En minä silloin mersuista mitään tiennyt eikä korttiakaan ollut vielä taskussa. Sitten aloin innostua vähän autoista, kun setäni antoi minun vähän ajella peugeot 305 GLD:llä omalla yksityistiellään. Ajoin sitä pösöä melko useasti myöhemmin ja tuntui tosi kivalta ajaa autoa.
Sitten kerran sain ajaa myös isäni mersua kyseisellä yksityistiellä. Jo lähdössä auto tuntui mahtavalta-kytkimen ja vaihteiston yhdistelmä toimi hienosti ja auto siirtyi paikaltaan tosi arvokkaasti. Heti tuntui siltä, että tämä on tosi hieno aúto. Mä olin saanut kuulla monelta kaverilta, että mersut on laiskoja eivätkä kiihdy. Tuotakin piti testata kun pääsin ajamaan itse yksityistiellä ilman "lapsenvahtia". Yllätyin kyllä positiivisesti kiihtymisestä. Ajoin ensin mateluvauhtia ykkösellä ja sitten survaisin kaasun pohjaan- kyllä siinä hiekka lensi ja vanaa jäi hiekkatielle. Siitä se sitten kasvoi mersuinnostus ja kasvoi ehkä vähän liiankin suureksi. Tutkin kaikki esitteet ja lehdykät, jotka käsittelivät mersuja. Tiesin W123 jaW124:sesta aika monia numerotietoja ihan ulkoa. Kaikki muut autot oli huonoja ja mersu oli paras auto-vaikka ei mulla vieläkään ollut korttia enkä ollut juuri muilla autoilla ajanut. En osannut tutkailla muita autoja objektiivisesti.
Nyt olen mielestäni kehittynyt ihmisenä

Mutta asiaan:miten itse päädyitte mersun rattiin?