Mistä moottori MB 300 CE 24V MANUAALIIN????
Mistä moottori MB 300 CE 24V MANUAALIIN????
Mistähän löytäisin saksasta sellaisen liikkeen/yrityksen, josta voisin ilman välikäsiä tilata moottorin W 124 mallin MB 300 CE 24v vm. 1992 manuaalin Luotettavasti TÄNNE Suomeen?? Tosiaan käytettyjen autojen osamyymälä(mersut) ja vähän ajetut!!
Eräs tuntemani heppu omaa kielitaidon ja voisi tilata sen...
Ei meinaa löytyä suomesta vastaavaa manuaalia, tai jos löytyy niin ovat tosi kalliita...
Auttakaa...mulla ON KONE halki ja pitäis kiiruusti saada uus, kun toin ton auton saksasta ja se kerkes olla mulla ehjänä vain joku viikko!! ;(
Meilatkaa vaikka: araho@jippii.fi tai (araho@japo.fi) ja vaikka puh. numeroita, niin voin kysellä lisää..
PS. saatte piakkoin kuvat nähä mun biilistä...amg alusta ja tosiaan manuaali kaikilla herkuilla!! kromia joka puolella!!
Terv. "HERRASMERSUMIES"
Eräs tuntemani heppu omaa kielitaidon ja voisi tilata sen...
Ei meinaa löytyä suomesta vastaavaa manuaalia, tai jos löytyy niin ovat tosi kalliita...
Auttakaa...mulla ON KONE halki ja pitäis kiiruusti saada uus, kun toin ton auton saksasta ja se kerkes olla mulla ehjänä vain joku viikko!! ;(
Meilatkaa vaikka: araho@jippii.fi tai (araho@japo.fi) ja vaikka puh. numeroita, niin voin kysellä lisää..
PS. saatte piakkoin kuvat nähä mun biilistä...amg alusta ja tosiaan manuaali kaikilla herkuilla!! kromia joka puolella!!
Terv. "HERRASMERSUMIES"
manuaalina
Mut haluaisin ehdottomasti manuaalina!!
Kertokaa jos tiedätte/löydätte sellasia..
Tehoa pitäs olla se 162kw ja tosiaan alle 200000km ajettu todistetusti!!
Kiitos jo tähänastisestakin!!
- konjamiini
- Turbospesialisti

Re: manuaalina
Kysäse vain tuolta"Jormalta" Ainaki mitä viimeks sielä tallisa kävin, niinStewardt kirjoitti:Mut haluaisin ehdottomasti manuaalina!!
oli vielä tuommonen pata joka oli otettu manuaalista.
Re: manuaalina
HIENOA!! ON SIINÄ HUMMIA H*LVETINMOINEN LAUMA!!!! toivottavasti kuski ei ole yhtä bolleStewardt kirjoitti: Tehoa pitäs olla se 162kw ja tosiaan alle 200000km ajettu todistetusti!!
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Luitkohan stevartti nyt JP74:n kirjoitusta ihan ajatuksella?
Lueppa uudestaan ja vaikka siinä ei lue "het" joka välissä niin piäis silti tajuta idea että automaatin koneeseen kun pistää manuaali koneesta vauhtipyörät ja manuaali laatikon niin simsalabim -> manuaali vaihteinen yhdistelmä.
Lueppa uudestaan ja vaikka siinä ei lue "het" joka välissä niin piäis silti tajuta idea että automaatin koneeseen kun pistää manuaali koneesta vauhtipyörät ja manuaali laatikon niin simsalabim -> manuaali vaihteinen yhdistelmä.
So long and thanks for all the fish
Jos molemmat koneet (itse en tiedä) ovat sisäisesti tasapainotetut, niin eipä tarvii vauhtipyörässä tai vetolevyssä/ turbiinissa enää ns. ulkoista tasapainotusta eli ylimääräisiä painoja oikean suuruisia ja just oikeaan paikkaan hitsattuna/asennettuna, jotta saataisiin koko pyörivä massa balanssiin.
Näin on joissain jenkkimoottoreissa esim. Mopar 318/360 cid.(Edellinen sisäisesti tasapainotettu, jälkimmäinen ulkoisesti=vetolevy tai turbiini ja dampperi kampiakselin etupuolella.)
Näin on joissain jenkkimoottoreissa esim. Mopar 318/360 cid.(Edellinen sisäisesti tasapainotettu, jälkimmäinen ulkoisesti=vetolevy tai turbiini ja dampperi kampiakselin etupuolella.)
MB 500SE-92
MB 600SL -93
MB 500S -02
MB GL 320 CDI -08
MB 600SL -93
MB 500S -02
MB GL 320 CDI -08