Varmaan muutkin tämän jo bonganneet mutta laitetaan tännekin jos jollain olisi tietoa/kommenttia tuosta: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=368562 Perin mielenkiintoista Taitaa pakosti olla sama yksilö jota eräs mb-klubilainen pääsi jokin aika sitten peräti kokeilemaan. Miksi lie auto jäänyt joskus rekisteröimättä. Silti on ehditty tuunata kromihelmaa ja kanttiumpiota. Olisi ihan hyvä päästä lähemmin katsastamaan
PS. Tämä vielä löytyi nettiauton puolella pyörähdettäessä: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=366319 Oli jo viime viikolla myynnissä verovapaasti ja toisilla kuvilla hintapyyntiin 1600 €. Joku aikoo tehdä mukavan tilin
Leka kirjoitti:Varmaan muutkin tämän jo bonganneet mutta laitetaan tännekin jos jollain olisi tietoa/kommenttia tuosta: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=368562 Perin mielenkiintoista Taitaa pakosti olla sama yksilö jota eräs mb-klubilainen pääsi jokin aika sitten peräti kokeilemaan. Miksi lie auto jäänyt joskus rekisteröimättä. Silti on ehditty tuunata kromihelmaa ja kanttiumpiota. Olisi ihan hyvä päästä lähemmin katsastamaan
PS. Tämä vielä löytyi nettiauton puolella pyörähdettäessä: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=366319 Oli jo viime viikolla myynnissä verovapaasti ja toisilla kuvilla hintapyyntiin 1600 €. Joku aikoo tehdä mukavan tilin
Jos tuo voi todellakin olla totta, niin kuka tuhannen puupää on porannut nuo reiät oviin . Jalkapuuhun moinen tulapää . Kromihelmoistahan nyt vielä pääsee eroon halutessaan .
Hehheh, kaikkea sitä. Sisältä tuo on kyllä niin kuin uusi, kaiutin reikiä lukuun ottamatta. Jännä juttu sinänsä että radio puuttuu. Paljonkohan meinaa pitää hintana?
Viimeksi muokannut kerosiini, Pe 08.07.2005 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kerosiini kirjoitti:Hehheh, kaikkea sitä. Sisältä tuo on kyllä niin kuin uusi kaiutin reikiä lukuun ottamatta. Jännä juttu sinänsä että radio puuttuu. Paljonkohan meinaa pitää hintana?
Epäilisin, että PALJON!
Ja voisi pitääkkin ihan kuinka paljon tahansa, jos olisi täysin alkuperäinen, mutta kun ei ole
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Juu, varmaan saksasta tulee joku hakemaan pois Helpostihan tuon palauttaa entiselleen, helmat isoin homma. Ihme että juuri Suomesta löytyy tuollainen harvinaisuus. Minunkin 220D on nähnyt maailmaa varmaan enemmän kuin laki sallii Tosin onhan se vanha taksi..
kerosiini kirjoitti:Juu, varmaan saksasta tulee joku hakemaan pois Helpostihan tuon palauttaa entiselleen, helmat isoin homma. Ihme että juuri Suomesta löytyy tuollainen harvinaisuus. Minunkin 220D on nähnyt maailmaa varmaan enemmän kuin laki sallii Tosin onhan se vanha taksi..
Mistä saat uudet ovipahvit. Siis nimenomaan uudet...
No uusia pyöreitä etuvaloja varmaan kyllä saa...
Edit:Niin no voi veholta saada tietty uudet ovipahvitkin...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
kerosiini kirjoitti:Juu, varmaan saksasta tulee joku hakemaan pois Helpostihan tuon palauttaa entiselleen, helmat isoin homma. Ihme että juuri Suomesta löytyy tuollainen harvinaisuus. Minunkin 220D on nähnyt maailmaa varmaan enemmän kuin laki sallii Tosin onhan se vanha taksi..
Helmoja myi muuten chromestyle noin 15v takaperin, ovat kiinni muutamalla peltiruuvilla auton omissa helmoissa. Luulen että normaalijärjellä varustettu mopilisti saa ne kyllä irti, ainakin solmussa
kerosiini kirjoitti:Juu, varmaan saksasta tulee joku hakemaan pois Helpostihan tuon palauttaa entiselleen, helmat isoin homma. Ihme että juuri Suomesta löytyy tuollainen harvinaisuus. Minunkin 220D on nähnyt maailmaa varmaan enemmän kuin laki sallii Tosin onhan se vanha taksi..
