Mercedes w126 420 Sel vm86.. mistä löytys moottori?
Mercedes w126 420 Sel vm86.. mistä löytys moottori?
Olen etsinyt vaihtomoottoria V8 420 SEL:iin 86 ja ei ole tärpänny, veholta sais uuden, kun tilaavat saksasta. mut maksaa sikana..! (en ole kysynyt mutta luulen)
Olisi kiva saada kosla ens kesäks liikkeelle... ja jos löytys moottori, käytetty ja vähän ajettu, tai peräti vaihtomoottori... mieles on käyny et voi olla 500:sen tai pienempi... vaihdelaatikkohan muuten täsmää keskenään..
Olisi kiva saada kosla ens kesäks liikkeelle... ja jos löytys moottori, käytetty ja vähän ajettu, tai peräti vaihtomoottori... mieles on käyny et voi olla 500:sen tai pienempi... vaihdelaatikkohan muuten täsmää keskenään..
moottori
Taitaisi olla edullisin vaihtoehto hankkia varaosaauto,suoraan itse saksasta
tai suomesta esim.www.avk.fi tai CTM tai joku muu .
Terveisin Jamppa
tai suomesta esim.www.avk.fi tai CTM tai joku muu .
Terveisin Jamppa
Kaveri on tässa vaihtamassa isompaa moottoria 420SEL -iin. Kone on hyvässä kunnossa ja vielläpä ajettavassa autossa kiinni, joten soittele ja tule käymään Eestissä - saattaapi tulla kaupat.
Voin jopa auttaa moottorin kuljetushommissa.
+3725231023
kalev@clubmb.ee
Voin jopa auttaa moottorin kuljetushommissa.
+3725231023
kalev@clubmb.ee
Jos kysäset mitkä on kilometrit ja vehkeen ikä.
Mun auto on jenkkilästä tullu suomeen... ja sil on tähän mennessä jyrätty 240tml eli jtn 370tkm... koneessa jtn vikaa, kun ei kaikilla käy, venttiileissä/hydraulisissa nostajissa jtn. ja sit viel jäähdytinneste menee öljytilaan.. eli kansi halki tai pahvi palanu...
Mun auto on jenkkilästä tullu suomeen... ja sil on tähän mennessä jyrätty 240tml eli jtn 370tkm... koneessa jtn vikaa, kun ei kaikilla käy, venttiileissä/hydraulisissa nostajissa jtn. ja sit viel jäähdytinneste menee öljytilaan.. eli kansi halki tai pahvi palanu...

Niin, tuo moottori on ajettu alle 300 000. Hyvässä vireessä on.
Kaveri myy vaan laatikon & perän kanssa. Moottorissä kiinni startti, laturi ym vehkeet, mukaan myös ecu. Hintaa on n 2500€
Kaveri myy vaan laatikon & perän kanssa. Moottorissä kiinni startti, laturi ym vehkeet, mukaan myös ecu. Hintaa on n 2500€
Viimeksi muokannut kalev, Ke 25.01.2006 10:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- adenauer300
- Asiantuntija
Minulta löytyisi 200tkm ajetut molemmat kannet, joissa uudet (5000km ajetut) nokat ja keinuvivut sopuhintaan jos tarvetta olisi............
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
Periaatteessa en tee vaihdelaatikolla ja perällä yhtään mitään.... jos laatikossa on vikaa... ni sen käytätän siekkisellä peruskorjauksessa, tuleepa ainaki uuden veroinen. Mutta pelkällä moottorilla on tarvetta.
Noi kannet.. onkos vuosikerta mikä?
Itse en ole vielä konetta purkanu, koska auto on navetassa lumien takana... ja tarkoitus olisi kesän tullen avata kone.. Siitä että mikä siellä vikana on, niin.. nestettä on ainakin öljytilassa, ilmeisesti joko kansi halki, tai kiero.. kansipahvi palanut?.. toiseks, pitäs kansiin porauttaa pakosarjan pulteille uusia reikiä, kun on edellisellä omistajalla pultit katkennut reikiin.. eli kannet vähintään pitää käyttää pois. mutta onko sitten venttiileissä tai hydraulisissa nostajissa vikaa.. paha sanoa.. mutta sen näkee. mäntien kuntokin vähän mietityttää 370tkm ajetussa bensassa.
Minkälaista hintaa olet noille kansille ajatellu?
Noi kannet.. onkos vuosikerta mikä?
Itse en ole vielä konetta purkanu, koska auto on navetassa lumien takana... ja tarkoitus olisi kesän tullen avata kone.. Siitä että mikä siellä vikana on, niin.. nestettä on ainakin öljytilassa, ilmeisesti joko kansi halki, tai kiero.. kansipahvi palanut?.. toiseks, pitäs kansiin porauttaa pakosarjan pulteille uusia reikiä, kun on edellisellä omistajalla pultit katkennut reikiin.. eli kannet vähintään pitää käyttää pois. mutta onko sitten venttiileissä tai hydraulisissa nostajissa vikaa.. paha sanoa.. mutta sen näkee. mäntien kuntokin vähän mietityttää 370tkm ajetussa bensassa.
Minkälaista hintaa olet noille kansille ajatellu?
- adenauer300
- Asiantuntija
Laitoin YV:tä sinulle.
370 tkm ajetun koneen alakerta on varmastikkin ok, jos konetta on huollettu oikein. Sylinterien kunnot näkee kannet irroittamalla.
Jos konetta rupeaa tekemään kunnolla, kannattaa vaihtaa kaikki perus kulutusosat ( nokkaketjut, kiristimet, laahaimet, öljypumppu etc. )
370 tkm ajetun koneen alakerta on varmastikkin ok, jos konetta on huollettu oikein. Sylinterien kunnot näkee kannet irroittamalla.
Jos konetta rupeaa tekemään kunnolla, kannattaa vaihtaa kaikki perus kulutusosat ( nokkaketjut, kiristimet, laahaimet, öljypumppu etc. )
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista: