Apukuskin puoleisissa valoumpioissa on kosteutta. Pitäisikö niiden olla aivan tiiviit vai onko ne tuulettuvat. Mitäs kannattaa tehdä, hallittu tuuletusreikä johonkin kohtaan tiivistettä?
Miten tuon peräkontin avausnapin pitäisi toimia. Kaukosäätimellä toimii oikein, mutta napilla ei aukea. Nappi onkin mielestäni liian yläasennossa, eli olisiko joku joskus repäissyt sen liian kovasti ylös?
Mitkä talvirenkaat autoon kannattaisi ostaa. Ajan enimmäkseen sulia asfalttiteitä.
Ikkunoiden avaus kaukosäätimellä ei toimi kuin toisella säätimellä. Onko säätimelle mitään tehtävissä? Ovien avaus/lukitus pelaa ihan ok. Mikä tuon ikkunoiden avauksen idea on alunperin ollut?
Marko
E220 dsl -97 ostettu, pari kysymystä
Umpion pitäisi olla tiivis. Polykarbonaattikuori joka on joustavaa ja tiivistetty massalla umpion runkoon joka pitäisi olla ehdottomasti tiivis. Kertakäyttökamaa, uuden osto taitaa olla edessä. Ja tämä maksaa!
Tarkasta kuitenkin kaukosäätimestä paristo. Takakontin avaajasta todennäköisesti väännetty niskat nurin, joten taitaa mennä uusiksi sekin.
Tarkasta kuitenkin kaukosäätimestä paristo. Takakontin avaajasta todennäköisesti väännetty niskat nurin, joten taitaa mennä uusiksi sekin.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 39
- Liittynyt: Ke 18.06.2003 01:19
Takakontin avaus nappi ??
Se on oikeammin oikeastaan vipukytkin jota pitää tietysti nostaa takareunasta ylöspäin !! Siihen syttyy punainen valo kun luukku on auki .
Re: Takakontin avaus nappi ??
Joo vipukytkinhän se, mutta ei tunnu aukaisevan luukkua. Jos luukku on auki punainen valo kyllä palaa.Metusalemi kirjoitti:Se on oikeammin oikeastaan vipukytkin jota pitää tietysti nostaa takareunasta ylöspäin !! Siihen syttyy punainen valo kun luukku on auki .
Marko
Moro!
Ikkunoiden kaukoavaukselle on varmaan joku syvällisempikin tarkoitus, mutta itse käytän sitä pääasiassa kesällä. Kivempi avata ensin ikkunat ulkopuolelta ja antaa pahimman paahteen poistua sisätiloista ennenkun sinne menee kököttämään.
Rengas asia on vähän monisäikeisempi juttu. Paljaalla asfalttipinnalla ajaessa kitkarengas on mukava mutta jos siinä on edes vähänkin jäätä päällä, siinä ei pidä muu kuin kunnon nastarengas. Kitkarengas toimii paremmin lumisilla teillä kuin puhtailla "sulilla" teillä.
Tosin, itse ajan pääasiallisesti kaupungissa ja alla on jo 2 talvea ajetut kitkarenkaat. Varsinaiset ureahokkarit. Mutta kun autossa on ABS ja ESP ja vielä kun käyttää järkeä talviliikenteessä niin kyllä niilläkin pärjää!

Rengas asia on vähän monisäikeisempi juttu. Paljaalla asfalttipinnalla ajaessa kitkarengas on mukava mutta jos siinä on edes vähänkin jäätä päällä, siinä ei pidä muu kuin kunnon nastarengas. Kitkarengas toimii paremmin lumisilla teillä kuin puhtailla "sulilla" teillä.
Tosin, itse ajan pääasiallisesti kaupungissa ja alla on jo 2 talvea ajetut kitkarenkaat. Varsinaiset ureahokkarit. Mutta kun autossa on ABS ja ESP ja vielä kun käyttää järkeä talviliikenteessä niin kyllä niilläkin pärjää!
