi" mitä 2.0 jotta että sen ottaisin :wink: , varaosa hinnoissa ero 2.0 vs 2.3 on aika olematon (puhutaan muutamista euroista,kympeistä ).
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Minä ainakin ottasin 2.6:sen ennemmin kuin neloskoneen..kutonen on aina kutonen :wink:
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12814
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

AM kirjoitti:Minä ainakin ottasin 2.6:sen ennemmin kuin neloskoneen..kutonen on aina kutonen :wink:
nimenomaan, joku maltillinen putkisto 2.6:seen niin ai ai kun murahtaa kivasti 8)

nokunahan se on mielestäni hitosti liikaa vaimennettu :evil:
Avatar
dansku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe 15.10.2004 20:23
Paikkakunta: 09 alue

Viesti Kirjoittaja dansku »

joo.. kyllähän kutonen murahtaa, mutta kyllä haukkaakin. :evil:

tehtaan ilmoituksen mukaan vie 14.6l/100km kaupungissa, ja se on aivan liikaa!! se on vielä pikkuvarpaalla ajettuna mitattuna. jos/kun ajelee vielä täällä kaupungissa sillain hyödyntäen moottorin vääntömukavuutta, ja nautintoa, niin kulutus nousee varmasti n.16l ja talvella pakkas/pikku pyörityksessä johonkin19-20l tietämille. (ja turha väittää ettei millään voi pitäisi paikkaansa) :lol: jo toistakymmentä erilaista mersua omistaneena, niin olen huomannut, että kulutukset pitävät kyllä hyvinkin tarkkaan paikkaansa, kun auto on kunnossa, ja normi säädöissä.

2.3 vie kaupungissa 11.7l ja 2.0 vie 11.1l ja 1.8 vie 11.0l eli tuntuu kyllä soppa maistuu kyllä näille pikkuautoille tässä kaupungiajelussa.

mutta olis kyllä luullut että 1.8 veis kaupunki pyörittelyssä huomattavasti vähemmän, koska ei voi olla enää edes välityksistä kiinni, kun ajelee alle satasta koko ajan. miksköhän tollanen 1.8 on edes koskaan tehty :evil: :x :roll:
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
MH_W124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 232
Liittynyt: Ma 23.05.2005 20:14
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja MH_W124 »

Meinaa mennä taas tähän perinteiseen hermoja syövään kulutuskeskusteluun :wink: En tiedä mikä ihme panee ihmisen valehtelemaan itselleen ja muille oman auton kulutuksesta. Mulla tuo 200E vei viimeisen 50tkm ajon aikana 9,0 litraa ysivitosta sataa kilsaa kohti. Ja siihen mahtui kaikenlaista ajoa, pääosin yli 80:n vauhtia kumminkin. Kait sitä ajotyylillä vois puottaa kulutusta jonkinverran..Kuitenkin, kaverin 190:ssä vastaava lukema on noin litran pienempi, että siihen kasin pintaan se 190:sen kakslitranen varmaan menee keskiverrosti.

Ja mitä tuon koneen "järkevyyteen" tulee, 2-litranen on aika tehottoman tuntuinen, itse tykkään enemmän 2.3:sta. Kulutus ei ole juurikaan isompi. Kutoskoneet tietysti mainioita myös, mutta joka suhteessa sellaisen auton pitäminen on kalliimpaa. Ymmärrän kyllä täysin ihmisiä, jotka pitävät autossa siitä ominaisuudesta, että kaasupolkimella on oikeasti jotain virkaa 8)
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Ei ainakaan minulla ollut mitään eroa 230E:n ja 300TE:n välillä kulutuksessa.Tosin 230 oli automaatti...

Bensaahan nuo vie pyöritysessä reilusti :roll: Matkaajossa pääseekin sitten kohtuullisemmalla,esim. farkulla hieman 8 pintaan.
mc
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1922
Liittynyt: Ti 01.04.2003 15:53

Viesti Kirjoittaja mc »

Itse en ymmärrä :roll: jos 2.0 E: tä moititaan tehottomaksi, nimenomaan sataysikymppisessä, se kone saa jo auton liikkumaan mukavasti, ajo on ripeää, vääntää erittäin hyvin, mutta tuolla omalla onkin ajettu vasta 160 tuhatta (takuukilometriä), ja kulutuksesta, se vie sekalaisessa kaupunkiajossa meillä noin 9 litraa sadalla, siis, taloudellisesti ajettuna, nelivaihteinen aski on mielestäni parempi, välitykset ovat kohdallaan.

