EU-rekisterikilpi USA-kilven paikalle
EU-rekisterikilpi USA-kilven paikalle
Rekisterikilven paikka on R170 SLK:ssa taottu peräluukun kanteen. "Eurooppa-mallin" autossa paikka on leveä, kuten tässä kuvassa näkyy. "USA-mallin" autossa paikka on kapeampi, kuten tästä kuvasta näkyy.
Nyt, jos amerikkalaisella rekisterikilven kololla olevaan autoon pitää laittaa suomalainen rekisterikilpi, herää kysymys "mistä järkevän mallinen EU-kilpi". AKE:n tekstejä lueskeltuani löysin määritelmän
EU-kilpien mitat
Auton ja perävaunun pitkä kilpi 118 x 442 mm
Auton korkea kilpi 200 x 256 mm
Moottoripyörän kilpi 200 x 165 mm
Autossa voi olla kaksi pitkää kilpeä tai pitkä ja korkea kilpi.
Näistä voi äkkiä lukea että vaihtoehdoiksi jäävät 118 x 442 mm kilpi tai 200 x 256 mm kilpi. Joista ensimmäinen on auttamattomasti liian pitkä ja toinen menee todennäköisesti ruman korkeaksi.
Ennen EU-aikaa jenkkiautoissa näkynyt 5 merkin kilpi olisi varmaankin aika tasapainoisen muotoinen, mutta nyt jos 5 merkin jatkoksi laitetaan EU-logot sun muut, pituus kasvanee n. 5 cm, ja kilpi menee liian pitkäksi.
Kuitenkin tässä Saksan rekisterissä olevassa autossa näyttäisi olevan lyhyt ja matala EU-kilpi, joka voisi olla aika hyvä SLK:ssakin.
Eli saanko Suomessa EU-rekisterikilven, joka menee kivasti SLK:n perässä USA-kilven paikalle? Uutta peräkontin kantta en tämän vuoksi viitsisi ostaa.
Nyt, jos amerikkalaisella rekisterikilven kololla olevaan autoon pitää laittaa suomalainen rekisterikilpi, herää kysymys "mistä järkevän mallinen EU-kilpi". AKE:n tekstejä lueskeltuani löysin määritelmän
EU-kilpien mitat
Auton ja perävaunun pitkä kilpi 118 x 442 mm
Auton korkea kilpi 200 x 256 mm
Moottoripyörän kilpi 200 x 165 mm
Autossa voi olla kaksi pitkää kilpeä tai pitkä ja korkea kilpi.
Näistä voi äkkiä lukea että vaihtoehdoiksi jäävät 118 x 442 mm kilpi tai 200 x 256 mm kilpi. Joista ensimmäinen on auttamattomasti liian pitkä ja toinen menee todennäköisesti ruman korkeaksi.
Ennen EU-aikaa jenkkiautoissa näkynyt 5 merkin kilpi olisi varmaankin aika tasapainoisen muotoinen, mutta nyt jos 5 merkin jatkoksi laitetaan EU-logot sun muut, pituus kasvanee n. 5 cm, ja kilpi menee liian pitkäksi.
Kuitenkin tässä Saksan rekisterissä olevassa autossa näyttäisi olevan lyhyt ja matala EU-kilpi, joka voisi olla aika hyvä SLK:ssakin.
Eli saanko Suomessa EU-rekisterikilven, joka menee kivasti SLK:n perässä USA-kilven paikalle? Uutta peräkontin kantta en tämän vuoksi viitsisi ostaa.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Tässä samassa pihapiirissä, minne sinäkin kai palailet, on juuri USAsta tuotu Evo-Lancer, jossa on myös pieni paikka kilvelle. Siihen tuli semmoinen Ei-EU-kilpi , joita jenkeissä yleisesti ennenkin käytettiin. Eli J-alkuinen ja 5 merkkiä eikä sinistä päätyä, se mahtuu hyvin. Semmoisen sain myös omaan tuontijenkkiini, katsastusaseman tytöllä oli niitä jokunen laatikossaan jäljellä. Toinen vaihteehto olisi ollut lyhyt, mutta korkea kilpi. Sekin olisi minun autoon sopinut, mutta SLK:hon se ei taida sopia.
Minusta nykyäänkin voi halutessaan tilata tavallisen ei-EU-kilven. Maksaa vähän enemmän ja toimitusaika on hieman pidempi. Mm. museoautoilijat ja originaalipuristit suosivat näitä autoissa, joiden valmistusaikana ei EU-kilpiä ollut olemassa.
AKE:sta saat varmaan uusinta infoa.
AKE:sta saat varmaan uusinta infoa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Kyllä, autoon voi halutessaan ottaa ei-EU-kilven. Vähän aikaa sitten kyselin AKElta voiko nykyisen EU-kilven vaihtaa vanhanmalliseen samalla tunnuksella olevaan. Vastattiin että kyllä pystyy, tilataan katsastusasemalta ja kustannuksia tulee huimat 25 €.
Sopii nimittäin vanhaan autoon paljon paremmin vanhat kilvet... 


