Face Lift

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Petri A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: Ke 22.10.2003 11:42
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Face Lift

Viesti Kirjoittaja Petri A »

Heippa

Tilasin tuossa tuon E-mallin konepellin W124seen vuosimallia 1988. Ja nyt onkin sitten tarve selvittää mitä muuta pitää vaihtaa, vai tarvitseko vaihtaa mitään.

pelti tulee maananataiksi ja heti väri päälle. nyt jos joku voisi nopiasti kertoa mitä muuta pitää uusia ettei tule ylläreitä.

t. petri
Avatar
Eläkeukko
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: La 02.04.2005 10:25
Paikkakunta: Juuka

Viesti Kirjoittaja Eläkeukko »

Mulla on vaihettu ajovalot samalla...
Avatar
Hessu
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 615
Liittynyt: To 07.08.2003 19:11
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Ajovalojen lasit joudut vaihtamaan ei siis tarvii koko umpiota vaihtaa jos et halua...Sekä siinä konepellissä on siellä edessä yksi kumilista mikä on uudemmas mallis erinlainen kun vanhassa...
MB 280CE-83



Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Avatar
kustomi
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 1254
Liittynyt: Pe 03.10.2003 06:57
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja kustomi »

Maski. :D
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Re: Face Lift

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Petri A kirjoitti:pelti tulee maananataiksi ja heti väri päälle. nyt jos joku voisi nopiasti kertoa mitä muuta pitää uusia ettei tule ylläreitä.
Itse itseäni siteeraten: http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=3188
(kuvat hävinneet, mutta idea selvinnee silti)
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
Meesu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 418
Liittynyt: Ma 28.02.2005 11:54
Paikkakunta: Turun seutu

Viesti Kirjoittaja Meesu »

Miksei muuten mikään varaosapulju ota ohjelmaansa tuollaista täydellistä Face-lift pakettia jottei tarvitsisi haalia jokaista pikkunippeliä erikseen :shock: :roll:
MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
Avatar
Petri A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: Ke 22.10.2003 11:42
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Lukot ja tuulihaka sekä viilauksesta

Viesti Kirjoittaja Petri A »

Luin tuolla että vanhan w124sen konepellin lukitushommia pitäisi viilata. Käykö sitten nuo E vastaavat osat suoraan W124sen vanhakoppasen reikiin.

Eli kannattaako ostaa heti E -mallisen konepellin lukitussokat ja tuulilukko vai viilata vanhan osia.

t. petri
Avatar
Hessu
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 615
Liittynyt: To 07.08.2003 19:11
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Mulla se lukko kyl kävi ihan heittämällä kun vaihdoin sen siitä vanhasta pellistä uuteen eikä sitä tarvinnut mitenkään "viilata"...
MB 280CE-83



Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Avatar
Hubimersu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 437
Liittynyt: La 01.11.2003 14:53
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Hubimersu »

Joo vanhalla lukolla ittelläkin. Tuulihakan vetokielestä joutuu veistään toisen siivekkeen pois et sopii kieli tuleen ulos maskista. Näin ainakin karvalakkimallin maskilla, en tiä onko sama joillain sportsline maskeilla :?:
Niitä kummeja siinä pellin etuosassa en o laittanu paikoillensa, eikä o niitä tarvinnukka...Pellin sopiminen nokkaan ja passailu on sitten tarkkaa...
S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"

EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

Hubimersu kirjoitti:Joo vanhalla lukolla ittelläkin. Tuulihakan vetokielestä joutuu veistään toisen siivekkeen pois et sopii kieli tuleen ulos maskista. Näin ainakin karvalakkimallin maskilla, en tiä onko sama joillain sportsline maskeilla :?:
....tai hakee Vehosta uuden pellin "avauskahvan", Sportlinessä ei maski eroa, mutta Avantgardessa hiukkasen.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
Petri A
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: Ke 22.10.2003 11:42
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Kiitoksia kaikille neuvoista

Viesti Kirjoittaja Petri A »

Nyt haettu laiskuitua ja hiilikuitua ja epoxit ja illalla pitäisi mennä tekemään helmat tai totuus on ehkä se että miljoonan ärräpään ja v sanan jälkeen kaveri itse enemmän epoksissa ja kuidussa kuin osat.

Seuraavaksi kyllä puskimet tulee suoraan halvemmasta lasikuidusta ja hartista kun tuo epoksi on pirun kallista, ja tuo kangas taipuvampaa kuin tavallinen kuitumatto.

Ajattelin ensin lähteä näin liikkelle jos vaikka tulisi onnistumisen riemua. Olisi pitänyt osat vain suunnitella pehmeämmillä kurvilla niin olisi helpompaa.

t. petri
Vastaa Viestiin