eli kuulin tossa että jos auton papereis ei lue vähäpäästönen tai muutakaan vastaavaa niin voi vääntää turbiinin motin kylkee ja hakee dynosta lapun ja lampsii katastuskonttorille...
ja netistä löytyy ziljoonaa vastaavaa keskustelua. Tietenkään tehot siinä lapussa ei saa olla liikaa (=20 % yli mallisarjan tehokkaimman, jonka mukaiseksi olet auton muuttanut jne.)
Itse menisin paikallisen konttorin puheille ja sopisin asian ja ahtimen etukäteen sopivaksi ja millä ehdoilla..
ja netistä löytyy ziljoonaa vastaavaa keskustelua. Tietenkään tehot siinä lapussa ei saa olla liikaa (=20 % yli mallisarjan tehokkaimman, jonka mukaiseksi olet auton muuttanut jne.)
Itse menisin paikallisen konttorin puheille ja sopisin asian ja ahtimen etukäteen sopivaksi ja millä ehdoilla..
noniin eipä siinä mitään pidä sopia etukäteen .teholappu kädessä leimalle ja katti putkessa leimaan ja auto tehokkaimmaks versioks varustelluks (alusta) .itellä kävi niin et leima miehet tiesi asiasta vähemmän kun minä leimalla ,vaikka olin ottanut asiasta selvää ja ilmoittanut aken mielipiteen leimamäelle!