1991 420 SE
Loisto homma! Nyt kun tarkemmin lueskelin AKE:n tekstejä, niin siellähän tosiaan sanotaankin ettäWikke kirjoitti:...autoon voi halutessaan ottaa ei-EU-kilven...
...Kaikki uudet autot toimitetaan nyt EU-kilvin, jos omistaja ei erikseen pyydä vanhanmallisia kilpiä...
Hieno juttu, ettei siis varmaankaan tarvitse mennä hölmöjen ratkaisuiden (peräkontin kannen päivittäminen tai moottoripyörän kilven muotoinen rekisterikilpi autossa) tielle.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Paskaa saa vaikka kuinka yrittäis tilata jotain muuta.
Omaan autooni tilasin vartavasten vanhan malliset kilvet. No kun lopulta veropäätös tuli ja menin hakemaan kilpiä niin... Ämmä löi tiskiin EU-kilvet. Kysyin että mitäs noilla meinaat tehdä? ..ja se vaan hymisi että ei meillä ole muita kilpiä kuin EU. No ei siinä selittelyt auttanut että on tilattu vartavasten vanhan-malliset kun ei kuulema näkynyt merkintää missään. Olisi saanut jälkeenpäin tilata lisämaksusta ja odotusaika väh.1kk. Jätin ottamatta 
Kyllä on leikkimistä noiden rekisterikilpien kanssa. Vaimon auton kilvet oli annettu jollekkin muulle(opel kuskille) ennen kun siihen niitä kerettiin hakemaan konttorilta. Joku erehdys kuulema päässyt jossain vaiheessa käymään heidän tietokannassaan. Aika outoa sinänsä jos kerran jollekkin autolle määrätään joku rekisteritunnus niin miten ne kilvet voidaan sitten antaa jollekkin muulle siinä välissä
. Kaiken lisäksi autosta tuli kaksikilpinen mikä ei sinänsä haittaa kun tietää syyn. Tulevaisuudessa kun auto joskus myydään alkaa joku varmasti jauhamaan sitä kolaripaskaa kun on kaksikilpinen. Alkakoot... Tapauksesta on jo 4v. aikaa.

Kyllä on leikkimistä noiden rekisterikilpien kanssa. Vaimon auton kilvet oli annettu jollekkin muulle(opel kuskille) ennen kun siihen niitä kerettiin hakemaan konttorilta. Joku erehdys kuulema päässyt jossain vaiheessa käymään heidän tietokannassaan. Aika outoa sinänsä jos kerran jollekkin autolle määrätään joku rekisteritunnus niin miten ne kilvet voidaan sitten antaa jollekkin muulle siinä välissä


Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Kaksi kilpinen tuli minunkin autosta
Rekisteröinti katsastusmiehet oli antaneet tunnukset, mutta tyttö tiskillä sanoi, ettei heiltä saa kilpiä!
Tiedustelin, että mistä saisi? Hän sanoi, mistä vaan katsastuspisteestä voi hakea, mutta kun meillä on vain sivutoiminen piste, ei heiltä.
Soittokierros lähiasemille, mitä kirjainvaihtoehtoja tarjolla ja sen perustella ratkaisu. Kun rekisteriote oli kirjoitettu, ihmettelin toisen katsastusaseman tytölle, mites täs on ollu jo yhdet Suomen kilvet, vaikka auto on juuri rekisteröinti katsastettu?

