saako 202:sta selville onko mittaria ruuvattu?
saako 202:sta selville onko mittaria ruuvattu?
noissahan on jo digimittari, saako jostain pistokkeesta ongittua tiedon että onko ruuvailtu ?
- Avantgarde
- Mersumies

juu on facelift, eli kake mallia uudempi (ja vissiinkin vanhemmisakin joissa on tuo oma kauko-ohjaus kakessa niin voi lukea ? )
Täytyykin kehoittaa kaveria käymään veholla, olettaa sopii että on ajettu xx-kertaa enemmän mitä mittarissa , vm 98 diesel, vanha taksi ja mittarissa nyt 350tkm, ja perä huutaa hoosiannaa
Täytyykin kehoittaa kaveria käymään veholla, olettaa sopii että on ajettu xx-kertaa enemmän mitä mittarissa , vm 98 diesel, vanha taksi ja mittarissa nyt 350tkm, ja perä huutaa hoosiannaa
On:epk kirjoitti:onko akella jotain palveluu millä sai edelliset omistajat /katsastuksessa kirjatut kilsat selville ?
AKEn Ajoneuvorekisterikyselyt
-jukka
[size=84]W202 C180 automaatti -94[/size]
[size=84]W202 C180 automaatti -94[/size]
Vetopyörästön stefat on aika yleisiä vuotamaan noissa, ei tarvitse kun on joskus ajettu liian pienellä öljymäärällä, niin perä on aloittanut lähtölaskentansa, muuten se on aika ikuinen.
Itse olen kuullut että C-stä on mennyt laakerit perästä juurikin noilla kilometreillä ja edellämainitusta syystä.
Irrota mittari ja lähetä se eräälle rannikolla toimivalle autojen tuontifirmalle, niillä lienee tarvittavat laitteet tietojen ongintaan, koska mainostivat hiljaisesti jokunen vuosi takaperin digimittarin kalibrointiakin,
en tiedä pitääkö se 100% paikkaansa että sinne mittariin sirulle jää tieto siitä vanhasta lukemasta, mutta näin olen kuullut
Itse olen kuullut että C-stä on mennyt laakerit perästä juurikin noilla kilometreillä ja edellämainitusta syystä.
Irrota mittari ja lähetä se eräälle rannikolla toimivalle autojen tuontifirmalle, niillä lienee tarvittavat laitteet tietojen ongintaan, koska mainostivat hiljaisesti jokunen vuosi takaperin digimittarin kalibrointiakin,
en tiedä pitääkö se 100% paikkaansa että sinne mittariin sirulle jää tieto siitä vanhasta lukemasta, mutta näin olen kuullut