Elikä olis tarkotus vielä näperrellä jotain pientä tohon. Siinä ny on pistetty spoikka ja madallettu, jonkinlaisia poppixia jne... kaikkee pientä! Kalvot on tulossa jossain välis... Aattelin kysellä et oisko mitään hyviä ideoita mitä vois vielä pistää/tehdä?!? Huom. koitetaan päästä kohtuu pienellä budjetilla!!
mulla on 190:ssä hattuhyllyn tilalla paksu lastulevy verhoiltuna ja siihen on upotettu 6x9:t ja subbari sekä alle ruuvattu vahvistin ja passiivi suodin subbarille..
kontti on vaimennettu ja tiivistetty bitumi levyillä, siitä hyvä kaikukoppa..
tossa linkissä on siitä kuvia.. takana tummennukset ja ikkunan reunat maalattu mustaksi
Viimeksi muokannut JohaT, To 23.02.2006 09:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No hyviä ideoita:spoikka pois , ruosteet pois,kokopunaiset takavalot,kesäksi hienot vanteet alle.Ja unohda kalvot..jos kalvot pakko laittaa niin jotkut 50%,ja myös etusivulaseihin...
mulla oli pikkumersussa uudempikorisen muovi kynnykset(pelkät alimmat muovit helmoissa) antoi autolle jonkinmoista jämäkkyyttä kun helmalinja oli suora eikä ollut mikään "viritys" helma :shock:
AM kirjoitti:No hyviä ideoita:spoikka pois , ruosteet pois,kokopunaiset takavalot,kesäksi hienot vanteet alle.Ja unohda kalvot..jos kalvot pakko laittaa niin jotkut 50%,ja myös etusivulaseihin...
Noiden lisäksi vielä vaikka kittaat lampunpesimien reiät umpeen!
tummennukset takasivulaseissa mitä nykyään näkee jopa tehdasmalleissa, on kyllä naurettavan näköisiä. tulee mieleen iloisen 90-luvun violetit tummennuskalvot joilla kirkaslasisista DX corollista tummennettiin limosiinin takaosasto ulkopuolisten katseilta.
mulla tuning jatkuu vaihtamalla alut ufoihin, keulan nosto ja kalvo pois takalasilta.
AM kirjoitti:No hyviä ideoita:spoikka pois , ruosteet pois,kokopunaiset takavalot,kesäksi hienot vanteet alle.Ja unohda kalvot..jos kalvot pakko laittaa niin jotkut 50%,ja myös etusivulaseihin...
+ Ikkunanpokat mustiksi ja kalvot AM:n ehdottamalla tavalla joko vain takalasiin tai takalasiin tummempi + sivulaseihin 50%
....tai jos budjetti kasvaa yllättäen, niin jostain valkoiset takavalot (valkoiseen autoon), ja kesäksi vähintään 17" vanteet.
Tosiaan, ihan siistin näköinen.. Ei muuta ku vaikka vähä erinäköstä puskuria ja komiaa vannetta alle. Mutta toisaalta se menee taas niin että autosta saattaa tulla vähä hölmön näköinen, jos laittaa autoon pelkästään puskurin ja muuten auto on orkkis.. Mutta sekin tietenki riippu paljolti puskurin mallista.
Jos budjetti antaa myöten niin sitte tietenki kaikki hienoudet koriin ja sisustaan mitä rahalla saa Ja toi maski on orkkiksena jotenki sellanen ettei oo ainakaa mun mielestä kovinkaa hieno..
vanteet on kyllä tulos....! 17 tuumaset harkinnassa... Ruosteet kyllä lähtee kuhan tässä löytää inspiraation siihen! Toi takavalojen punasex maalaaminen ei olis hullumpi idea....