




Eikö toi sun vehe ole yksipuolainen? Noi on kolmepuolaisen ongelmia.Manu300cea24 kirjoitti:Tuota pakko nyt kysyä mutta onko näissä vanhemmissa (M104) 300-24:ssa samoja ongelmia johtojen kanssa?
Vai missä vuosmallissa ne "pa**at" johdot vaihtuu?
Vai tuleeko ne vasta tuon uudemman koneen mukana (320)?
Heh. eikö se ole aika helppo tapa todeta kun esim kaksi pyttyä rupeaa pätkimään taikka menee kokonaan pimeäksi.. Ja yleisin on että kuulemma Keskimmäinen puola menee pimeäksi..epk kirjoitti:voiko joku tarkentaa, eli 124 320 jos on niin johtosarjasta tulee ongelma jossain vaiheessa ?
onko helppoa tapaa todeta että onko tuo remontti jo lähellä ?
Muistelen että ainakin vuosimalleissa 93-95 olisi hapertuvat johdot, eli valmistusaika noin 7/92 - 7/94.Manu300cea24 kirjoitti:Tuota pakko nyt kysyä mutta onko näissä vanhemmissa (M104) 300-24:ssa samoja ongelmia johtojen kanssa?
Vai missä vuosmallissa ne "pa**at" johdot vaihtuu?
Vai tuleeko ne vasta tuon uudemman koneen mukana (320)?
no juu juu mutta lähinnä tarkistaa että onko remontti tehty vai ei, vittuttais jos ostaa auton ja viikon päästä alkaa oireilee siihen malliin....Kryptonite kirjoitti:Heh. eikö se ole aika helppo tapa todeta kun esim kaksi pyttyä rupeaa pätkimään taikka menee kokonaan pimeäksi.. Ja yleisin on että kuulemma Keskimmäinen puola menee pimeäksi..epk kirjoitti:voiko joku tarkentaa, eli 124 320 jos on niin johtosarjasta tulee ongelma jossain vaiheessa ?
onko helppoa tapaa todeta että onko tuo remontti jo lähellä ?
Kyllähän tässä 300-24v:ssä rasittuu taas lämmönvaikutuksesta nuo tulpanjohdot.. Ja eikö tuo ruiskun johtosarja ole kans aika kova hapertumaan
lämmön seurauksena?