Nostaja nakuttaa...
Nostaja nakuttaa...
Elikkä rupiaa tulipeltiä lähinnä oleva nostaja naputtaan niin jumalattomasti ku vähä antaa tohovelia ja vejättelee korkeille kierroksille... ilmeisesti ihtestään säätyvät ja laantuu 5 -10 min tyhjäkäynnin jälkeen... osaako joku sanoo missä vika?? Onko nostaja vaihtokunnossa?? Ja ennenkaikkea... Onko vaarallista??
Laitos on w201 2.5 td
Laitos on w201 2.5 td
Those know GT-R, cannot explain, those who don't, can't understand.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Niin siis Forte on sellanen puhdistusaine koneeseen mikä puhdistaa öljy, jäähdytysneste ja polttoaine puolen. Ja jokainen eri neste niistä käy vaan siihen kohteeseen mihin se on suunniteltu. Polttoaineeseen oma jne.
Sitä löytyy useimmista varaosamyymälöistä ja korjaamoista.
kysymällä selviää.
Ihan hyviä aineta ne on jos vaan niistä apua löytyy.
Haulla varmaan löytyy lisää.
Sitä löytyy useimmista varaosamyymälöistä ja korjaamoista.
kysymällä selviää.
Ihan hyviä aineta ne on jos vaan niistä apua löytyy.
Haulla varmaan löytyy lisää.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Tänään sain just kuulla kun kaverin isän w124 diiseli pelissä venttiilit(vissiin) rallatteli myös.
No se oli ihan kokeilu mielessä laittanut moottoriöljyn sekaan X1R:ää.
Oli kuulema herenny melko äkkiä venojen rallattelu siihen paikkaan.
No se oli ihan kokeilu mielessä laittanut moottoriöljyn sekaan X1R:ää.
Oli kuulema herenny melko äkkiä venojen rallattelu siihen paikkaan.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Se on sellanen lisäine.rover kirjoitti:Onko tuo X1R aine tarkoitettu just näihin nakutuksiin, vai jotain muuta "ihmeainetta". ( STP jne... ) Itse kokeilin Fortea eikä sanottavaa vaikutusta. Omani nakutaa vain hetken kylmänä, mutta jos ko. aine toimii, niin vois vaikka kokeilla. Onko muilla kokemusta tuosta aineesta ( X1R ).
Kovasti on kaikki kehunut mitä ovat käyttäneet.
Pitää kyllä itekkin kokeilla omaan autoon.
Sitten tietää sanoo että onko siitä mitään hyötyä.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
voipi olla myös kannentiiviste menossa minulla teki just samallain. ensin vaihdoin kaikki nostajat ei vaikutusta ja muutaman päivän päästä pölähti savut motarilla. meni öljykanavan välistä tiiviste puhki ja mahoton kolina. jos nostimissa vika niin ne yleensä ääntää tyhjäkäynnillä ja lakkaa kun antaa kierrosta.
Näin kyllä, paitsi jos nostajat on todella kuluneet niin kierroksetkaan eivät enää auta. Toki vika voi olla muuallakin.hessut32 kirjoitti:voipi olla myös kannentiiviste menossa minulla teki just samallain. ensin vaihdoin kaikki nostajat ei vaikutusta ja muutaman päivän päästä pölähti savut motarilla. meni öljykanavan välistä tiiviste puhki ja mahoton kolina. jos nostimissa vika niin ne yleensä ääntää tyhjäkäynnillä ja lakkaa kun antaa kierrosta.
Kallistuu tuon kannentiiviste teorian puoleen... Selitetäämpä ongelma uusiksi...
Eli:
Kun antaa runtua reilusti (toistuvasti >4000rpm) niin alakaa nakuttaa niin perkeleesti... Nakutus jatkuu vaikka antaa kierrosta mutta kun ajaa nätisti aikansa tai antaa käydä tyhjää niin sitte helpottaa tai lakkaa kokonaan... Eilen kahtelin ja mietiskelin että voisko olla myös suutin... suuttimen ympäriltä on törspösä eli joko suutin tai imusarja on päästäny läpi...
Tuo kansi juttu jäi mieleen kun oon saanu kuulla että tämmösissä on ollu liikkeellä venttiilivaurioita...
Vielä lopuksi että voisko olla vaan niin kulunu nostaja ettei enään pysy säädin mukana??
Kiitokset lukuisista vastauksista...
Eli:
Kun antaa runtua reilusti (toistuvasti >4000rpm) niin alakaa nakuttaa niin perkeleesti... Nakutus jatkuu vaikka antaa kierrosta mutta kun ajaa nätisti aikansa tai antaa käydä tyhjää niin sitte helpottaa tai lakkaa kokonaan... Eilen kahtelin ja mietiskelin että voisko olla myös suutin... suuttimen ympäriltä on törspösä eli joko suutin tai imusarja on päästäny läpi...
Tuo kansi juttu jäi mieleen kun oon saanu kuulla että tämmösissä on ollu liikkeellä venttiilivaurioita...
Vielä lopuksi että voisko olla vaan niin kulunu nostaja ettei enään pysy säädin mukana??
Kiitokset lukuisista vastauksista...
Those know GT-R, cannot explain, those who don't, can't understand.