Nyt on prkl sellanen onkelma, että välillä toimii normisti..ja satunnaisesti taas lähtee pyyhkimään ku kääntää "kolmos"-asentoon. Sitten taas ku tiputtelee hitaammille, niin toimii aikasa, mutta yhtäkkiä pysähtyy std paikkaansa. Moottorin olen huoltanut.
Missähän se vika mahtaa olla tällä kertaa?
Jos kellä kokemuksia tai tietoa, niin auttakaa toki.
Rele löytyy konepellin alta kuskin nurkasta, missä muutkin releet on. Tämä rele on ns. monitoimirele, joka ohjaa muitakin toimintoja.
Voi olla viiksivikakin. Multa löytyy molemmat. Voin lähettää vaikka kummankin testattavaksi. Rele ilm.alkuperäinen -85- Viiksi vuoden vanha. Löytyy kyllä vuoden ikäinen moottorikin.
Mulla meinas tuulilasinpyyhkijä jumia, mutta laitoin sitkistyvää sprayvaseliinia tuulilasinpyyhkijää epäkeskoakseliin (tsjp)joka heiluttaa tuulilasinpyyhkijää pitkittäissuunnassa, niin ongelmaa ei ole senkoommin ollut ja siitä on n.vuosi.
karjis kirjoitti:Mulla meinas tuulilasinpyyhkijä jumia, mutta laitoin sitkistyvää sprayvaseliinia tuulilasinpyyhkijää epäkeskoakseliin (tsjp)joka heiluttaa tuulilasinpyyhkijää pitkittäissuunnassa, niin ongelmaa ei ole senkoommin ollut ja siitä on n.vuosi.
Sama vika oli munki mebas ostohetkellä: takkus koko pyyhinhoito niin peijoonisti. Sanoin myyjälle et vika on pyyhkiänmoottoris ja se maksaa ainaki 200e. No tippuha hinta sen parisataa, mut ekalla pussipysäkillä ruuttasin rasvat pyyhkiänvarteen ja on toiminu moitteetta siitä lähtien.
mulla oli sama vika... otin virtalukon pohjasta "töpsölin" irti ja purin sen ja sitte puristin jokaista liitintä vähän, että tuli tiukemmaks ja kasasin ja löin paikalle, ja niin rupes pyhkimet vispaamaan ,,, en tiiä voiko 124ssa olla sama vika, mutta tommonen vika oli mulla 123ssa!