Rekisteröinti katsastusmiehet oli antaneet tunnukset, mutta tyttö tiskillä sanoi, ettei heiltä saa kilpiä!
Tiedustelin, että mistä saisi? Hän sanoi, mistä vaan katsastuspisteestä voi hakea, mutta kun meillä on vain sivutoiminen piste, ei heiltä.
Soittokierros lähiasemille, mitä kirjainvaihtoehtoja tarjolla ja sen perustella ratkaisu. Kun rekisteriote oli kirjoitettu, ihmettelin toisen katsastusaseman tytölle, mites täs on ollu jo yhdet Suomen kilvet, vaikka auto on juuri rekisteröinti katsastettu?

autodidakti
Ainakin Lappeenrannan A-katsastuksella on juuri näihin vehkeisiin tarkoitettuja J-alkuisia lyhyitä kilpiä. Sain omaani kerralla, kun varta vasten pyysin. Työkaverit toi 2 kpl Passatteja jenkkitakaluukulla joihin sitten jouduttiin tulostamaan se rekisteriote numero 3 jotta saatiin lyhkäset kilvet, unohtivat mainita asiasta ajoissa. Eikä nämä siis maksaneet mitään ylimääräistä.eerola kirjoitti: Nyt kun tarkemmin lueskelin AKE:n tekstejä, niin siellähän tosiaan sanotaankin että
...Kaikki uudet autot toimitetaan nyt EU-kilvin, jos omistaja ei erikseen pyydä vanhanmallisia kilpiä...
Hieno juttu, ettei siis varmaankaan tarvitse mennä hölmöjen ratkaisuiden (peräkontin kannen päivittäminen tai moottoripyörän kilven muotoinen rekisterikilpi autossa) tielle.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk]
2013 MB A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk]
2013 MB A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Kilvet kiinni tarralla
Siispä tuollaista varmaankin lähden jossain välissä tilailemaan. Jahkas autot vihdoin joskus ovat Pirkanmaalle saapumassa.Wikke kirjoitti:...autoon voi halutessaan ottaa ei-EU-kilven...
Ja seuraava kysymys onkin varmasti, että millä kilpi kiinni kun nokassa ei ole reiän reikää (enkä niitä välttämättä neitseelliseen maalipintaan välittäisi poraillakaan) ja perässä reiät ovat hiukan eksoottisesti suomalaiseen kilpeen nähden...
Kilpien kiinnitykseen löysin aika hyvänoloisen ratkaisun lontoonkielisiltä foorumeilta. Halfords-niminen autotarvikeliike kuulenna myy Outdoor Fixer Pads -nimisiä oikein napakoita ja kestäviä kaksipuolisia teippejä. Näillä moni on laittanut kilvet kiinni SLK:hon ja TT-Audiin.
En ole tietääkseni menossa lähiaikoina ainoankaan Halfordsin lähistölle, joten herää kysymys: Mistä Suomessa löytää OIKEIN napakkaa "tiikeriteippiä" ja millä nimellä sitä pitää kysyä?
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Re: Kilvet kiinni tarralla
Loogisesti täälläpäin olen kuullut puhuttavan karhuteipistäeerola kirjoitti: En ole tietääkseni menossa lähiaikoina ainoankaan Halfordsin lähistölle, joten herää kysymys: Mistä Suomessa löytää OIKEIN napakkaa "tiikeriteippiä" ja millä nimellä sitä pitää kysyä?

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Kilvet kiinni tarralla
Timo L. kirjoitti:Loogisesti täälläpäin olen kuullut puhuttavan karhuteipistäeerola kirjoitti: En ole tietääkseni menossa lähiaikoina ainoankaan Halfordsin lähistölle, joten herää kysymys: Mistä Suomessa löytää OIKEIN napakkaa "tiikeriteippiä" ja millä nimellä sitä pitää kysyä?. Mutta kaksipuoleinen teippi selventää varmasti. Kun kerrot esim. paikallisessa Würth Centerissä, mihin tarkoitukseen se tulee, he osaavat varmasti kertoa oikean tuotteen.
Mutta täytyy olla Würth:n asiakas että voi ostaa...
Nim; Würth:asiakas
W203 C200TA -04
W203 C320 A -00
W202 C320TA -98
VW T5 -08 Duuni auto
VW T5 -06 Duuni auto
Ex W 124 260EA -88
Ex Spinrter 312 96
Ex W 201 EA -83
Ex W903 309 -87
En edes muista mutta muutama
10 kattilaa nuoruudessa
W203 C320 A -00
W202 C320TA -98
VW T5 -08 Duuni auto
VW T5 -06 Duuni auto
Ex W 124 260EA -88
Ex Spinrter 312 96
Ex W 201 EA -83
Ex W903 309 -87
En edes muista mutta muutama
10 kattilaa nuoruudessa
Clas Ohlsonilla on jonkinlaista asennusteippiä. Tuotenro 31-1633 5,50e
Selostusta ruotsiksi:
Monteringstejp, dubbelhäftande och superstark. Sammanfogar eller monterar de flesta material: metall, glas, lackerat trä och plast. Kan i många fall ersätta skruvade/spikade förband samt nitning. Tål de flesta lösningsmedel. Klarar -30°C till +150°C samt fukt och UV-ljus. 12 mm x 2,5 m.
Selostusta ruotsiksi:
Monteringstejp, dubbelhäftande och superstark. Sammanfogar eller monterar de flesta material: metall, glas, lackerat trä och plast. Kan i många fall ersätta skruvade/spikade förband samt nitning. Tål de flesta lösningsmedel. Klarar -30°C till +150°C samt fukt och UV-ljus. 12 mm x 2,5 m.
MB 300E 4Matic -93 (481 Bornite metallic)
Juhol@IRCnet, Quakenet
Juhol@IRCnet, Quakenet
Kyllä ainakin 3M llä on olemassa todella hyvä 2puoleinen teippi jota saa ainakin autotarvike liikkeistä ym teippi on väriltään kirkas ja on tarkoitettu myös ulkokäyttöön tarttuu kuin se kuuluisa pa#ka sinne junttilan tuvan seinään
ja wurthilla on vastaava tuote itse ainakin olen joskus ko paikasta onnistunut ihan rahalla ostamaan mut kyllä se kiemurtelua aiheutti. ovat kyllä aikase tyyristä teippiä ainahan sitä vois jostain kolarikorjaamosta kysästä josko möisivät pätkän
ne meinaan ainakin käyttää tätä teippiä

