Löytyykö hyvää paikkamaalaamoa (Espoo/Helsinki)?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Vieras

Löytyykö hyvää paikkamaalaamoa (Espoo/Helsinki)?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ainoa varsinainen 230E:n kauneusvirhe, n. 8x8cm maalivaurio takalokasuojan yläosassa pitäisi hoitaa pois. Mutta mikä maalaamo pääkaupunkiseudulla osaisi tehdä sen taatusti huomaamattomasti häivytettynä ilman että koko takalokasuoja maalataan?

Onko kokemuksia & vihjeitä?
raul
Mobilisti
Mobilisti

Viesti Kirjoittaja raul »

Veho. Melko kallis tosin.
markku
Mersumies
Mersumies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markku »

kokeile www.autokorjaamokanerva.fi . Teki minulle asiallisen ruosteenpoiston + suojauksen.
S320L -97
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

Kokeile Pitskun Autopaintia, siis Helsingin Pitäjänmäellä. Itse olen maaluttanut siellä parikymmentä autoa ja olen ollut tyytyväinen. He maalaavat paljon mm Stockman autolle ja vakuutusyhtiöille ( voipi olla kiireisiä hieman myöhemmin= liukkaiden aikaan ) . Maalaako VEHO mukamas itse, mahdollisesti jossakin, mutta yleensä alihankintana ja hinta on alihankinta + vehon kate = kallis
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
code
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja code »

adenauer300 kirjoitti:Maalaako VEHO mukamas itse, mahdollisesti jossakin, mutta yleensä alihankintana ja hinta on alihankinta + vehon kate = kallis
Veho maalaa ainakin Helsingissä Suutarilan toimipaikassa. Ja mielestäni kelpo jälkeä tulee...
Löpönen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Löpönen »

yksi mahdollisuus Pohjois-Helsingin Auto Oy. Maali lokarissa pysyny ainakin 2 vuotta kukkimatta ja sopivasti häivytetty että ei pistä silmään.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kiitos kaikista vihjeistä. Pitskun Auto Paint oli sopivan lähellä ja aikakin järjestyi nopeasti. Palvelu oli ystävällistä, hinta siedettävä ja ainakin ensivaikutelma työn jäljestä oli hyvä. Nyt siis vain ajoa erittäin siistillä autolla : )
Vastaa Viestiin