Suurin osa 2.3, 2.5, ja 2.6 moottorisista on saanut tähänpäivään mennessä kenkää jo niin paljon, että ovat parhaat vuotensa nähneet.

Mielestä taloudellisin, mukava, ja tehokas on 2.0 E
MH_W124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 232
Liittynyt: Ma 23.05.2005 20:14
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja MH_W124 »

Olen muuten samaa mieltä Benzon kanssa siitä, että sataysikympissä riittää tuo teho huomattavasti paremmin. Sitä innostui liikaa tuosta kakkosnelosesta paasaamaan :oops:

Ruiskupeleistäkin löytyy niitä yksirivisellä ketjulla olevia neloskoneita, joissa nuo nokka-akselitkin "heikompaa" tekoa, että se olisi omalla kohdalla yksi valintakriteeri. Varsinkin jos kilometrejä alkaa olla paljonkin yli 300tkm, eikä koneelle ole tehty mitään.
Avatar
petska
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1138
Liittynyt: Ti 11.11.2003 19:33
Paikkakunta: pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja petska »

MH_W124 kirjoitti:Olen muuten samaa mieltä Benzon kanssa siitä, että sataysikympissä riittää tuo teho huomattavasti paremmin. Sitä innostui liikaa tuosta kakkosnelosesta paasaamaan :oops:

Ruiskupeleistäkin löytyy niitä yksirivisellä ketjulla olevia neloskoneita, joissa nuo nokka-akselitkin "heikompaa" tekoa, että se olisi omalla kohdalla yksi valintakriteeri. Varsinkin jos kilometrejä alkaa olla paljonkin yli 300tkm, eikä koneelle ole tehty mitään.
Olen samaa mieltä ja minun ex 190E vm83 vei kesällä 7.3-8,5l kesällä ja talvella 9-10.3l/100km ja aina kun vei yli 10l/100km niin uudet tulpat virranjakajankansi ja pyörijä kehiin niin johan vei vähäsen eli kerran vuoteen ajettu noin 30-40tkm....sit joskus matkaa ajaessa muistaakseni 6.7-7.6l ja enimmillään lujaa talvella 11-14l/100km olis jossain se vihko missä on kaikki tankkaukset ylhäällä niin voisi laskea kulutus käppyrää mut muistaakseni joku 9.0-9,5L olis todellinen keski kulutus joskus oli 9.1.....ja aivan sama miltä vuodelta kone on jos nokka on kunnossa ja muuten hyvä kuntoinen aivan sama hyvin antoi vm83 oleva auto kyytiä....kulki jonkun 200...... :lol:
Itse tein ja säästin
Avatar
Ari
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke 09.04.2003 07:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ari »

Perustin oman suositukseni 2-litraisesta siihen,että Kysyjä ei maininnut mitään tehoista vaan nimenomaan kulutus oli kriteerinä.Eihän 2.3 litraisen pitäis viedä juuri ollenkaan enempää,mutta käytännössä tuntuu olevan toisin..mitä olen juttuja kuullut.Mutta tosiaan,voi olla että se teho pistää ajamaan epätaloudellisesti.
Kaverin 2.3 ei kuitenkaan ollut mielestäni juuri 2-litraista kummempi,mutta saattoi olla tietysti jo ripeimmät päivänsä nähnyt?

En tiedä kenelle oli piikki tarkoitettu,mutta taivaantosi on että 6.3litraa on mennyt parhaimmillaan pitkähkössä maantieajossa..kahtena kesänä mitattu ja tankattu mennen tullen samasta mittarista tankki täyteen.
Eihän tuon niin ihmeellistä pitäisi olla,kun muistaa että maantiekulutukseksi on 5-vaihteiselle 190E:lle aikanaan luvattu 5.8l/100km?
Talvellakaan en ole seka-ajossa koskaan saanut lukemaksi yli 10litraa - ja monet kerrat on tullut tätä kulutusta seurattua.

