MB 300TE 3.6BRABUS 4-veto vm-88

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Saleksi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 81
Liittynyt: Ma 03.11.2003 09:33
Paikkakunta: Pudasjärvi
Viesti:

MB 300TE 3.6BRABUS 4-veto vm-88

Viesti Kirjoittaja Saleksi »

2+3H, ilmastointi, ABS, ASD, AIRBAG, vebasto, vakionopeussäädin
ajettu karvan vajaa 280tkm.

korissa pientä laittoa, etu lokarit, taka kaaret ym muuta pientä mitä vanhassa autossa on.

Eli missäs hinnoissa pyörii? onko kovinki harvinaisia/vika herkkiä nuo 3.6:set?
Saleksi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 81
Liittynyt: Ma 03.11.2003 09:33
Paikkakunta: Pudasjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saleksi »

eli eli, kannattaako sekaantua? onko mimmonen toi brabuksen mylly kestämään?
mikä on realistinen hinta?

http://personal.inet.fi/cool/saleksi/mersu/IMG_0026.JPG
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14210
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Saleksi kirjoitti:eli eli, kannattaako sekaantua? onko mimmonen toi brabuksen mylly kestämään?
mikä on realistinen hinta?

http://personal.inet.fi/cool/saleksi/mersu/IMG_0026.JPG
Varmaan 99,8:lla prosentilla foorumin käyttäjäkunnasta ei ole minkäänlaisia kokemuksia ko. moottorista, kuten ei minullakaan. Erittäin harvinainen malli Suomessa. Paha mennä sanomaan lähes 20-vuotiaan, viritetyn moottorin kestävyydestä mitään.

Minkälainen historia autolla on? Veikkaan, että lähempänä kahtakymmentä kuin kymmentä omistajaa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
B. Wikström
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 420
Liittynyt: Ke 07.07.2004 11:20
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja B. Wikström »

Enempää moottorista tietämättä kommentoin vähän. Jos vaan lompakko kestää niin osta pois. Vikoja varmasti löytyy paljon ja euroja palaa jonkun tonnin varran mutta kun se on viimesenpäälle kunnossa niin varmasti kelpaa ajella. On sen verran harvinainen ja erikoinen herkku tuo!
________________________
S124 300D '91
W115 240D (ex.200D) '75
Massey Ferguson 135 '63
Avatar
nokileka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 515
Liittynyt: La 17.04.2004 00:19

Viesti Kirjoittaja nokileka »

valkoinen, ruosteinen 4-matic harvinaisella koneella. en maksaisi kovin paljoa... ruoste paistaa kuvassa tosi pahasti ja ruostevauriot on aina vähintään 2 kertaa laajemmat mitä päälle näyttää.

jättäisin väliin :roll:
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Saleksi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 81
Liittynyt: Ma 03.11.2003 09:33
Paikkakunta: Pudasjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saleksi »

Juu eikun tuo olisi tulossa vaihdossa tuohon nykyiseen käyttikseen. -95 variantti golohvi.
Avatar
Miika H.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 438
Liittynyt: To 20.11.2003 12:47
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Miika H. »

Tuskin noin vanhaa erikoisautoa kannattaa käyttikseksi hankkia. Vaikka lompakko kestäisikin, niin hermot ei :lol:. Tietty riippuu, mitä itse kukin käyttiksellä tarkoittaa... :roll:
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Onko varmistettu, että auto on todellakin aito, eikä jälkeenpäin tehty tekniikanvaihto? Jotenkin tuo nyt kalskahtaa jälkeenpäin tehdyltä, mutta..

Ulkokuori kertoo jotain jo huolenpidosta, eli ei minkäänlaista.. Voihan se tietenkin olla teknisesti timmisti pidetty, aidossa sleepperi-hengessä 8)
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Saleksi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 81
Liittynyt: Ma 03.11.2003 09:33
Paikkakunta: Pudasjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saleksi »

muutami kuvei lisää, s-postissa olis paljon lisää mutta on laiskuus päälänsä jotta jakasa pienentää.

http://personal.inet.fi/cool/saleksi/mersu/IMG_0032.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/mersu/IMG_0038.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/mersu/IMG_0040.JPG
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Jos tosiaan nelimaticci, niin jännä, että manuaalilaatikolla. Ainakin keppi näyttäisi manuaalilootan hämmentimeltä. Olen ollut siinä uskossa, että nelimaticit on aina automaatteja, tosin pelkästään oma kuvitelma tuo.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14210
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

