Face Lift
Face Lift
Heippa
Tilasin tuossa tuon E-mallin konepellin W124seen vuosimallia 1988. Ja nyt onkin sitten tarve selvittää mitä muuta pitää vaihtaa, vai tarvitseko vaihtaa mitään.
pelti tulee maananataiksi ja heti väri päälle. nyt jos joku voisi nopiasti kertoa mitä muuta pitää uusia ettei tule ylläreitä.
t. petri
Tilasin tuossa tuon E-mallin konepellin W124seen vuosimallia 1988. Ja nyt onkin sitten tarve selvittää mitä muuta pitää vaihtaa, vai tarvitseko vaihtaa mitään.
pelti tulee maananataiksi ja heti väri päälle. nyt jos joku voisi nopiasti kertoa mitä muuta pitää uusia ettei tule ylläreitä.
t. petri
Ajovalojen lasit joudut vaihtamaan ei siis tarvii koko umpiota vaihtaa jos et halua...Sekä siinä konepellissä on siellä edessä yksi kumilista mikä on uudemmas mallis erinlainen kun vanhassa...
MB 280CE-83
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Re: Face Lift
Itse itseäni siteeraten: http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=3188Petri A kirjoitti:pelti tulee maananataiksi ja heti väri päälle. nyt jos joku voisi nopiasti kertoa mitä muuta pitää uusia ettei tule ylläreitä.
(kuvat hävinneet, mutta idea selvinnee silti)
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Miksei muuten mikään varaosapulju ota ohjelmaansa tuollaista täydellistä Face-lift pakettia jottei tarvitsisi haalia jokaista pikkunippeliä erikseen



MB 318CDI Sprinter -08
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
MB 313CDI Sprinter -12
MB 614D Vario -00
MB 310 4x4 Sprinter -98
MB 213CDI Sprinter -02
MB E500 Avantgarde -05
MB E320CDI Avantgarde -01
ex.MB 124 300TE 4-Matic -87
ex.MB 124 250D -89
ex.MB 124 300E -85
Lukot ja tuulihaka sekä viilauksesta
Luin tuolla että vanhan w124sen konepellin lukitushommia pitäisi viilata. Käykö sitten nuo E vastaavat osat suoraan W124sen vanhakoppasen reikiin.
Eli kannattaako ostaa heti E -mallisen konepellin lukitussokat ja tuulilukko vai viilata vanhan osia.
t. petri
Eli kannattaako ostaa heti E -mallisen konepellin lukitussokat ja tuulilukko vai viilata vanhan osia.
t. petri
Mulla se lukko kyl kävi ihan heittämällä kun vaihdoin sen siitä vanhasta pellistä uuteen eikä sitä tarvinnut mitenkään "viilata"...
MB 280CE-83
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Joo vanhalla lukolla ittelläkin. Tuulihakan vetokielestä joutuu veistään toisen siivekkeen pois et sopii kieli tuleen ulos maskista. Näin ainakin karvalakkimallin maskilla, en tiä onko sama joillain sportsline maskeilla
Niitä kummeja siinä pellin etuosassa en o laittanu paikoillensa, eikä o niitä tarvinnukka...Pellin sopiminen nokkaan ja passailu on sitten tarkkaa...

Niitä kummeja siinä pellin etuosassa en o laittanu paikoillensa, eikä o niitä tarvinnukka...Pellin sopiminen nokkaan ja passailu on sitten tarkkaa...
S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
....tai hakee Vehosta uuden pellin "avauskahvan", Sportlinessä ei maski eroa, mutta Avantgardessa hiukkasen.Hubimersu kirjoitti:Joo vanhalla lukolla ittelläkin. Tuulihakan vetokielestä joutuu veistään toisen siivekkeen pois et sopii kieli tuleen ulos maskista. Näin ainakin karvalakkimallin maskilla, en tiä onko sama joillain sportsline maskeilla![]()
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Kiitoksia kaikille neuvoista
Nyt haettu laiskuitua ja hiilikuitua ja epoxit ja illalla pitäisi mennä tekemään helmat tai totuus on ehkä se että miljoonan ärräpään ja v sanan jälkeen kaveri itse enemmän epoksissa ja kuidussa kuin osat.
Seuraavaksi kyllä puskimet tulee suoraan halvemmasta lasikuidusta ja hartista kun tuo epoksi on pirun kallista, ja tuo kangas taipuvampaa kuin tavallinen kuitumatto.
Ajattelin ensin lähteä näin liikkelle jos vaikka tulisi onnistumisen riemua. Olisi pitänyt osat vain suunnitella pehmeämmillä kurvilla niin olisi helpompaa.
t. petri
Seuraavaksi kyllä puskimet tulee suoraan halvemmasta lasikuidusta ja hartista kun tuo epoksi on pirun kallista, ja tuo kangas taipuvampaa kuin tavallinen kuitumatto.
Ajattelin ensin lähteä näin liikkelle jos vaikka tulisi onnistumisen riemua. Olisi pitänyt osat vain suunnitella pehmeämmillä kurvilla niin olisi helpompaa.
t. petri