Helmoja myi muuten chromestyle noin 15v takaperin, ovat kiinni muutamalla peltiruuvilla auton omissa helmoissa. Luulen että normaalijärjellä varustettu mopilisti saa ne kyllä irti, ainakin solmussa
Peltiruuveilla
Eli reijitetty alkup. helmat... stana
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
kerosiini kirjoitti:Juu, varmaan saksasta tulee joku hakemaan pois Helpostihan tuon palauttaa entiselleen, helmat isoin homma. Ihme että juuri Suomesta löytyy tuollainen harvinaisuus. Minunkin 220D on nähnyt maailmaa varmaan enemmän kuin laki sallii Tosin onhan se vanha taksi..
Helmoja myi muuten chromestyle noin 15v takaperin, ovat kiinni muutamalla peltiruuvilla auton omissa helmoissa. Luulen että normaalijärjellä varustettu mopilisti saa ne kyllä irti, ainakin solmussa
Peltiruuveilla
Eli reijitetty alkup. helmat... stana
Aivan. Jos joku haluaa inttää asiasta niin ilmoitan mitä kohteliaimmin että olen tuhonnut noilla monet helmat itsekin . Olivat paljon halvemmat kuin ne "originaalit" joissa oli tunkinreiätkin .
Jyry kirjoitti:Soitin silloin, kun tämä oli kepössä kuvalla. 75000 on tosiaan pyynti. Ei puhelimessa maininnut kyllä mitään tuunauksista ja modernisoinneista.
NIIN ETTÄ 75000€
Suht halapa jos mummon rahassa ~450000mk
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Ei tuo kyllä paljon panostamista vaadi että tuosta saa noi "tuunaukset" häivytettyä.
Ja sitten kun ne on poistettu niin ketä kiinnostaa ja kuka edes huomaa niiden olleen olemassa. Toivottavasti noiden rumien kaiuttimien takia ei ole ovipeltejä leikelty peltisaksilla. Nyyh...
Tuota kannattaisi tarjota melkeinpä MB-tehtaalle takaisin. Taannoin Mobilistissa oli juttua jostakin suomalaisesta vuoden 70-74??? VW Transporterista jolla oli ajettu tyyliin 32km. Koneessa oli vielä alkuperäiset öljytkin ja sitä oli käytetty säännöllisesti kirjanpitoineen. VW tehdas on yrittänyt ostaa kärryä hyvällä summalla (20-50k€) mutta sitä ei ole myyty.
Mitäköhän MB olisi valmis maksamaan tuosta harvinaisuudesta (edellyttäen että kyseessä ei ole kusetusauto)?
raul kirjoitti:Näyttäs olevan jostain syystä avainstartilla...
Ovat nähtävästi vaihtaneet kuvia, mutta eilisessä ovipahvikuvassa näkyi myös rattiakselin vasemmalla puolella juurikin oikeassa paikassa hervottoman iso nuppimöllykkä...
Vitsiltähän tuo 75t kuulostaa. Ehkä varovaisesti arvioiden 8-10 tonnin tienoilla voisi tässä maassa joku varakas asiaa ymmärtävä alan harrastaja jopa innostua. Todennäköisesti hyvin pienellä panostuksella auton saattaisi asianmukaiseen kuosiin. Mikään uusihan vastoin myyntimainosta tuo ei ole. 28 vuotta vanha auto ja kaiken loogisen päättelykyvyn mukaan yhtä vanhoilla alustan kumi ym. osilla. Perinteisestihän autot eivät seisomalla parane... Hyvin harmaasti muistan autoa kokeilleen maininneen kytkimessä (tai jossain) olleen jotain pientä härdeliä
HVM kirjoitti:Aika miehekkäät varusteet muuten...
Elä nyt. Onhan siinä peritty lisähintaa tuosta kauniista väristä
Samoin! Lyhtyjen lisäksi ihmetyttää vielä että 654 kilsaa ajetussa autossa on alkuperäisen kaukalomaton viransijaisena kumimatto, jossa selvät kuskin rannut..