MB 300TE 3.6BRABUS 4-veto vm-88
MB 300TE 3.6BRABUS 4-veto vm-88
2+3H, ilmastointi, ABS, ASD, AIRBAG, vebasto, vakionopeussäädin
ajettu karvan vajaa 280tkm.
korissa pientä laittoa, etu lokarit, taka kaaret ym muuta pientä mitä vanhassa autossa on.
Eli missäs hinnoissa pyörii? onko kovinki harvinaisia/vika herkkiä nuo 3.6:set?
ajettu karvan vajaa 280tkm.
korissa pientä laittoa, etu lokarit, taka kaaret ym muuta pientä mitä vanhassa autossa on.
Eli missäs hinnoissa pyörii? onko kovinki harvinaisia/vika herkkiä nuo 3.6:set?
eli eli, kannattaako sekaantua? onko mimmonen toi brabuksen mylly kestämään?
mikä on realistinen hinta?
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/mersu/IMG_0026.JPG
mikä on realistinen hinta?
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/mersu/IMG_0026.JPG
Varmaan 99,8:lla prosentilla foorumin käyttäjäkunnasta ei ole minkäänlaisia kokemuksia ko. moottorista, kuten ei minullakaan. Erittäin harvinainen malli Suomessa. Paha mennä sanomaan lähes 20-vuotiaan, viritetyn moottorin kestävyydestä mitään.Saleksi kirjoitti:eli eli, kannattaako sekaantua? onko mimmonen toi brabuksen mylly kestämään?
mikä on realistinen hinta?
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/mersu/IMG_0026.JPG
Minkälainen historia autolla on? Veikkaan, että lähempänä kahtakymmentä kuin kymmentä omistajaa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- B. Wikström
- Vakiokalustoa
- Viestit: 420
- Liittynyt: Ke 07.07.2004 11:20
- Paikkakunta: Inkoo
Enempää moottorista tietämättä kommentoin vähän. Jos vaan lompakko kestää niin osta pois. Vikoja varmasti löytyy paljon ja euroja palaa jonkun tonnin varran mutta kun se on viimesenpäälle kunnossa niin varmasti kelpaa ajella. On sen verran harvinainen ja erikoinen herkku tuo!
________________________
S124 300D '91
W115 240D (ex.200D) '75
Massey Ferguson 135 '63
S124 300D '91
W115 240D (ex.200D) '75
Massey Ferguson 135 '63
Onko varmistettu, että auto on todellakin aito, eikä jälkeenpäin tehty tekniikanvaihto? Jotenkin tuo nyt kalskahtaa jälkeenpäin tehdyltä, mutta..
Ulkokuori kertoo jotain jo huolenpidosta, eli ei minkäänlaista.. Voihan se tietenkin olla teknisesti timmisti pidetty, aidossa sleepperi-hengessä
Ulkokuori kertoo jotain jo huolenpidosta, eli ei minkäänlaista.. Voihan se tietenkin olla teknisesti timmisti pidetty, aidossa sleepperi-hengessä

W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
muutami kuvei lisää, s-postissa olis paljon lisää mutta on laiskuus päälänsä jotta jakasa pienentää.
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/mersu/IMG_0032.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/mersu/IMG_0038.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/mersu/IMG_0040.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/mersu/IMG_0032.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/mersu/IMG_0038.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/mersu/IMG_0040.JPG
Molempina on saanut 7/1993 saakka, josta lähtien E 300 4Matic vain automaatilla.JP74 kirjoitti:Jos tosiaan nelimaticci, niin jännä, että manuaalilaatikolla. Ainakin keppi näyttäisi manuaalilootan hämmentimeltä. Olen ollut siinä uskossa, että nelimaticit on aina automaatteja, tosin pelkästään oma kuvitelma tuo.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Ok. Suomessa nuo on yleensä turbodieseleitä, joiden perässä on aina automaatti. Siitä tämä käsitys on varmaan tullutkin.Timo L. kirjoitti:Molempina on saanut 7/1993 saakka, josta lähtien E 300 4Matic vain automaatilla.JP74 kirjoitti:Jos tosiaan nelimaticci, niin jännä, että manuaalilaatikolla. Ainakin keppi näyttäisi manuaalilootan hämmentimeltä. Olen ollut siinä uskossa, että nelimaticit on aina automaatteja, tosin pelkästään oma kuvitelma tuo.
Jotenkin nyt haiskahtaa (pelkkää mutua). Nopeusmittari 240:een asti, manuaali Brabuksessa, kangaspenkit... Onko kuvaa konehuoneesta? Muistikuvani mukaan venttiilikopassa pitäisi olla punaista väriä ja "kohokirjaimin" valmistajan teksti (muutenkenkin ihan erilainen kuin 300 E). Tää on nyt tosi heikolla pohjalla. Olen kerran, noin 12 vuotta sitten, nähnyt aidon livenä.
Kaikki alta kymmenen millin pultit aukee molempiin suuntiin!
CLK 200K -03 (käyttis)
380 SE -84 (museorekisterissä)
A124 E320 -95 (hiljakseen etenevä projekti)
C 180 -94 (käyttis)
190 A -88 (museorekisterissä)
2 x Micra (paremman puoliskon)
CLK 200K -03 (käyttis)
380 SE -84 (museorekisterissä)
A124 E320 -95 (hiljakseen etenevä projekti)
C 180 -94 (käyttis)
190 A -88 (museorekisterissä)
2 x Micra (paremman puoliskon)
Jälkiasennettu cruise tarvikeviiksellä ?Stuttgart kirjoitti:Jotenkin nyt haiskahtaa (pelkkää mutua). Nopeusmittari 240:een asti, manuaali Brabuksessa, kangaspenkit..
Onkohan Brabuksia saanut manuaalilla? Mersun laatikot noissa teholuokissa taitaa olla kaikki automaatteja, muistelen. Samoin kaikki mobilessa olevat vastaavat Brabukset on automaatilla. Ainakin VIN-koodi kannattaisi tarkistaa.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Tässä vertailukohdaksi aito Brabus 300TE 3.6.
Tuo valkoinen on korin suhteen aika kamalassa kunnossa. Sen puoleen pysyisin autosta erossa. Mutta jos kone on punakantinen, selkeällä historialla ja tiptop-kunnossa, siitä saattaisi joku innokas vaihtokoneena jotain maksaakin.
Tuo valkoinen on korin suhteen aika kamalassa kunnossa. Sen puoleen pysyisin autosta erossa. Mutta jos kone on punakantinen, selkeällä historialla ja tiptop-kunnossa, siitä saattaisi joku innokas vaihtokoneena jotain maksaakin.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]