Aihetta on varmaan käsitelty jo aiemmin, mutta ei hakukaan auttanut.
Kuinka ne kojetaulun ilma-aukkojen säätörullat saa purettua ja kasattua. Pitäisi vaihtaa polttimot, koska keskimmäinen ja repsikan puoleinen ovat pimeinä.
Kas, ja vielä kuvain kansa. Loistavaa. Tullut itsellekin mieleen, että josko nuo vaihtaisi.
Irrotuksesta vielä; siis nouo pikkumeisselit isketään vaan noiden muovilipareiden alle suuttimen sisällä ja sitten jotensakin vedetään? Suutin ei ole millään varsinaisesti kiinni?
Kas, ja vielä kuvain kansa. Loistavaa. Tullut itsellekin mieleen, että josko nuo vaihtaisi.
Irrotuksesta vielä; siis nouo pikkumeisselit isketään vaan noiden muovilipareiden alle suuttimen sisällä ja sitten jotensakin vedetään? Suutin ei ole millään varsinaisesti kiinni?
Hirviäst kiitoksii !
Valot palaa mutta kauhulla on tullut tuumattuu että MITÄS sitten kun sammuu.
Nyt tiädän.
Lisää tippejä:
Tutustuin näihin ilmanohjaimen "siivekkeisiin" joilla säädetään ylös/alas ilmavirtaus kun oli pari siivekettä rikki. Siivekkeen toinen reuna oli irti eli siivekkeet reunastaan "läjässä". Hämmästys oli suuri kun huomasin että kyseessä on ns. akselirakenne. Muovinen pieni akseli joka yhdistää siivekkeen kehysrakenteeseen.
Tilalle sopii ns. isomman paperiliittimen pätkä pikaliimalla lukittuna.
Siiveke pelaa paremmin kuin uusi
Ja malli oli W210
Nöyrimmät kiitokset hyvistä vinkeistä! Enää puuttuu tiedon käytäntöön soveltaminen. Polttimotkin ostin 2 kuukautta sitten valmiiksi eli jos sama tahti jatkuu niin...
Saul kirjoitti:Nöyrimmät kiitokset hyvistä vinkeistä! Enää puuttuu tiedon käytäntöön soveltaminen.
Samma här.
Ei muuten mitään, mutta ei perhana tahdo koko talosta löytyä virkkuukoukkua...
EDIT. Ostin rohkeasti virkkuukoukut (käsityöliikkeen myyjää nauratti ihan vähän kun kerroin, mitä niillä aion tehdä. Mutta mites tiukassa nuo suuttimet nyt sitten oikein on? Tuntuu, että siinä pettää joku paikka ennen kuin ne lähtevät mihinkään irtoamaan.