


Toivottavasti saamme tänne paljon mitä ihmeellisimpiä projekteja.
Laitetaas tähän nyt yksi ikuisuusprojekti, jonka sain haltuuni.
http://koti.mbnet.fi/sepekyy/pepe/V170_JA_HAUVA.jpg
No tästä ei vielä ole paljon kerrottavaa, mutta kuiteskin.
No, mutta johan on hieno peli. Taitaa olla aika harvinaisia nuo mallit täällä meillä suomessa??Pepekyy kirjoitti:No no, täällähän on uusi palsta.![]()
![]()
![]()
Toivottavasti saamme tänne paljon mitä ihmeellisimpiä projekteja.
Laitetaas tähän nyt yksi ikuisuusprojekti, jonka sain haltuuni.
http://koti.mbnet.fi/sepekyy/pepe/V170_JA_HAUVA.jpg
No tästä ei vielä ole paljon kerrottavaa, mutta kuiteskin.
Juu tuuletus pelaa juuri noin ja pyyhkimet on yläpuolella. Siinähän ne melkein sitten onkin ne varusteet.Henry V. kirjoitti: Muistaakseni tuossa 170 V :ssä on tuuletus hoidettu avattavalla tuulilasilla:
saranat yläreunassa, ja lasia voi työntää siis alareunasta ylospäin - kätevää.
Tästä syystä tuulilasinpyyhkijätkin ovat tuulilasin yläpuolella. Näin oli tosin edelleen 170 Va: ssakin vaikkei lasi ollutkaan enää avattava.
Kone ei ole alkuperäinen, mutta on samaa ikäluokkaa. Siinä on muunmuassa kampikoneiston laakerit valetut, eli liuskoista ei ole vielä tietoakaan.Henry V. kirjoitti:joo - se on tyypiltään M136.
Jakopää toimii fiiberi hammasrattailla.![]()
Hyvä että oma kone on tallella, usein näissä on tapahtunut "sydämen siirtoja"
Itseasiassa mersukerhon yleisin automallihan on 170:set, W136 ja W191.Jussi L. kirjoitti:No, mutta johan on hieno peli. Taitaa olla aika harvinaisia nuo mallit täällä meillä suomessa??Pepekyy kirjoitti:No no, täällähän on uusi palsta.![]()
![]()
![]()
Toivottavasti saamme tänne paljon mitä ihmeellisimpiä projekteja.
Laitetaas tähän nyt yksi ikuisuusprojekti, jonka sain haltuuni.
http://koti.mbnet.fi/sepekyy/pepe/V170_JA_HAUVA.jpg
No tästä ei vielä ole paljon kerrottavaa, mutta kuiteskin.
Joo 170 mallit on hyvin edustettuna MB-klubissa. 170S taitaa kuitenkin olla yleisin ja sitten 170Va. Valtaosa on 50-luvulta. Ne on jo melko varusteltuja alkupään malleihin verrattuna. 40-luvulta oli jotain 4kpl ja 30-luvulta kymmenkunta. Avo mallit ovatkin jo sitten harvinaisempaa herkkua.raul kirjoitti: Itseasiassa mersukerhon yleisin automallihan on 170:set, W136 ja W191.
Taisipa olla niin että noista 170 S-V yleisin...? Oikeastaan tämäkin tieto on taas suhteellista sillä useat autoista ovat vielä työn alla tai odottamassa entisöintiä...
Onpa muuten pepe komea schäferi!!!
Auto on tosiaan melko hyvässä kunnossa ja lähes kaikki osat tallella. Konttiin mennään sisä kautta ja rattikin on nelipuolainen.adenauer300 kirjoitti:Hyvä peli, eikä mikään paha projelti ellei joku ole päässyt muuttelemaan tai vaihtamaan osia. Onko siinä vielä alkuperäinen takakontti, eli ei luukkua, vaan käynti takapenkin selkänojan kautta ja nelipuolainen ohjauspyörä ( va /vs mallissa kolmepuolainen )
Juu puutahan siellä onadenauer300 kirjoitti:Kun lähdet entsöimään koria, ole tarkkana. Siinä on puurunko mm katossa , jonka päälle on pelti pakotettu. mikäli puu osat on lahoja , vaihda ne yksikerralla, mutta muista tehdä korin sisälle tukikehikko, jottei kori väänny.
Mitähän ne kuuluisat puritaanit sanoisivat, jos laittaisi alle 205/60 R 15 -renkaat, ehkä levyjarrut myös, M110:n ruiskukone, W115:n penkit niskatuilla, hitsaisi korista kaksiovisen, maalaisi liekkejä... Jahas, olen ehkä ollut liikaa FHRA:n tyyppien seurassa.Henry V. kirjoitti:Tämä voi kauhistuttaa "puritaaneja ", mutta jos tuo olisi oma projekti niin olisi suuri houkutus maalata kylkiosa keskeltä kermanvalkoiseksi. Sillä saisi palautettua takaisin vähän sitä iloista 30-lukua, ala Dolce Vita.
Puritaaneista en tiedä, mutta minä sanoisin, että nam!Daaz kirjoitti:Mitähän ne kuuluisat puritaanit sanoisivat, jos laittaisi alle 205/60 R 15 -renkaat, ehkä levyjarrut myös, M110:n ruiskukone, W115:n penkit niskatuilla, hitsaisi korista kaksiovisen, maalaisi liekkejä... Jahas, olen ehkä ollut liikaa FHRA:n tyyppien seurassa.
Raatoa vois hyvillä mielin tuunatakinPepekyy kirjoitti:Ja jätetään nyt ne tuunaamiset tällä kertaa väliin.
http://www.egorov.msk.ru/gall_mb230c_e.shtml kirjoitti:In the salon of the automobile the style of 30"s is dept preserved. There is no overindulgence, only the style.
http://www.egorov.msk.ru/gall_mb230c_e.shtml kirjoitti:Nowadays the auto is in real utilization.
Katsoppa tuosta:Mesedesi kirjoitti:Nyt tähän tuninkikeskustelun väliin esitän pienen kysymyksen, josta minulla ei ole kovin tarkkaa tietoa, ja haluaisin siihen varman ja tarkan vastauksen.
Minulle on joku joskus väittänyt, että näissä 170 malleissa on joissain yksilöissä ollut ns. yläimukaasutin, elikkäs imuilma on tullut kaasuttimen alaosasta ja imusarja on ollut ikäänkuin kaasuttimen yläpuolella.
Pitääkö väite paikkansa, vai onko puhuttu ..skaa päin näköä?