tuulilasin vaihto

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Vieras

tuulilasin vaihto

Viesti Kirjoittaja Vieras »

onko kukaan vaihtanut 124 tuulilasia.on kait liimaglasi.miten lähtee päällypuolelta listat pois.onkohan kallis.ja kannattako itse vaihtaa. t veetu
PepeKyy
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja PepeKyy »

Minä kyllä veisin lasiliikkeeseen. Siellä se hoituu niin helposti. No jos meinaat lasin itse vaihtaa ni kysyppäs sieltä lasiliikkeestä jos vaikka suostusivat kertomaan miten listat lähtee. Minä en niitä ole irroittanut (ainakaan vielä) joten en siihen osaa vastata.
Kalusto:
Mersu(ja)

*
MercMan
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja MercMan »

Pepekyy kirjoitti:Minä kyllä veisin lasiliikkeeseen. Siellä se hoituu niin helposti. No jos meinaat lasin itse vaihtaa ni kysyppäs sieltä lasiliikkeestä jos vaikka suostusivat kertomaan miten listat lähtee. Minä en niitä ole irroittanut (ainakaan vielä) joten en siihen osaa vastata.

Ja todennäköisesti uusi lasi menisi paremmin ehjänä paikalle kun antaa ammattilaisen vaihtaa..
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Vieras001
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Vieras001 »

..
Viimeksi muokannut Vieras001, Ma 20.10.2008 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
o728006
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Uusi akkuna

Viesti Kirjoittaja o728006 »

Älä vain ala itse sotkea sen klasin kanssa kun firma laittaa sen "samaan rahaan" kiinni. Liimaklasi vaatii nykyisillä aineilla enään vain muutaman tunnin kuivamisajan. Laitatin omaani värilasin pari kk sitten ja maksoi 200 €. Asennukselle ei tainnut tulla hintaa tuosta kuin 5 %. Hintahaitari muodostuu jo jonkunlaiseksi kuulemma pelkästään eri lasitoimittajien välillä.
Boss
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Boss »

Eipä varmaan kovin moni ala itse vaihtelemaan, vaihto kun on suht ilmainen homma jos lasin ostaa samasta paikasta kuin asennus.
Vähemmin sataa sisälle kun ammattilainen vaihtaa.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

pitääpä kysellä alan liikkeistä.
Vastaa Viestiin