ne meinaan ainakin käyttää tätä teippiä
W124 300D aut -89
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 137
- Liittynyt: La 12.11.2005 19:14
Re: Kilvet kiinni tarralla
Etupään suhteen kysymys lienee jääkö rekisterikilpi hieman alaspäin taitetuksi jos liimaat sen teipillä etupuskurin "alaosaan" vaiko haluat sen suoraan ja poraat? ne reiät jolla laitat sen etupään muovisen asennusalustan kiinni. Pieni ongelma vaan voi olla sen asennusalustan koko ja väri - musta. Mielestäni Vehon tuomissa autoissa on tuo asennusalusta Saksan rekisterikilpimitoituksella ja kun siihen kiinnittää Suomalaisen kilven niin reunoille jää senttikaupalla mustaa muovia näkyviin...kurkkaa vaikka www.veho.fi siellä olevista käytetyistä SLK mersuista. Tosin esim Sveitsin rekisterikilvenalusta on kapeampi kuten www.ride-or-die.comeerola kirjoitti: Ja seuraava kysymys onkin varmasti, että millä kilpi kiinni kun nokassa ei ole reiän reikää (enkä niitä välttämättä neitseelliseen maalipintaan välittäisi poraillakaan) ja perässä reiät ovat hiukan eksoottisesti suomalaiseen kilpeen nähden...


Niin siis perässä olevat reiät ovatko ne eksoottisesti suomalaiseen kilpeen vaiko eurooppalaisen takakontin reikiin nähden? Eurooppaversioonkin tarvitsee suomalaiselle rekisterikilvelle asennusalustan - maksaa jotain 8€(mikäli ei halua oikoa mutkia suoraksi ja poraa kilpeen reikiä

Mutta onhan sulla sitten vielä aikaa katsoa eri vaihtoehdot rauhassa kun saat autosi Suomeen.
Turvallista kotimatkaa autoillesi ja perheellesi!

