autossa on beige plyyssi sisusta. kattoluukku, vakionopeuden säädin, abs ynnämuuta pikku lisävarustusta... Kuvia pistän aina välillä kun tulee jotain merkittävää muutosta.
Melkein jättäisin tuon paksunnetun pois, jos kerran korjaat ruosteet autosta, niin eihän noilla kaarila ole mitään käyttötarkoitusta autossa.....vai onko niillä ikinä ollut muutakin tarkoitusta kun peittää niden alla jäävät ruosteet ja näyttää rumalta.MasaMbW124 kirjoitti:...pitäisi pistää tilaukseen jonkin näköistä ja kokoista puskuria ja spoileria madallusjousta ja kromikaaria....
Niin joo niin jaa... Minusta ei käy tuohon isäs autoon nuo kaaret yhtään.. joissain vanhemmissa on ollu ihan tyylikkäitä.. Pääasiassa musta auto... Siihen menee, ehkä(eli joskus sopii, joskus ei).MasaMbW124 kirjoitti:http://img275.imageshack.us/img275/1948/vykky5vl.gif
tuossa isän väykky. johon mun mielestä sopii noi kromikaaret. kuvassa tosin vähän jäinen![]()
Kovin tuli iso kuva![]()
![]()
Muutettu kuva linkiksi - Marko
Kuvia kehiin palikoista.......MasaMbW124 kirjoitti:noniin, osat tuli haettua, ja ihan nättejähän nuo...kiinni laitan vasta ku ilmat vähän lämpiää... saa pihassa räplätä. tosin irtonaisina noihin kannattaa laittaa varmaan jo muovipohjuste. on semmosta jotain ihme kumimuovi seosta
![]()
![]()
millähän noi kii tökkäis, sika?
Ovatko puskurit/helmat/spoilerit siis samanlaista muovia kun puskurit yleensä vai jotain kumia(?)MasaMbW124 kirjoitti:noniin, osat tuli haettua, ja ihan nättejähän nuo... kiinni laitan vasta ku ilmat vähän lämpiää... saa pihassa räplätä. tosin irtonaisina noihin kannattaa laittaa varmaan jo muovipohjuste. on semmosta jotain ihme kumimuovi seosta
millähän noi kii tökkäis, sika?
täytyy eka vetää noista maalit pois ennenkun kuvia kehtoo ottaa![]()
mikähän olis hyvä aine tohon maalin irrotukseen?
jep! ruotsista joku paikka noita myy.. noi on vissiin C malliin tarkotettu ja maksaa 32€ mutta eiköhän ne tohon 124:seenkin saa meneen!.sakke0207 kirjoitti:mistä hommasit kylki vilkut?
voisin omaani hommata samanlaiset...
komee peli, mutta jos olis mun niin en laittais mitään tommosia helmalevikkeitä/spolereita... ja mulla ikää vasta 17.v. pilataan vaan hieno auto tommosilla