Samaa mieltä tuosta nokka-asiasta:aivan tarpeettoman paljon sitä toitotetaan.Ei täällä foorumillakaan ole valiteltu tuollaisista vaivoista vanhempien autojen suhteen.Kunhan muistaa sen yksirivisen ketjun vaihtaa ajoissa-varsinkin jos ei tiedä milloin vaihdettu-niin hyvin menee.

Ja lopuksi vielä ytimekäs vastaukseni alkuperäiseen otsikkoon:Paras bensamoottori on se,joka on kunnossa ja hyvin huollettu.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
MH_W124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 232
Liittynyt: Ma 23.05.2005 20:14
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja MH_W124 »

Kyllähän tällä foorumilla tiettyjä asioida puidaan enemmänkin, mutta eikös se kerro siitä, että ko. asiassa on keskusteltavaa? Pari päivää sitten näin omin silmin todistettavasti n.360tkm ajetun 200E:n nokka-akselin(vm.´87). Se oli siinä kunnossa, ettei auto yksinkertaisesti enää käynyt kunnolla. Tosi karun näköinen kapistus! Oma ´90 on ajettu suurinpiirtein samanverran, eikä sen nokissa ole paljoa sanomista. Liekö tuolla vahemmalla yksilöllä sitten ajettu ilman öljyjä..

Mutta rakentava keskustelu on kuitenkin asiaa! Ja eiköhän mersumiehet(ja naiset) vähän paremmin kritiikkiä kestäkkin, kun wokkipannukuskit :lol:
Avatar
Anttiair
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Pe 22.10.2004 16:02
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Anttiair »

Kulutusta voin kommentoida parin vuoden ajolla kakslitrasella ruisku tenavalla, pääösin motariajoa ~20km sivu + normi kaupunki pyöritys pääle oli ~8-10l /100km.
Ex W201 190e -90
Nyt W210 E220d -96
Avatar
dansku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe 15.10.2004 20:23
Paikkakunta: 09 alue

Viesti Kirjoittaja dansku »

-89 malliston esite vihkoa selailessa, niin osu silmään väite, että 89-> eteenpäin olisi takapenkkiin tehty muutoksia, että jalkatilaan olisi saatu enemmän tilaa jaloille, onko kenelläkään tietoa, onko tosiaan näin?

ja toinen asia, että olen huomannut että ensimmäisissä 190:ssä tuulilasin pyyhkijä pyyhkii "väärinpäin" eli meloo oikealta vasemmalle. kun uudemmissa 190:sissä, ja W124:sissa menee vasemmalta oikealle. koska tämä muutos tapahtui?
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Avatar
Miika H.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 438
Liittynyt: To 20.11.2003 12:47
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Miika H. »

dansku kirjoitti: mutta olis kyllä luullut että 1.8 veis kaupunki pyörittelyssä huomattavasti vähemmän, koska ei voi olla enää edes välityksistä kiinni, kun ajelee alle satasta koko ajan. miksköhän tollanen 1.8 on edes koskaan tehty :evil: :x :roll:
Tuo 1.8 taisi olla valmistuksessa eräiden markkina-alueiden (esim. Italia, Espanja & Portugali(?)) reilusti pienemmän verotuksen takia. Vakuutusmaksutkin lienevät kaikissa maissa pienemmät alle 2-litraisilla koneilla. Eräänlainen budjettimalli siis.
Avatar
dansku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe 15.10.2004 20:23
Paikkakunta: 09 alue

Viesti Kirjoittaja dansku »

tätä juuri mietinkin, että onkohan myös suomessa liikennevakuutukset 1.8 mallissa pienemmät kuin 2.0 tai 2.3 mallissa? ihan perusmaksut siis (0% bonuksilla)
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Avatar
Ari
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke 09.04.2003 07:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ari »

dansku kirjoitti:-89 malliston esite vihkoa selailessa, niin osu silmään väite, että 89-> eteenpäin olisi takapenkkiin tehty muutoksia, että jalkatilaan olisi saatu enemmän tilaa jaloille, onko kenelläkään tietoa, onko tosiaan näin?

ja toinen asia, että olen huomannut että ensimmäisissä 190:ssä tuulilasin pyyhkijä pyyhkii "väärinpäin" eli meloo oikealta vasemmalle. kun uudemmissa 190:sissä, ja W124:sissa menee vasemmalta oikealle. koska tämä muutos tapahtui?
Pitää paikkansa.Olikohan se niin että bensatankkia muotoiltiin uusiksi jotta jaloille saataisiin sentti, pari lisää tilaa?

