Eli kuinka huijata vanhaa ke-jetin ecua joka on katti mallia mutta se lambda on heitetty meneen jo aikaa sitten.Antaa tosiaan vikakoodia 50 pros.varmaankin koska sitä ei ole ollenkaan.kuinka huijata jotta näkee muita mahdollisia vikakoodeja,vai jos niitä on useita niin pitäiskö kosketuskulma mittarin lukema vaihtua itsekseen,pysyy mulla koko ajan samassa n.44.7 prossaa.
Pitääkö esim ne lambadalle menevät puihat oikosulkee
Lambda-anturi muodostaa itse tuon antamansa jännitteen (luokkaa 1V), eikä käsittääkseni ole näin ollen ohitettavissa esim. vastuksella...
Mikäs tuon lambda säädön pois jättämisen tarkoituksena on? Eikös tuo säätö kannattais jättää käyttöön vaikka katti olisikin poistettu... saattaa meinaan noilla ecun defaultti arvoilla mennä seokset aika persiilleen jos ei sitä lambdaa ole mukana menossa. Ecuhan heittää vaan "hatusta" sinne jotku säädöt jos ei saa lambdalta luotettavaa arvoa. Käsittääkseni säätää seokset varmuuden vuoksi reilusti rikkaalle ainakin matalilla kierroksilla ettei ainakaan käy vikatilanteessa liian laihalla(?) (Korjatkaa joku jos olen väärässä)
No tuota lambdaahan mulla ei oo ollu kiinni koskaan niin kauan ku auto on mulla ollu,piuhat on jalkatilassa ja putkessa ei oo reikää,oon aatellu vähä samaa asiaa että josko se säätäis vähän mitä sattuu ku sitä ei ole.