JP74 kirjoitti:Jos tosiaan nelimaticci, niin jännä, että manuaalilaatikolla. Ainakin keppi näyttäisi manuaalilootan hämmentimeltä. Olen ollut siinä uskossa, että nelimaticit on aina automaatteja, tosin pelkästään oma kuvitelma tuo.
Molempina on saanut 7/1993 saakka, josta lähtien E 300 4Matic vain automaatilla.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Timo L. kirjoitti:
JP74 kirjoitti:Jos tosiaan nelimaticci, niin jännä, että manuaalilaatikolla. Ainakin keppi näyttäisi manuaalilootan hämmentimeltä. Olen ollut siinä uskossa, että nelimaticit on aina automaatteja, tosin pelkästään oma kuvitelma tuo.
Molempina on saanut 7/1993 saakka, josta lähtien E 300 4Matic vain automaatilla.
Ok. Suomessa nuo on yleensä turbodieseleitä, joiden perässä on aina automaatti. Siitä tämä käsitys on varmaan tullutkin.
Avatar
mackj
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 127
Liittynyt: Ti 29.03.2005 18:02
Paikkakunta: Kauhajoki/ Senegal

Viesti Kirjoittaja mackj »

Mitähän se venäjän poikien vin dekooderi sanoo tästä autosta? Vai onko barbusilla ollu aina omat vin:it?
2006 E280cdi 4matic
1996 Toyota Supra
ex. 1999 S 500
Stuttgart
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 244
Liittynyt: La 08.04.2006 11:05

Viesti Kirjoittaja Stuttgart »

Jotenkin nyt haiskahtaa (pelkkää mutua). Nopeusmittari 240:een asti, manuaali Brabuksessa, kangaspenkit... Onko kuvaa konehuoneesta? Muistikuvani mukaan venttiilikopassa pitäisi olla punaista väriä ja "kohokirjaimin" valmistajan teksti (muutenkenkin ihan erilainen kuin 300 E). Tää on nyt tosi heikolla pohjalla. Olen kerran, noin 12 vuotta sitten, nähnyt aidon livenä.
Kaikki alta kymmenen millin pultit aukee molempiin suuntiin!

CLK 200K -03 (käyttis)
380 SE -84 (museorekisterissä)
A124 E320 -95 (hiljakseen etenevä projekti)
C 180 -94 (käyttis)
190 A -88 (museorekisterissä)
2 x Micra (paremman puoliskon)
Avatar
Haisuli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1308
Liittynyt: To 18.11.2004 19:48
Paikkakunta: Hesa

Viesti Kirjoittaja Haisuli »

Brabuksen lätkä ruuveilla kiinni ja vielä vinossa...
Oiskohan aito?
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Avatar
sonikki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2799
Liittynyt: Pe 19.03.2004 18:09
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Haisuli kirjoitti:Brabuksen lätkä ruuveilla kiinni ja vielä vinossa...
Oiskohan aito?
Itse kattelin samaa.. ja vielä tuo läpyskän oik.alanurkka tulee tuon pellin yli mihin se on kiinnitetty :P
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Matti R
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1653
Liittynyt: To 15.05.2003 11:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Matti R »

Stuttgart kirjoitti:Jotenkin nyt haiskahtaa (pelkkää mutua). Nopeusmittari 240:een asti, manuaali Brabuksessa, kangaspenkit..
Jälkiasennettu cruise tarvikeviiksellä ?
Onkohan Brabuksia saanut manuaalilla? Mersun laatikot noissa teholuokissa taitaa olla kaikki automaatteja, muistelen. Samoin kaikki mobilessa olevat vastaavat Brabukset on automaatilla. Ainakin VIN-koodi kannattaisi tarkistaa.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Avatar
romu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 783
Liittynyt: La 25.12.2004 13:16
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja romu »

Köh, vieläpä kirkkaat lasit, aitous on kyllä katkolla..
250TD -86, 260E LANG -90
Avatar
eerola
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3002
Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

Tässä vertailukohdaksi aito Brabus 300TE 3.6.

Tuo valkoinen on korin suhteen aika kamalassa kunnossa. Sen puoleen pysyisin autosta erossa. Mutta jos kone on punakantinen, selkeällä historialla ja tiptop-kunnossa, siitä saattaisi joku innokas vaihtokoneena jotain maksaakin.
-T

[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Vastaa Viestiin