Lohjan Euro-Auton kauppaama S123 300TDT paku?

Varaosamyymälät, autoliikkeet, nettimyymälät. Myös ulkomaiset!
Avatar
v6sa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 116
Liittynyt: Ke 11.08.2004 08:31
Paikkakunta: Estonia

Lohjan Euro-Auton kauppaama S123 300TDT paku?

Viesti Kirjoittaja v6sa »

Morjesta tietäjille!

Olen muutaman vuoden ajan etsinyt S123 ja viimeisen vuoden aikana turbomootorillista sellaista. Kuten me jo tiedämme, kaupan ei kunnollisia tahdo olla alle keräilijähinnan. Tai toisinpäin ilmaistuna ei meikäläinen persaukinen mersuharrastaja vaan pysty maksamaan kunnostetun auton hintaa... :oops:

Mutta nyt löytyi sellainen tapaus :?:

Onko joku mahdollisesti tietoinen joko auton tai sen myyjän taustasta?

Kuviahan tunnetusti myyntiilmoituksessa ei ole liialti, eivät ole myös lähettämään vaivautuneet kahden päivän aikana... Myyjälle jokainen auto on yksilö... :roll:

Mutta toisaalta hinta antaa jotenkin toivoa auton kunnosta. Voihan olla myös kyseessä tyhmaltä rahanpoistoyritys... :?

Parasta tietysti olisi lähteä paikan päälle katsomaan, mutta on täältöä Tallinnan kupeesta matkaa Muijalaan jonkunverran. Ei viitsisi lähteää sille matkalle ihan vaan toteakseen, että turbo ja pohjapellit ovat yhtä paskana, kun meikäläisen mursussa ja mootorin huohotuksella saisi korvata kompressorin. Toisaalta, jos myyjän puheet ja hinta pitää paikkaansa, niin kunnossa olevan auton haku sieltä asti on huomattavasti halvempi, kun Saksata tai Italiasta...

Sen takia vaivaan foorumia.

Ihan mahtava olisi, jos joku sattuisi ihan vahinkossa vilkaisemaan autoa ohikulkiessa paikan päällä... :roll:
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Moro.
Tämä taitaa olla nimimerkki Joel S.:n entinen auto.

Kuvia ja juttua ko. autosta: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
Avatar
v6sa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 116
Liittynyt: Ke 11.08.2004 08:31
Paikkakunta: Estonia

Viesti Kirjoittaja v6sa »

Dodii, sehän oli nopea ja tyhjentävä vastaus kertakaikkiaan. 8)

v6sa@kiittää.ja.kumartaa.

Vielä jos joku mahdollisesti toteaisi auton nykytilanteen...
Avatar
tinippa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 146
Liittynyt: Ti 22.11.2005 22:30
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja tinippa »

no jos kattelusta olis apua niin mä asun parin kilsan päässä tosta liikkeestä ja voisin vaik käydä vilkaseen
olisko sulla jotain mitä siitä pitäis erityiseesti kattoo??
Mercedes-benz 200te
VW passat tdi -03
jawa 250cc -52
Honda CBR 1000f
Avatar
v6sa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 116
Liittynyt: Ke 11.08.2004 08:31
Paikkakunta: Estonia

Viesti Kirjoittaja v6sa »

tinippa kirjoitti:... jotain mitä siitä pitäis erityiseesti kattoo??
Tosiaan, jos joku vaivautuu, niin olisin erittäin kiitollinen...

Kiinnostuksen kohteet ovat seuraavat.
Pohja etuistuinten alta, ristipalkin kohdalta. Siinä on kalteva pelti, joka tuuppaa muhimaan puhki...
Tietysti ne perinteiset takajalkatilan reunat, tunkinreikien ympärykset sekä lokasuojien reunat.

Yleisesti korin kunto kiinnostaa.
Avatar
tinippa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 146
Liittynyt: Ti 22.11.2005 22:30
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja tinippa »

laitoin sulle puhelin numeron yv:nä soita
Mercedes-benz 200te
VW passat tdi -03
jawa 250cc -52
Honda CBR 1000f
Avatar
v6sa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 116
Liittynyt: Ke 11.08.2004 08:31
Paikkakunta: Estonia

Viesti Kirjoittaja v6sa »

Kiitos ja kumarrus.

Auto koeajettu foorumilaisen toimeesta ja todettu kohtuulliseksi.

Tää oli sitten sitä kansainvälistä yhtteistyötä parhaimillaan 8)
Avatar
Heavy
Mersumies
Mersumies
Viestit: 983
Liittynyt: Ke 19.05.2004 00:41

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Olisipa mukava saada koeajoraportti tuonne Koeajot osioon W123 TDT:stä :wink:
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!
Avatar
v6sa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 116
Liittynyt: Ke 11.08.2004 08:31
Paikkakunta: Estonia

Viesti Kirjoittaja v6sa »

Jospa Tinippa viitsii...

Itsellä ei paljon ole kertomista, tuo minun 300 TDT kun oli aika pahasti loppuunajettu jo enne minun käsittelyä :cry:

Yhtyyn kyllä Tinippan toteamiseen, että kiihdyttäessä alussa ei tapahdu yhtään mitään, mutta kunhan ahtopaineet saa nostettua, niin alkaa tapahtumaan ja PALJON... Minun koslassa on 4v kova laatikko. Jos ykkosvaihteellä erehtyy painamaan U-käännöksessä liikaa kaasua, niin siitä syntyy yleensä savua pyöränkaarista :twisted:
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

v6sa kirjoitti: Yhtyyn kyllä Tinippan toteamiseen, että kiihdyttäessä alussa ei tapahdu yhtään mitään, mutta kunhan ahtopaineet saa nostettua, niin alkaa tapahtumaan ja PALJON...

Yep. Mitä itse olen vastaavaa ajanut, niin kyllä se 250 Nm automaatinkin kautta varsin tyydyttävästi liikuttaa S123-koria. Eittämättä olisi mukavaa nähdä myös "tilauskoejajan" kokemuksia aiheesta.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
tinippa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 146
Liittynyt: Ti 22.11.2005 22:30
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja tinippa »

joo jonkinlaisia fiiliksiä tonne koeajoihin laittelin, ei taida tinipasta kirjailijaa tulla :oops: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=33874
Mercedes-benz 200te
VW passat tdi -03
jawa 250cc -52
Honda CBR 1000f
Vastaa Viestiin