t. Praktikant
teippi



Onko tällaisesta "listateipistä" kokemuksia? Eli pysyykö sillä kilvet mukana vuosikaudet, vai käykö niin, että eräänä päivänä metallilaatta pölähtää tien pientareelle?
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Re: teippi
Tarkoitatko Scotch Command Picture Hanging Stripsejä?cuuno kirjoitti:...3M:ltä löytyy teippiä missä muoviset tarra koukut ....eli autoon teippi ja kilpeen teippi ja eiku yhteen...
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Taisin alkaa tehdä asiasta suotta "rakettitiedettä". "Vanhempi painokseni" paljasti laittaneensa autoonsa kilvet saniteettisilikonilla. Ja lähes 10 vuotta pysyi ilman murheita. Niinpä hain K-Raudasta väritöntä silikonia ja kävin työhön. Homma on vaiheessa, mutta lupaavalta vaikuttaa.
USA-takarekisterin ruuvinreiät pilkistävät juuri täpärästi puoli reikää Suomi-kilven ylä- ja alapuolelta. Jollain nekin piti peittää, ettei messinkirengas kajasta ja reikä kerää törkyä. Pahus kun K-Raudassa ei ollut muovikorkkeja kuin valkoisena ja puun värisenä. Punaiseen autoon vähän rumia molemmat. Täytynee täppämaalata valkoiset korkit "Burgundy Red Metallic":ksi...
USA-takarekisterin ruuvinreiät pilkistävät juuri täpärästi puoli reikää Suomi-kilven ylä- ja alapuolelta. Jollain nekin piti peittää, ettei messinkirengas kajasta ja reikä kerää törkyä. Pahus kun K-Raudassa ei ollut muovikorkkeja kuin valkoisena ja puun värisenä. Punaiseen autoon vähän rumia molemmat. Täytynee täppämaalata valkoiset korkit "Burgundy Red Metallic":ksi...
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Re: EU-rekisterikilpi USA-kilven paikalle
Noihin rautamersuihin olen laittanut taakse kilvet aina aluskevyyn kiinni ja eteen milloin mitenkin, siis ilman ja aluslevyn kanssa miten kuten tapauksen mukaan.
Ja sehän oli tiedossa että Suomen kilpi ei mene siihen saksan kilven kehykseen, vaikka näin kesällä R170 mersun jossa suomen kipi oli ujutettu sinne siististi - oisko leikattu kilven ylä- ja alareunasta siivut pois?
2000 mallisessa Geessä on edessä puskurin päällä sellainen laatikko jossa on kilvenaluslevy kiinni. Kilven aluslevy on kulmistaan ruuveilla kiinni ja saksan kilpi peittää ruuvinkannat - suomen kilpi ei. Tarttee ostaa siihen musta muovinen taustalevy mutta se taas ei peitä puskurin päällä olevaan laatikkoon jääviä rumia reikiä... jotain siistiä tarttee tehdä. Laitoin nyt ens hätään saksan taustalevyyn suomen kilvet läpipulteilla ja se saksan taustalevy reikäpohjineen ja näkyvine ruuveineen on ruma.
Takakilven alla oli se saksan taustalevy, joka on kahdella ruuvilla kiinni takapuskurissa, siinä on saksan mitoituksen mukaiset muoviset insertit. En ala poraamaan siihen mitään uusia reikiä vaan vedin takakilven kaksipuoleisella teipillä kiinni - on siisti!
Ja sehän oli tiedossa että Suomen kilpi ei mene siihen saksan kilven kehykseen, vaikka näin kesällä R170 mersun jossa suomen kipi oli ujutettu sinne siististi - oisko leikattu kilven ylä- ja alareunasta siivut pois?
2000 mallisessa Geessä on edessä puskurin päällä sellainen laatikko jossa on kilvenaluslevy kiinni. Kilven aluslevy on kulmistaan ruuveilla kiinni ja saksan kilpi peittää ruuvinkannat - suomen kilpi ei. Tarttee ostaa siihen musta muovinen taustalevy mutta se taas ei peitä puskurin päällä olevaan laatikkoon jääviä rumia reikiä... jotain siistiä tarttee tehdä. Laitoin nyt ens hätään saksan taustalevyyn suomen kilvet läpipulteilla ja se saksan taustalevy reikäpohjineen ja näkyvine ruuveineen on ruma.
Takakilven alla oli se saksan taustalevy, joka on kahdella ruuvilla kiinni takapuskurissa, siinä on saksan mitoituksen mukaiset muoviset insertit. En ala poraamaan siihen mitään uusia reikiä vaan vedin takakilven kaksipuoleisella teipillä kiinni - on siisti!
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk]
2013 MB A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk]
2013 MB A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: EU-rekisterikilpi USA-kilven paikalle
Mitäpä jos ottaisi sellaisen pikkukilven? Omaan silmään se ainakin miellyttää enempi. Noi normi kilvet on suhteettoman isoja.
Nykyiset...
'14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
'14 MB E500 Coupe - M157
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG V8
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'94 Audi A8 4.2i V8
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Re: EU-rekisterikilpi USA-kilven paikalle
Finnitön pikkukilpi, saa myös reiättömänä, se 3M dual lockilla kii, on siisti.
Mulla oli aikoinaan viismerkkinen finnitön mustassa autossa ja niistä oli leikattu valkoiset reunat poikkeen,
niin istui aika hyvin e63 puskuriin, ilman mitään pohjia.
Mulla oli aikoinaan viismerkkinen finnitön mustassa autossa ja niistä oli leikattu valkoiset reunat poikkeen,
niin istui aika hyvin e63 puskuriin, ilman mitään pohjia.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.