Olen tässä ajatellut että huomenissa menisin katsomaan otsikon mukaista autoa -> http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=418292
Kyseessä siis yli 600tkm ajettu vanaha taksi. Ja olen jo omistajan kanssa vaihtanut sanasen muutaman.
Kertokaas mitä kannattaa katsella. Itse ajatustasolla olen miettinyt että ensin ajelen koeajon, sen jälkeen kuuntelen mottia, tsekkaan huohottaako pahasti.
Öljytäyttökorkista kai näkee onko nesteet sekaisin? Tuleeko siihen harmaata lillua?
Sitten voisin silmäillä C-pilarin tuuletusaukkoja, näyttääkö ehyiltä ulkoapäin, tämän jälkeen voisin raottaa takapenkin selkänojaa, näkyykö vesivalumia. Tunkinreiät käyn läpi, pohjaa kattelen mitä nyt ilman nosturia voi katella, samalla kattelen jos näkyy onko laatikko ja perä kuivia. Sitten voisi vaikka kurkata vararenkaan alle, onko siellä pahasti ruostetta.
Eniten mietityttää nimenomaan tuo moottori. Sitä ei kuulemma ole rempattu mutta öljyt on vaihdet miesmuistiin aina 10 000km välein ja käytetty Mobilin Delwacia sekä alkuperäisiä suodattimia. Voihan noinki ajettu motti tieten olla ihan kunnossa ?
Sisustan kunnolla ei hirvesti väliä ole, kunhan ei ihan resu...
Ajatus rupeaa taas katkeilemaan mutta kertoikaahan omia mielipiteitä ja jos joku tuntee/tietää auton niin saa kertoa.

ps. Kuukauden jaksoin nissanilla ajella