Moi kaikille.
Auto on 190e 2.0 vm.88
Eli harmina on semmonen juttu,että mitä lämpösempi ilma niin sitä huonommin lähtee kylmänä käyntiin(esim.yön tai duunipäivän jälkeen.)Saa sahata ihan tolkuttomasti varsinkin jos ei koske kaasuun,mitä ei tietenkään ruiskussa pitäisi tehdäkkään,että lähtee käymään ja sitten rykii ja täristää muutaman sekunnin ennenkuin alkaa käymään kunnolla.Talvella taas toimii niin kun ruiskun pitääkin toimia eli tärähtää tulille kun vähän näyttää avainta.
Kaikki perus jutut,tulpat,tulpanjohdot,jakaja,suodattimet ym. on kunnossa.
Vaihdettu on myös lämpötila-anturi,mutta ilman mitään vaikutusta.
Tuntuu että saisi bensaa ihan liikaa käynnistettäessä koska haju on aikamoinen kun vihdoin lähtee käymään,eli ohjain yksikkö luulee että on kammo pakkanen tai jotain...
Jos jollain olis jotain vinkkiä mistä vikaa etsisi niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kiitos!
Käynnistyy huonosti 190e
Niin,jostainhan se kylmäkäynnistys-suutin saa tiedon että olis tarvis rikastaa,saakohan ohjausyksikkö jotain muuta kun nesteen lämpötilatietoa?
Varmaankin antaa aina sen maksimin mitä pystyy.
Kuitenkin n.10sek. käymisen jälkeen jos sammuttaa ja starttaa niin silloin lähtee käymään niinkuin pitääkin vaikka käytännössä kone on edelleenkin kylmä.
Varmaankin antaa aina sen maksimin mitä pystyy.
Kuitenkin n.10sek. käymisen jälkeen jos sammuttaa ja starttaa niin silloin lähtee käymään niinkuin pitääkin vaikka käytännössä kone on edelleenkin kylmä.
Sammutuksen jälkeen suuttimet vuotaa bensat pyttyihin.p.g. kirjoitti: Tuntuu että saisi bensaa ihan liikaa käynnistettäessä koska haju on aikamoinen kun vihdoin lähtee käymään,eli ohjain yksikkö luulee että on kammo pakkanen tai jotain...
177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm