w202 apparin turvatyyny
- juppepuputti
- Vakiokalustoa
w202 apparin turvatyyny
Mitens tosta w-202 -94 mallista saa kytkettyä apukuskinpuoleisen turvatyynyn pois käytöstä .
Ei mitenkään, paitsi jos ostaa veholta sellaisen lasten istuimen joka poistaa sen käytöstä. Sekin kannattaa tarkistaa runkonumerolla että se tosiaan poistaa sen käytöstä. Sitä airbagin poistavaa anturia ei ole joka mallissa.
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
- juppepuputti
- Vakiokalustoa
ACSR
ACSR voidaan jälkiasentaa niihin malleihin missä sitä ei ole, ja tämän jälkeen Disabloida turvatyynyt. (ACSR=Automaattinen istuintunnistin)
jos sikäli mikäli Disabloiminen ei ole mahdollista koodaamalla , en nyt muista ulkoa että onnistuuko se koodaamalla, hämärä muistikuva on että sen voi koodata "OFF" asentoon ja sen jälkeen irroittaa pistokkeet itse turvatyynystä ja myös _turvavyön_kiristäjästä.
korjaus (ei jaksa dellata vanhoja tekstejä) vanhempi asentaja sanoi ettei ole mahdollista suoraan koodaamalla disabloida näitä turvatyynyjä.
terveisin
jaska
jos sikäli mikäli Disabloiminen ei ole mahdollista koodaamalla , en nyt muista ulkoa että onnistuuko se koodaamalla, hämärä muistikuva on että sen voi koodata "OFF" asentoon ja sen jälkeen irroittaa pistokkeet itse turvatyynystä ja myös _turvavyön_kiristäjästä.
korjaus (ei jaksa dellata vanhoja tekstejä) vanhempi asentaja sanoi ettei ole mahdollista suoraan koodaamalla disabloida näitä turvatyynyjä.
terveisin
jaska
itse ajelen polkupyörällä :D
Nähtävästi w202 malleissa ei voida kytkeä tyynyjä pois yksinkertaisesti koodaamalla, vaan nimenomaan tuon "lastenistuin hässäkän" kautta.mikakoo kirjoitti:S202 -00 on kanssa tuo valo, saako silloin tyynyn kytkettyä pois?Bf109 kirjoitti:-99 vuoden S202 omaa tuon valon, on siinä vaihdekepistä katsottuna alhaalle ja oikealle.
itse ajelen polkupyörällä :D
HEP !!
Apu löytyy, kunhan sain hieman kaiveltua.
Bägin saa pois päältä, tällä ohjeella
Jos ohje on jonkun tekijänoikeus juttujen vastainen niin modet poistakoon.
Ja itse en ota minkaan valtakunnan vastuuta siitä että jos jollakin ei bägi sitten mennytkään pois päältä, eli jokainen täysin omalla vastuulla.
edit. muokattu tekstiä ja lisätty linkki.
Apu löytyy, kunhan sain hieman kaiveltua.
Bägin saa pois päältä, tällä ohjeella
Jos ohje on jonkun tekijänoikeus juttujen vastainen niin modet poistakoon.
Ja itse en ota minkaan valtakunnan vastuuta siitä että jos jollakin ei bägi sitten mennytkään pois päältä, eli jokainen täysin omalla vastuulla.
edit. muokattu tekstiä ja lisätty linkki.
//// AMG Owners Club Finland
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98
S203 C30 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 kompura -98