Huumoria kerrakseen.

Kaikennäköisillä "tiedoilla" sitä pääsee isohkoon lehteen kirjoittelemaan.
Aika yllättävää, että kaikki vaihteet ovat manuaalisia. Olisi äkkiseltään luullut vaihteiston olevan puoliautomaattinen sisältäen myös automaattisia vaihteita.
"sivuikkunat saa täysin alas, koska niissä ei ole yläpuolisia kehyksiä." öööhh... nyt herää kysymys olisiko syytä rälläköidä ikkunakarmit, jotta vois itsekin ajella ikkunat alhaalla, vai mikä tässä oli kätketty pointiksi?
"Aikoinaan huippunopeus oli 170-180 km/h ja nykyäänkin se ylittää iloisesti sallitun 120 km/h." Huippunopeus luonnollisesti laskee suorassa suhteessa iän karttuessa...
Joo pitää sitä koupea opetella pidemmän aikaa ajamaan, itsellä meni lukuisia kertoja ennen kuin pääsiin juonesta edes hieman jyvälle. Pienetkin liikkeet tuntevaa rattia oli niin helppo käännellä ettei millään malttanut ajaa suoraan.
"tekniikka ei vastaa urheilullista ulkonäköä ja niinpä tässäkin moottori on liian pieni koriin nähden." Ai linjoja pidetään tänäpäivänä oikein urheilullisina ja ilmeisesti suorituskyky ei vastaa ulkonäköä... No enpä tiedä, eiköhän muodot olleet enemmän pitkäikäisen tyylikkäästi juhlavan arvokkaan hillityjä kuin räväkän urheilullisia. 109 hv:n suorituskyky lienee ollut ihan riittävä kuplien, ladojen, sata ampeerien ym. seassa. Tosin se joka saa tuon ikivanhan kaasarikonstruktion rohjakkeen menemään sillä 10 litralla pääsee varmasti uudemmalla ruisku-M102:lla korkeintaan 7 litralla.
(tulipas pitkä juttu soopaa..)