joku tossa taannoin oli herkistellyt em. kohtia konepellin alta.
Tulee kuumaa aina silloin tällöin puhaltimista vaikka säädöt on pakkasen puolella. Ei viittisi vielä hankkia suoralta kädeltä magneettiventtiilien osia vaan jos se herkistely auttaisi..
Yksi ohje oli että koputtelet (hakkaat) niiden koppaa.Löytyykö muita vinkkeleitä, vai marssinko KL:ään ja köyhdyn n 150€
kannattaa purkaa ne "männät" sieltä ja putsata, itellä olivat jo pienessä pinta ruosteessa, tuli uuttavastaavat kun putsasin ne krominkiillotus aineella
varovainen kannatttaa olla jos lähtee niitä purkamaan, koska niissä oli muistaakseni jotkut ohuet sähkölangat, jotka menee helposti poikki
Joo herkistelty on muutamasta autosta. Jos on paljon syöpymiä ei tahdo tulla kalua, mutta jos on jotain kanahkaa niin saa usein vielä toimivat. Venttiilipatteristo vain irti ja keittiönpöydälle putsaileen. Kannattaa purkaa varovasti ettei katkaise käämitysten ohuita kuparijohtoja. Syy näihin magneettiventtiiliongelmiin on seurausta jäähdytysnesteiden vaihdon laiminlyömisestä.
MB kirjoitti:Joo herkistelty on muutamasta autosta. Jos on paljon syöpymiä ei tahdo tulla kalua, mutta jos on jotain kanahkaa niin saa usein vielä toimivat. Venttiilipatteristo vain irti ja keittiönpöydälle putsaileen. Kannattaa purkaa varovasti ettei katkaise käämitysten ohuita kuparijohtoja. Syy näihin magneettiventtiiliongelmiin on seurausta jäähdytysnesteiden vaihdon laiminlyömisestä.
MB
Ja yllätys yllätys siitä ettei käytetä MB:n omia nesteitä, ei muuten ole yhtään kalliimpia kuin tarvikeliikkeestäkään, ottakaa vaan oma kannu mukaan
Jotkut tarvikenesteet tuhoavat sitten magneettivenojen lisäksi alukannen.