Enpäs ole moista pyyhkijää nähnytkään.Varmaankin muuttui viimeistään -84?
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

190:ssä tapahtui paljon pikkumuutoksia tekniikassa vm -85:een. Esimerkiksi pyyhkijästä tuli samanlainen vemputin kuin 124:ssa, yms.

Koneasiasta sen verran, että ruiskukone kuitenkin pitäisi olla, 2.0 tai 2.3. Kaasarivehkeet tuppaa yskähtelemään vanhana. Noissa autoissa on muuten suuria yksilöeroja, emännän 190 2.0e kat on aivan patalaiska, verrattuna samalaisiin katittomiin versioihin. Kuluttaa kyllä samat. Eli kattiversiota en henk. koht. enää ostaisi, jos valita pitäisi uudestaan.
Avatar
M.K
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 2252
Liittynyt: Su 01.02.2004 13:41
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja M.K »

-90 201.024 2.0 ruutta, automaatti ja katti. Viimeiset 12kk kulutus 8.74l/100km ja 98E:llä
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
Avatar
dansku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe 15.10.2004 20:23
Paikkakunta: 09 alue

Viesti Kirjoittaja dansku »

tänään soitin yhdestä 190:sestä joka oli nettiautossa, ja auto oli vm-89 ja kaveri väitti kivenkovaan että on kaasarikoneella, vaikka oli alkuperäinen muovikylkiversio jo.. ja väitti myös että 124:sia on valmistettu myös kaasareilla vielä 89 :?

meinas tulla tappelu puhelimessa, kun en uskonu että 89 enää on valmistettu kaasareita :? ei tarvii ostaa sitä autoa.. :lol:
Viimeksi muokannut dansku, Su 11.06.2006 14:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12814
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

kyllä mäkin muistelisin että ruisku ja kaasari koneita myytiin vielä samaan aikaan kasikyt luvun lopulla :?
Avatar
satakaksnelonen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 116
Liittynyt: Su 19.03.2006 18:46

Viesti Kirjoittaja satakaksnelonen »

epk kirjoitti:kyllä mäkin muistelisin että ruisku ja kaasari koneita myytiin vielä samaan aikaan kasikyt luvun lopulla :?
ainakin tämän sivun taulukon mukaan: http://www.ajovalo.net/Historia/mb_190.htm ja http://www.ajovalo.net/Historia/mb_w124.htm
Avatar
dansku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe 15.10.2004 20:23
Paikkakunta: 09 alue

Viesti Kirjoittaja dansku »

no voehan.. :shock: :shock:

en kyllä ikinä olis uskonu, että muovikylkisissäkin saattaa löytyä vielä kaasari konehuoneesta :o

onkohan W124:sissa sama juttu :shock:
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Avatar
Miika H.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 438
Liittynyt: To 20.11.2003 12:47
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Miika H. »

dansku kirjoitti:onkohan W124:sissa sama juttu :shock:
Kaasarit poistuivat mallistosta 1990 (tiedä sitten, olivatko viimeiset kaasarit kapealistaisia vai muovikylkisiä).
Avatar
Ari
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke 09.04.2003 07:25
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ari »

Kaikkihan nuo oli muovihelmaisia 88->
Noita muovihelmaisia taas hehkutellaan,niinkuin kyseessä olisi ihan eri ja modernimpi auto kuin alle -88 vuosimallit.Eihän siinä faceliftissä tapahtunut muuta kuin ne muovit tällättiin kylkiin ja saatiin pari senttiä lisää jalkatilaa taakse.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12814
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Ari kirjoitti:Kaikkihan nuo oli muovihelmaisia 88->
Noita muovihelmaisia taas hehkutellaan,niinkuin kyseessä olisi ihan eri ja modernimpi auto kuin alle -88 vuosimallit.Eihän siinä faceliftissä tapahtunut muuta kuin ne muovit tällättiin kylkiin ja saatiin pari senttiä lisää jalkatilaa taakse.
no kun se on :lol: , penkit esim. xxx-kertaa paremmat mitä vanhoissa ja kymmeniä muita nerokkaampia "korjauksia"
Vastaa Viestiin