elikkä mitä w210 puskurista kannattaa maksaa... purkaamo hintoja tai jotain?
tarkennetaan nyt hiukan vielä että kyseessä olis etupuskuri
missä helmojen hinnat mahtaa pyöritä?
mikä ois käypä hinta facelift mallisen puskurista??
Moro!
Itse aikoinaan ostin faceliftin etupuskurin ja sivuhelmat W210 200e ja se oli mielestäni ok hinta koska silloin ei ollut missään saatavilla puskureita...
Nythän jo purkaamoiltakin tulee vastaan, yleensä etupuskurista pyydetään 150e ja sen molemmin puolin, sivuhelmoihin en ole törmännyt purkaamoilla!
T: Maxy
PS: voin itsekin ostaa aihioksi jos joku tarjoaa hyvällä hinnalla! Niitä ei ole koskaan liikaa...
Itse aikoinaan ostin faceliftin etupuskurin ja sivuhelmat W210 200e ja se oli mielestäni ok hinta koska silloin ei ollut missään saatavilla puskureita...
Nythän jo purkaamoiltakin tulee vastaan, yleensä etupuskurista pyydetään 150e ja sen molemmin puolin, sivuhelmoihin en ole törmännyt purkaamoilla!
T: Maxy
PS: voin itsekin ostaa aihioksi jos joku tarjoaa hyvällä hinnalla! Niitä ei ole koskaan liikaa...

sopiiko helmat ihan suoraa vai onko siinä sovittelua paljonkin tiedossa?
Puskurissa on vissiin pientä sovittelua ainakin tiedossa... Mahtaako puskureissa olla korkeuseroja yhtään? Vai täytyykö siihen heti joku lippa kyhätä et saa hiemna lähemmäs maata? Putkisto ottaa nyt jo hidaste töyssyistä kiinni ja silti auto näyttää ihan raptorilta
yks purkaamo pyys ei täydellisestä puskurista vajaa 500e... aika tyyris hinta
Puskurissa on vissiin pientä sovittelua ainakin tiedossa... Mahtaako puskureissa olla korkeuseroja yhtään? Vai täytyykö siihen heti joku lippa kyhätä et saa hiemna lähemmäs maata? Putkisto ottaa nyt jo hidaste töyssyistä kiinni ja silti auto näyttää ihan raptorilta

Terve blue boyBlue-BoY kirjoitti:sopiiko helmat ihan suoraa vai onko siinä sovittelua paljonkin tiedossa?
Puskurissa on vissiin pientä sovittelua ainakin tiedossa... Mahtaako puskureissa olla korkeuseroja yhtään? Vai täytyykö siihen heti joku lippa kyhätä et saa hiemna lähemmäs maata? Putkisto ottaa nyt jo hidaste töyssyistä kiinni ja silti auto näyttää ihan raptoriltayks purkaamo pyys ei täydellisestä puskurista vajaa 500e... aika tyyris hinta
Lähetinkin jo sulle yksityisviestiä, noista puskureiden ja helmojen sopivuudesta...
Minkä ikäinen autosi on, onko ns. facelift mallia jossa taustapeileissä vilkut?
Eli facelift mallin etupuskurihan ei käy vanhemman malliseen väyryseen. Sivuhelmat käy kun helman alapuoli reijitetään uudelleen, mutta myydään palstalla minulla on myytävänä sellaisia helmoja jotka käyvät suoraan 95-7/99 mallisiin autoihin.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=35285
http://www.nettivaraosa.com/429232
t.Jussi
W212
No kyllä jos ne lamppujen välisen muovilipareen (jossa lampunpesijät) leikkaa pois = suoraksi, niin menee heittämällä kiinni, siis kiinnityskohdat on samat! Ja faceliftissä paremmat etupuskurin sivukiinnikkeet kun niissä on "jengat" ja siihen pultilla, ainakin omassa autossani oli näin! Ei vaikeaa jos vähän jaksaa ruuvailla/ leikata..Eli facelift mallin etupuskurihan ei käy vanhemman malliseen väyryseen.
Myös sivuhelmat menee kohtalaisen helposti, pohjapuolella kiinnitys muutoksia!
Älä maksa 500e, on aika hintavaa, ainakin minun mielestäni! Kannattaa sitten jo säästää ja ostaa valmis korisarja koska hintaero ei ole valtaisa, toki itse tekemällähän saa mitä haluaa...