Pekka M. kirjoitti:Kiitos vinkeistä ei ole paljoo ehtinyt katteleen vikaa mutta
sulakkeet oon katellu ja pyöritellyt läpi sieltä normaali paikasta.
Akun takaa en ole löytänyt sitä purkkia mutta täytyy koittaa katella ajan kanssa joku päivä, ja kaivella kytkentäkaavio josta hiukan vois pähkäillä missä vika.
T:P
Älä pyörittele sulakkeita, vaan heitä se lämpöventtiilien sulake helvettiin, ja laita UUSI tilalle... Et ole ainoa, joka katselee, että sulake on ehjä, eli vika EI VOI olla siinä..... Aika yleistä, että se on RIKKI vaikka NÄYTTÄÄ ehjältä. Ylijännitesuojalla EI OLE MITÄÄN tekemistä lämmityslaitteen kanssa, vaikka jotkut niin kovasti koitavat väittää

MISSÄÄN mersussa ylijännitesuojalla EI ole mitään tekemistä lämmitylaitteen kanssa... Tämä kuuluu taas siihen sarjaan, että koitetaan ensin ITSE korjata, ja laitetaan rahaa "korjaukseen" satoja euroja ja sitten mennään korjaamolle, jossa todetaan joku sulakkeen palaminen... Siitä siten velotetaan 20 euroa ei työstä vaan taidosta, niin sitten rutistaan, että miten minuutin työstä voi noin paljon pyytää.. Ja ensin itse on hakattu rahaa kaikkeen turhaan, kun ei ole itsetunto antanut periksi mennä asiantuntevalle korjaamolle

.... Tämä ei ole mikään vitsi, vaan todellista usein todettua "järjen"juoksua.... Etehän ota HERNETTÄ nenäänne, ettehän