Ei tee tätä aina, eikä paikaltaa lähdettäessä, mutta kun hidastaa ja yrität siitä uudelleen edetä, laatikko oikkuilee kuvaillulla tavalla
W124 automaatin kummallisuudet
W124 automaatin kummallisuudet
Kertokaahan viisaat, missä vika, kun välillä hiljaisesta vauhdista pintakaasulla kiihdytettäessä tuntuu kuin laatikossa ei olisi pykälää päällä ollenkaan. Kun sitten pitää vain kaasun asennossaa niin jossain vaiheessa reilun 2000RPm jälkeen oikein rytkäisee vaihteen päälle ja sitten mennään normaalilla tavalla
Ei tee tätä aina, eikä paikaltaa lähdettäessä, mutta kun hidastaa ja yrität siitä uudelleen edetä, laatikko oikkuilee kuvaillulla tavalla
.
Ei tee tätä aina, eikä paikaltaa lähdettäessä, mutta kun hidastaa ja yrität siitä uudelleen edetä, laatikko oikkuilee kuvaillulla tavalla
MB 300CE 24V
MB ML320
MB ML320
Alle tuhannen kilsaa sitten vaihdettu kaikki suodattimineen. Laatikko on pari viikkoa sitten kokonaisena irrotettu kampuran stefan vaihdon tieltä. Voisikohan tässä olla syytä asiaan, vaikkakin homma teki kokenut asentaja ja kaikki letkut ja vaijerit laitettiin paikalleen huolellisesti samoin kuin olivatkin.
MB 300CE 24V
MB ML320
MB ML320
Vaijeria kiristelty ja löystetty, mutta toimii aina vaan aika kummallisesti. Tänään tarkastettiin kaikki letkut ja liitokset, ei vuotoja. Laatikko ei vaihda pienemmällekään kun satunnaisesti vaikka yrittäisi ja silloinkin pitkällä viiveellä. Mielestäni myöskään KD ei toimi! Kaasuvivustossa on myös toinen säätöruuvi, mihin se vaikuttaa?
Laatikko toimi aivan moitteetta ennen tuota irtioloa, joten mikä h..vetti tässä nyt prakaa
. Voiko laatikosta jotain rikkoontua takaisin asennettaessa
Mistähän löytyis Hyvinkäätä lähin asiantuntija tsekkaamaan ja säätämään laatikkoa.
Laatikko toimi aivan moitteetta ennen tuota irtioloa, joten mikä h..vetti tässä nyt prakaa
Mistähän löytyis Hyvinkäätä lähin asiantuntija tsekkaamaan ja säätämään laatikkoa.
MB 300CE 24V
MB ML320
MB ML320
Ei taida säätelyt auttaa.Jos turbiini ei ole ollut kunnolla paikallaan kun laatikko on asennettu paikalleen niin öljypumppu on voinut saada "kipeetä".Oireetkin vähän viittais siihen. Aika yleinen moka, kokeneillekin asentajille jos eivät ole paljon automaattien kanssa touhunneet.JKL kirjoitti:
Laatikko toimi aivan moitteetta ennen tuota irtioloa, joten mikä h..vetti tässä nyt prakaa. Voiko laatikosta jotain rikkoontua takaisin asennettaessa
![]()
Yhden pumpun kun rikkoo niin sen jälkeen yleensä muistaa....
JariN
Noniin, säädöt takaisin alkuperäisissä, siis niissä joissa se aiemmin toimi. Tilanne on se että vaihtaa suoraan 3:lta 5:lle. Alaspäin vaihdot toimii, kun ollaan pienillä vaihteilla kickdownilla. 5:lta ei vaihda alas, ei edes kickdownilla.
Vaihtaa selvästi 3:lta suoraan vitoselle.
Mikä siis vikana kun nelonen puuttuu
Jollain jenkkisaitilla oli tähän löydetty lääkkeet maadoiuspiuhojen kunnolla kiinnittämisellä, mutta missä tässä 722.5 laatikossa on maadoituspiuha
Vaihtaa selvästi 3:lta suoraan vitoselle.
Mikä siis vikana kun nelonen puuttuu
Jollain jenkkisaitilla oli tähän löydetty lääkkeet maadoiuspiuhojen kunnolla kiinnittämisellä, mutta missä tässä 722.5 laatikossa on maadoituspiuha
MB 300CE 24V
MB ML320
MB ML320
Zori...harvoin, hyvin harvoin käy niin onnellisesti että öljyjä, suodattimia tai maakaapeleita vaihtamalla automaattiongelmat poistuisivat. kytkinmäntä rikki, tai männän tiiviste särki tahi kuten sanottua öljynpaineongelma pumpusta, modulaattorista tms. Ota yhteyttä, jos haluat mersuforum-henkisen tarjouksen korjauksesta. www.nobull.fi





